Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Niin muuten? Kun kutsuu, nin pitääkö kutsua PSN-tunnuksella vai PES 2008 user -tunnuksella?

tää on mulle epäselvää kun oon pelannut vaan noita rankingmatseja.

Noniin. Käytän pessissä sitten tunnusta MaxXxXxball. kuten täällä. PSN ei sallinut kyseistä tunnusta ilmeisesti syystä että useampi kuin kaksi x-kirjainta viittaa yleensä kovaan pokeen. :D eli kutsukaa sitten tuolla MaxXxXxball -tunnuksella.

Jee
PinzELorDFIN - MaxXxXxball 2-1 :D TULOS EI VOIMASSA

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään soitin sinne mistä pleikkari ostettiin ja sanoivat että maahatuojalta loppunu koneet että menee vielä jonkin aikaa:/ vituttaa hieman:D noo pelailen niit pelei sit myöhemmin ja ilmotan psn tunnuksen sitten kun luon varmaan uuden tilinki:)

Joo MaxXxXxxballia vastaan pelattu peli sujui suurinpiirtein ilman lagia,
mutta wuaafinniä vastaan peli lagasi aivan sairaasti, tein jopa yhden
maalin omiin :D Eli takkiin tuli sitten 4-0
Jos jotain positiivista haetaan niin INTER voitti :cool:

Tänään soitin sinne mistä pleikkari ostettiin ja sanoivat että maahatuojalta loppunu koneet että menee vielä jonkin aikaa:/ vituttaa hieman:D noo pelailen niit pelei sit myöhemmin ja ilmotan psn tunnuksen sitten kun luon varmaan uuden tilinki:)

Eli menee vielä 2-3 viikkoa? No koitappa sitten pelata vauhdilla niitä pelejä kun saat pleikkaris.

Käyn pihalla tupakalla ja olen sen jälkeen käytettävissä jo joku haluaa ottaa matsin.

No niin. suljen puuseen yöks. roikun tuolla pes networkissa vielä tunnin verran. send an invite.

Joggeri - MaxXxXxball 0 - 4 :mad:

Oli kyllä paskin pelini kyllä ikinään pessissä. Lukuunottamatta sitä kun sammuin kerran.

Eka maali oli omaa huolimattomuutta ja lagista johtuvaa. Toinen maali oli umpi lagi maali joka meni lopulta omiin kun ei nähny missä pallo menee. Kolmas maali oli ku maalivahti ei syötä vaikka rämpyttää x:ää vastustaja karvas pois ja vetää lähes nolla kulmasta maalin :D
4 maali oli jo hieno veto.

No onneksi on revanssi vielä. Jos nyt vaikka niistä lukuisista maalipaikoista saisi aikaiseksi maaleja ja vuorostaa vastustajalle ei tulisi noita puoli vahinko maaleja :)

Ottaako joku nyt mua vastaan? OOn aika kuuma ny...

Ylös Bottom