Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Joo MaxXxXxxballia vastaan pelattu peli sujui suurinpiirtein ilman lagia,
mutta wuaafinniä vastaan peli lagasi aivan sairaasti, tein jopa yhden
maalin omiin :D Eli takkiin tuli sitten 4-0
Jos jotain positiivista haetaan niin INTER voitti :cool:
Juu näinhän siinä kävi.. lagas kyllä aika simona.. perhanan pes... tai sitte mulla hidas yhteys tms...

Näin kävi. Yritin vielä haastella Maxxxballia, mutta eipä onnistunut. ;)

Joo, menin nukkumaan heti Joggeria vastaan käydy matsin jälkeen. ja mulla on eri näkemys noista maaleista. Ja se lagi oli sama molemmille. nettimatsit vaan vaatii enemmän ennakointia ku samalla koneella pelatessa. onneks ei ollut sentään niitä lageja jossa pallo on eka sulla jossain keskikentällä ja sit yht'äkkiä vastustajalla... läpiajo ja maali. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Uusimmat tulokset päivitetty. Jos VAIN muistatte tai etukäteen katotte minkä kierroksen pelin pelaatte niin laittakaa tuloksen kanssa se mukaan, kun on hiukan helpompi päivittää ettei tarvi kaikkia pelejä kelata listassa läpi :)
Ite yritän pelata tänään ainakin yhden pelin kun on viikonloppu tukossa.

Tänäänkin voisin ottaa matsia siinä ilta 8 jälkeen. Tai vaihtoehtoisesti puolenpäivän jälkeen kun poika nukkuu päikkäreitä.

Aye,

Kyllä siinä pelin tulossa kai vielä kestää....

Jos tulee nyt tässä lähiaikoina, otan yhteyttä täällä.

Joo ja niin. taidankin ottaa päikyt samalla ku poikakin niin mua voi haastella sitten klo 20:00 jälkeen. alko kummasti ramasee. :D

Oon pessin lobbyssa klo 20:05-20:40 eli sen aikana voi lähettää haastetta Joggerille ;)

no niin. vaimo lopettaa kohta salkkareitten kattomisen ja voisin ottaa matsin jos jollain on aikaa.

eli kierros 22.03. MaxXxXxball - Joggeri (arsenal - Barcelona) 1 - 4. eli turpiin tuli ja pahasti. :rolleyes:

Joo, mä voisin myös pelata vielä yhden tai kaks. haastetta tulemaan vaan. Joggerin kaa liigavaiheen matsit pelattu.

eli kierros 22.03. MaxXxXxball - Joggeri (arsenal - Barcelona) 1 - 4. eli turpiin tuli ja pahasti. :rolleyes:

No nyt se meni niinkuin pitikin :) Eilen oli iha käsittämättömän paskaa tuuria :( Otti kyl pattiin eile ku huomasin että hallitten peliä kyllä mutta maalit menneet omaa päähän...

Uusimmat tulokset päivitetty. Jos VAIN muistatte tai etukäteen katotte minkä kierroksen pelin pelaatte niin laittakaa tuloksen kanssa se mukaan, kun on hiukan helpompi päivittää ettei tarvi kaikkia pelejä kelata listassa läpi :)
Ite yritän pelata tänään ainakin yhden pelin kun on viikonloppu tukossa.

Ehtiikö wilhu ottaa tänään matsia vielä?

No nyt se meni niinkuin pitikin :) Eilen oli iha käsittämättömän paskaa tuuria :( Otti kyl pattiin eile ku huomasin että hallitten peliä kyllä mutta maalit menneet omaa päähän...

Hallitsit? possession prosentit 63% - 37% mulle, laukaukset 14 - 7 mulle. ei oikeen sun hallinnalta näytä. :D

no mutta osathan vaihtu mukavasti toiseen peliin. :rolleyes:

Molemmissa peleissä parempi voitti. eli ihan oikein meni. :)

Hallitsit? possession prosentit 63% - 37% mulle, laukaukset 14 - 7 mulle. ei oikeen sun hallinnalta näytä. :D

no mutta osathan vaihtu mukavasti toiseen peliin. :rolleyes:

Olikse tosiaan noin. Oon tottunu siihen että mulla on possession ain 70% ja häviän kuitenkin. Joka tapauksessa tajusin eilen että et häävisti palloa pelannu vaan että tilanteet synty vahingossa.

Olikse tosiaan noin. Oon tottunu siihen että mulla on possession ain 70% ja häviän kuitenkin. Joka tapauksessa tajusin eilen että et häävisti palloa pelannu vaan että tilanteet synty vahingossa.

Heh... vai niin? No oon mä ennenkin huonoja häviäjiä nähny. :D

Se on kato semmosta. no.. mä hävisin tänään ja ihan ansiosta. eikä tartte selitellä mitenkään. pelasin paskasti ja sillä selvä. :)

Pelaisko kukaan tässä kohta nytten ?

Ylös Bottom