Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Mun mielestä joukkueet voisi arpoa lohkoihin sikin sokin vaan. Vältettäisi turha säätö. Ja jokaista lohkon joukkuetta koti ja vieras-ottelu on hyvä idea, jotta peliä hostaava pelaaja ei saa etua verkkolageista jne.

Joukkue ja PSN-tunnari on:
AS Roma
Korbenn-FIN

Ei tää mitenkään kuollut ole. Kaikki ihan elossa. Venaillaan vaan noita konsoleita kuten pitikin. Onkohan matiakselle jo tullu? Eilen tuli itselleni tasan 2 viikkoa siitä kun konsoli lähti Helsinkiin.

Ei tää mitenkään kuollut ole. Kaikki ihan elossa. Venaillaan vaan noita konsoleita kuten pitikin. Onkohan matiakselle jo tullu? Eilen tuli itselleni tasan 2 viikkoa siitä kun konsoli lähti Helsinkiin.

Itse vein konsolini tasan 15 pvä sitten huoltoon. Vantaalla asun jotenei pitäisi tuon rahdinkaan kovin mahdottomia aikoja kestää. muttu mites aktiivisia ovat nämä pelaajat sitten? onkos esim theadin aloittaja vieraillut(ei ainakaan kirjoitellut) katsomassa miten täällä edistytään?

Itse vein konsolini tasan 15 pvä sitten huoltoon. Vantaalla asun jotenei pitäisi tuon rahdinkaan kovin mahdottomia aikoja kestää. muttu mites aktiivisia ovat nämä pelaajat sitten? onkos esim theadin aloittaja vieraillut(ei ainakaan kirjoitellut) katsomassa miten täällä edistytään?

Mukana ollaan jos mua tarkoitit... Tosin olin jo miltein unohtanu koko jutun....:D

Que?

Nupenviina laitatko jotain aikataulua tähän meidän PES turnajaisiin, niin saadaan pelejä käyntiin. Jos parilla tyypillä vielä kestää, niin voihan ne pelata otteluitaan perässä.

edit. Ai se olikin Joggeri, joka aloitti ketjun. Jokatapauksessa jompi kumpi rohkeasti homma vaan omiin käsiin ja aikataulu kehiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mää voin tulla myös messiin:

Tantta / Real madrid

ps. prkl ku liverpool ja atletico meni ;E

Ei vaan Arsenal, kun se ei ollut menny vielä. eli Maxxball/Arsenal. :)

psn/joukkue:

Joggeri/barcelona
NUPENVIINA/ManU
Wilhu/Valencia
matias92/Atletico madrid (ei muista psn-tunnusta)
WuaaFIN/Inter
housecat28/Liverpool
Korbenn/AS Roma (psn-tunnus ???)
PinzELorDFIN/Everton
Simo-F1SM/Chelsea

9 joukkuetta... pitäiskö vie yks hommaa jostai että menis lohkot tasan?

Itse olen sillä kannalla että pidetään oikein pitkä turnaus ja jossa ei tarvi kiirettä pitää.

ekaks lohko jossa jokainen pelaa kaikkia vastaa koti- ja vierasottelun. Tällöin tulee sarja pelejä jokaiselle 16.

Tän jälkeen 3-6 sijalla olevat pelaavat säälipleijareita koti/vieras mestareiden liigan periaatteella.

Tämän jälkeen välierät vaikka paras viidestä ja finaali myöskin paras viidestä?

Vaikka 10 min erät... Ei oo väliä vaikka turnaus venyisi pitkälle kesää :)

Tämä oli vain minun ehdotukseni, mitäs muilla on heittää?

Mielummin välierät ja loppuottelu kuten säälipleijartit. kahden matsin yhteistulos.

Pelajien kunto normal. Pallo saisi olla valkoinen että se näkyy kunnolla. loukkaantumiset päällä.

korteni kekoon. :)

Ylös Bottom