Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Xbox 360:n näyttöasioista (HD vs. SD, kaapelit, jne)

Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

HD-ready televisio riittää Boksin kanssa enemmän kuin hyvin.
3090260.gif
 
Vastaus: xbox 360 + näyttö

Päivityksen myötä ainakin 22 tuumainen monitori 1680x1050 resoluutiolla passaa Xboxin rinnalle kuin nakutettu - päivityshän toi tuen 1680x1050 resoluutiolle . Kuva muuttui todella teräväksi ja pelit näyttävät todella hienolta. Ja kiinni vga:lla ainakin itsellä on.
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Olen katsellut jo tovin Full-HD televisioita, kokoa 37 ja 40. Tällä hetkellä olen eniten Sony Bravia KDL-40W4000 -telkun kannalla. Onko näyttö jo vanhaa rautaa täynnä, mitenkäs hinta/laatusuhde. Verkkokauppa.comissa oli alennuksessa 1200, mutta Pixmaniasta saa kotiinkuljetettuna alta tonnin. Menisikö tuo pelikäytössä vai onko jotain parempaa vaihtoehtoa?
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Sony 40W4000 on pelaamiseen enemmän kuin hyvä. Jos nimenomaan tätä mallia mielii, kannattaa toimia nopeasti, sillä saatavuus on vähän heikko koska kyse on poistuvasta mallista. Jimm's PC:llä oli 999,- tarjous, mutta nyt näyttää olevan loppuunmyyty. Sieltä voinee silti kysellä onko lisäeriä vielä tulossa.

Jos Xbox-pelikäyttöön isoa ruutua on hankkimassa, niin melkein mikä tahansa kaupasta löytyvä ajanee asian. Keskustelua muista ominaisuuksista ja vaihtoehdoista löytyy vaikkapa DVDPlazan foorumeilta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Olen Plazassa pyöriskellytkin ja koittanut etsiä kokemuksia televisioista, mutta yleensä topiceissa homma ajautuu aina käsistä : D

LG 37LG5000


Onko tuommoisessa TV:ssä mitään järkeä. Tiedän, sanoit että televisio kuin televisio menee, mutta hinta melko alhainen (liiankin?) ja tiedot ihan vääristyneitä: Uusimmassa Verkkokauppa.comin lehtisessä, joka saapui tänää väitetään tuon kyseisen mallin omaavan 100Hz:n true motion-tekniikan, mutta television omilla kotisivuilla ominaisuuden kohdalla on jyrkkä EI. Ja kontrastista ei löytynyt sivuilta mitään, mutta vertaa.fi tiedoissa luki 50 000:1, aika kova? Takaako hyvä kontrasti sen, että musta on mustaa?

Uusimmassa Veikon koneessa oli Samppa 900, LE40A557, mutta kyseisestä telkkarista ei netistä oikein löydä mitään. Tietenkin arvosteluita jostain sinnepäin Samsungista, mutta niissähän voi olla ihan eri paneelit sun muut? Ja tuohon hintaan satsaa mielummin sen satskun ja ostaa suoraan tuon 40W4000?
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Olen Plazassa pyöriskellytkin ja koittanut etsiä kokemuksia televisioista, mutta yleensä topiceissa homma ajautuu aina käsistä : D
Niinhän siinä usein tuppaa käymään.

LG 37LG5000


Onko tuommoisessa TV:ssä mitään järkeä. Tiedän, sanoit että televisio kuin televisio menee, mutta hinta melko alhainen (liiankin?) ja tiedot ihan vääristyneitä: Uusimmassa Verkkokauppa.comin lehtisessä, joka saapui tänää väitetään tuon kyseisen mallin omaavan 100Hz:n true motion-tekniikan, mutta television omilla kotisivuilla ominaisuuden kohdalla on jyrkkä EI. Ja kontrastista ei löytynyt sivuilta mitään, mutta vertaa.fi tiedoissa luki 50 000:1, aika kova? Takaako hyvä kontrasti sen, että musta on mustaa?
Pikaisesti löysin Trustedreviewsin arvion tämän mallin 42" isoveljestä, eikä sen perusteella voi oikein suositella ainakaan pelikäyttöön, koska "despite a good effort with high-definition material, its motion blur problems and poor SD pictures prevent it from earning our wholehearted recommendation", eli liike-epätarkkuutta runsaasti eikä todellakaan mitään 100 Hz tuosta laitteesta löydy. Kontrastisuhdekin lienee melkoista liioittelua, mutta mustan taso on ilmeisesti silti kohdallaan käytännön tilanteissa. Jos uskallat tilata Verkkokaupasta kokeiltavaksi, niin hinta on toki melko houkutteleva.
Uusimmassa Veikon koneessa oli Samppa 900, LE40A557, mutta kyseisestä telkkarista ei netistä oikein löydä mitään. Tietenkin arvosteluita jostain sinnepäin Samsungista, mutta niissähän voi olla ihan eri paneelit sun muut? Ja tuohon hintaan satsaa mielummin sen satskun ja ostaa suoraan tuon 40W4000?
Sen mitä olen liikkeissä katsellut tuota 40W4000:a niin pieleen ei voi juuri mennä. Siitä puuttuu 100 Hz tila, joka löytyy uudemmasta mallista 40W4500, mutta tätä uudempaa mallia taasen vaivaa netin mukaan taustavalon epätasaisuus useissa yksilöissä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Pelikäyttöön Sonyn mallistosta voisin suositella joko tuota 40W4000:sta tai sitten uudempaa 40V4000 mallia.

Tuota V-mallia saa jo noin 880e hintaan mm. www.elektroni.fi
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Pelikäyttöön Sonyn mallistosta voisin suositella joko tuota 40W4000:sta tai sitten uudempaa 40V4000 mallia.

