Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko kunnollisen teräväpiirtotelkkarin puute huono syy jättää Xbox 360 -ostamatta? Siis pelkästään sen takia. Mirror's Edge ja Fallout 3 vaikuttaa kyllä molemmat mahtavilta ja on muitakin hyviä.
HD Ready -televisio riittää aivan mainiosti, ja päihittää (pelien ja HD-videoiden) kuvanlaadussa vanhan putkitelkkarisi ihan 6-0. Käy itse kaupoissa katsomassa, minkä HD-telkun kuvanlaatu, ominaisuudet ja hinta ovat SINULLE parhaat.Niin hinta-laatusuhteeltaan paras Xbox 360:n pelitelkkariksi on vain HD-Ready tai se riittää?
HDMI on paras tapa, eikä tässä konsolisukupolvessa parempaa tulla näkemäänkään.Siis jos haluaa parasta mahdollista kuvanlaatua Xbox 360 -konsolista niin onko se että pitää kytkeä se HDMI:hin?
HD Ready -televisio riittää aivan mainiosti, ja päihittää (pelien ja HD-videoiden) kuvanlaadussa vanhan putkitelkkarisi ihan 6-0. Käy itse kaupoissa katsomassa, minkä HD-telkun kuvanlaatu, ominaisuudet ja hinta ovat SINULLE parhaat.
Ei ole tarvinnut katua.Teräväpiirtotelkkarin ostoa ei tarvitse katua?
Vaihdoin PS2:sta ja putkitelevisiosta PS3:een ja 1080p:hen kykenevään HD-telkkariin. Ero on niin valtava, että paluuta entiseen ei kertakaikkiaan ole. Boksin hankin vasta sitten myöhemmin, mutta senkin antama HD-kuva on luonnollisestikin loistava.Vai ajattelitko itse mitenkään noin kun hommasit HD-töllön vai pelasitko alusta asti HD-telkkarilla Xbox 360 -konsolia kun sen hankit?
Wiin grafiikka putkitelkkarilla taitaa olla melko heikkoa Xbox 360:n teräväpiirtografiikkaan verrattuna? Että aika eri tasolla nämä laitteet grafiikassa.
Kyllähän minä itsekin sen tiedän, että olisihan se hyvä olla 32" vähintään se HD-telkkari minkä ostaa.
Huoneeseen mihin kone tulee on kyllä hieman liian iso ainakin 32" putkitöllö ja kyllähän se taitaa vähintään samanlainen olla 32" taulu jos ei vähän isompikin.
28" putki on aika maksimi siihen tilaan, en tiedä onko seki hitusen liian iso, mutta se nyt menee.
Teräväpiirtotelkkarin ostoa ei tarvitse katua?
Että kun näkee sitä teräväpiirokuvaa Xbox 360:n peleissä tulee ajateltua että hyvä kun tuli ostettua.
Afterdawni sanastossa kontrasti on selitetty varsin hyvin. Lisäksi pitää muistaa, että eri valmistajat ilmoittavat kontrastilukemat hieman eri tavalla mitattuina, joten luvut eivät ole suoraan vertailukelpoisia.Olen mennyt hieman sekaisin näiden kontrastien kanssa. Ero dynaamisen- ja staattisen kontrastin välillä? Onko ihan pelkkä kontrasti vielä asia erikseen?: D
Onko 32" teräväpiirtotöllössä parempi hinta-laatusuhde kuin 26"?
--
Mutta paljonko se suositeltu katseluetäisyys on tuommoisella 32" taulutöllöllä? Paljonko ruudun ja silmien välinen matka olisi hyvä olla? .
Ei välttämättä. Vaikka tekniikka kehittyy, ei hinnat voi loputtomiin tippua. Jo nyt saa HD Ready -telkkuja n. 500 eurolla. En usko, että tuosta enää kovin paljon alaspäin mennään. Joten jos X360:n ja/tai PS3:n jo nyt omistaa tai aikoo pian hankkia, kannattaa myös se HD-töllö ostaa samaan syssyyn.3-4 vuoden päästä kun tulevat uudet konsolit viimeistään niin tuollaisen HD-telkkarin saisi kyllä aika paljon halvemmalla uskoisin.
Ei välttämättä. Vaikka tekniikka kehittyy, ei hinnat voi loputtomiin tippua. Jo nyt saa HD Ready -telkkuja n. 500 eurolla. En usko, että tuosta enää kovin paljon alaspäin mennään. Joten jos X360:n ja/tai PS3:n jo nyt omistaa tai aikoo pian hankkia, kannattaa myös se HD-töllö ostaa samaan syssyyn.
Ja kuten sinulle kertaalleen jo sanoin, tekniikan kehittymistä ei kannata jäädä odottamaan, koska kehitys ei pysähdy. Aina tulee jotain uutta, parempaa, nopeampaa, hienompaa, litteämpää, kevyempää... Mutta jos haluaa pelata NYT, pitää laitteetkin ostaa NYT.