Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)
Parin tunnin pelaamisen jälkeen voin sanoa, että on hyvä peli. Parempi kun ykkösosa mielestäni.
Mukavinta varmaankin on omalla kohdallani, että pystyy muokkaamaan hahmoa sukista partaan ja kaikkea siltä väliltä.
Muokkausta on myös mahdollista jatkaa omassa kämpässä, ostaa isompaa TV:tä, hienompia huonekaluja mm. sänkyjä ja kokonais sisustuksia voi myös ostaa jos ei kiinnosta nähdä aikaa ostamalla huonekaluja erikseen.
Ajoneuvoilla ajaminen on sitä samaa mitä ykkösosassa on nähty. Eli ei niinkään hienoa. Kuitenkin on keksitty taksi jolla voit mennä paikasta toiseen huomattavasti nopeammin kun ajamalla autoa itse. Moottoripyörät oli aika pettymys omalla kohdallani. En tykännyt yhtään ajaa niillä niinkun en oikeastaan autollakaan pahemmin.
Joitain asioita on kyllä hyvin paraneltu, kuten graffitien tekoa. Enään et vain voi käydä maalaamassa graffitia pelkällä napin ränpytyksellä vaan joudut "tekemään" sen itse ja kokoajan alueella hallitseva jengi tulee "vihaisemmaksi" sinulle ja jäseniä alkaa tulla sinne, missä olet tekemässä graffitia. Usein omalla kohdallani on jäänyt graffitin teko kesken, koska healtti on alkanut loppua ja kuolema lähentyä siis.
Edelleen voi myös käydä juomassa itsensä humalaan ja polttaa vaikkapa muutamia jointteja buddhaa, jos ei keksi mitään muuta tekemistä suuressa Stillwaterissa.

50 dollars each one.
Kauppoja löytyy joka suuntaan. Vaatekauppoja (hinta vaihtelee kymmenistä dollareista tuhansiin yhden tuotteen kohdalla), timantti kauppoja yms..
On myös mukava laitella kaveria pleksiin uusilla iskuilla nykkejä käyttäen, ottaa maasta lähes mitä vain tavaroita ja heittää toista jengiläistä vaikkapa niskaan sillä. Ihan miten itse tykkäät. Erittäin monipuolinen peli ja todellakin mukavaa vaihtelua siihen GTA IV:n aitouteen. Kaikki ei tässä pelissä ole niin aitoa mitä markkinoilta on mahdollista ostaa, mutta kaikille ykkösosasta pitäneille suosittelen tätä tekelettä ostettavaksi.
Antaisin itse tälle pelille * * * * ½ tähteä viidestä jos pitäisi arvostella tämä.