Tuota V-mallia saa jo noin 880e hintaan mm. www.elektroni.fi

Taisi mennä uudempi ja vanhempi sekaisin? 40W4000 on itselläni ollut kesäkuun alusta käytössä ja tyytyväinen olen ollut.
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Taisi mennä uudempi ja vanhempi sekaisin? 40W4000 on itselläni ollut kesäkuun alusta käytössä ja tyytyväinen olen ollut.

Kyllä tuo V malli on tietojeni mukaan uudempi, tai samaan aikaan tullut kuin W
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Kyllä tuo V malli on tietojeni mukaan uudempi, tai samaan aikaan tullut kuin W
Molemmat ovat 4000-sarjaa, eli periaatteessa samaan aikaan ilmestyneitä. W on vaan parempi malli. Sonyn telkkareissa voi aika karkeasti yleistäen sanoa, että mitä "isompi" kirjain, sitä parempi malli, eli X > W > V > U > S. Tämän hetken sarja on 4500, ja seuraavaksi varmaankin tullee sitten 5000.
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Molemmat ovat 4000-sarjaa, eli periaatteessa samaan aikaan ilmestyneitä. W on vaan parempi malli. Sonyn telkkareissa voi aika karkeasti yleistäen sanoa, että mitä "isompi" kirjain, sitä parempi malli, eli X > W > V > U > S. Tämän hetken sarja on 4500, ja seuraavaksi varmaankin tullee sitten 5000.

Jepjep, v4500 ilmestyi kesällä ja verkkokauppa.com tarjoilee sitä 32" karvan alle 700 euron, tosin toimitusaika on toistaiseksi mitä on(2-5viikkoa arv.).

..w4500 -mallista taas ei ole jostain syystä 40" pienempää versiota SUOMESSA..

..v4500 toiminu erinomasesti xboxin kaverina ja muussa käytössä, en näe fullHD:lle tarvetta. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Sen mitä olen liikkeissä katsellut tuota 40W4000:a niin pieleen ei voi juuri mennä. Siitä puuttuu 100 Hz tila, joka löytyy uudemmasta mallista 40W4500, mutta tätä uudempaa mallia taasen vaivaa netin mukaan taustavalon epätasaisuus useissa yksilöissä.

Joo, tilaukseen lähti Sonyn telkku... tosin Pixmaniasta... : / Sormet ristissä sitten katellaan pari viikkoa eteenpäin. Kiitokset tuosta LG:n kommentista, pieni onni että olivat loppu eilen Verkkokauppa.comista, olisin muuten moisen käynyt hakemassa... : ) Ja tuo W4500 nyt ei ole edes pohdinnan arvoinen telkkari, sillä vielä hintaero turhan korkea jälkeläiseensä, eiköhän tuolla "köyhemmällä" W4000:lla porskuteta menemään taas muutama vuosi ; )
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Sony 40W4000 on pelaamiseen enemmän kuin hyvä. Jos nimenomaan tätä mallia mielii, kannattaa toimia nopeasti, sillä saatavuus on vähän heikko koska kyse on poistuvasta mallista. Jimm's PC:llä oli 999,- tarjous, mutta nyt näyttää olevan loppuunmyyty. Sieltä voinee silti kysellä onko lisäeriä vielä tulossa.

Nyt on muuten Jimmsillä lisäerä ko. telkkua tulossa ensi viikoksi, jos jotakuta vielä kiinnostaa:

http://www.jimmspc.fi/tuote/KDL40W4000E
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Onkos kellään kokemusta tuosta LG:n 32LG3000 -mallista? Kun itse olen aikeissa pyytää sen joululahjaksi...
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Onkos kellään kokemusta tuosta LG:n 32LG3000 -mallista? Kun itse olen aikeissa pyytää sen joululahjaksi...
Mulla on juuri sama kysymys ja samat aikeet.Käytän tällä hetkellä 21" putkitelkkaria joka on auttamatta liian pieni ja suttuinen.Olen tuota LG:tä miettinyt koska verkkokaupalla olisi noita nyt erä hintaan ~440.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Mulla on toi LG 32LG3000 ja ihan tyytyväinen olen siihen ollut, tosin en olekaan kovin hifisti näitten vehkeitten suhteen. Kaiuttimet vähän särkee mut johtuu varmaan siitä että on vaan 2.1 kajarit kiinni kuulokepaikassa, kun ei ole varaa vahvistimeen toistaiseksi. Tosin tää ketju on varmaan tarkoitettu full HD-telkkareita varten (ainakin luulisin niin?) ja sitähän toi 32LG3000 ei ole, se on vain HD-ready mut menee kyl Xboxin kanssa hyvin. Hinta-laatusuhteeltaan imo tosi hyvä telkkari ja tähän mennessä ainut mikä harmittaa on se että heti kun ostin tuon, niitä olisi saanut melkein 100 euroo halvemmalla verkkokaupasta :p
 
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Kiitoksia vastauksesta Vinepeelo. Kyllähän tuo näillä näkymin tulee ostettua, ei jaksa enää 21" kuvaputkella pelata...
 
Vastaus: xbox 360 + näyttö

Jep, elikkä haluaisin Arcade-mallin boksiani varten jonkinlaisen LCD-näytön. Millaisen kaapelin tarvitsen siihen? (tällä hetkellä omistan RGB:n ja sen peruskaapelin) Ja entä äänet? Pystynkö liittämään esim tietokoneen kaiuttimet siihen?

Esim jos ostaisin tällaisen

http://www.netanttila.com/webapp/wc...yId=28166&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay,

niin toimiiko ne äänet miten, kun tossa lukee että audioliitäntä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom