Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Offtopicina, mites tässä online puoli toimii noin niinkun yleensä onko paljon lagia yms. aattelin et vois ostaa jos on turnauksia tulossa vielä

Itse asiassa jos ping on pieni niin eipä oo mitään ongelmaa. Eri juttu jos pelaa jonkun argentiinalaisenkaa (näihinkin törmännyt yleisissä peleissä) Silloin ei kyllä voi olla koskaan varma että kun kuljettaa keski-alueella palloa niin sekunnin päästä löydätkin sen omasta maalista.

Todellakin olisi tarkoitus vielä pelailla näitä turnauksia tämänkin jälkeen joten pessiä vaan ostamaan! :)
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Itse asiassa jos ping on pieni niin eipä oo mitään ongelmaa. Eri juttu jos pelaa jonkun argentiinalaisenkaa (näihinkin törmännyt yleisissä peleissä) Silloin ei kyllä voi olla koskaan varma että kun kuljettaa keski-alueella palloa niin sekunnin päästä löydätkin sen omasta maalista.

Todellakin olisi tarkoitus vielä pelailla näitä turnauksia tämänkin jälkeen joten pessiä vaan ostamaan! :)

Mmmh... muistatkos kommenttis mua vastaan pelatun ekan pelin jälkeen? :rolleyes:
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

eikö nyt kukaan ota matsia? pessi ollu koneessa jo klo 19:00 alkaen. No pitänee vaihtaa kohta COD4:än sitten. odottelen nyt kummiski vielä vartin.
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Olikin näköjään ilmotettu otteluita suoraan tuonne sarjataulukkosysteemiin. No ei sitten mitään. Korbenn ja nuaama vois olla vähän aktiivisempia. Menee muuten pari joulua ohi tällä vauhdilla.
 
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Ois kyl pitäny voittaa molemmat matsit. sen verta oli paikkoja tokassakin. mutta kun vaivaa sama tauti ku suomen palloilu-maajoukkueita, eli tehottomuus. ni ei voi mitään. Ton adrianon ku sais deletoitua koko pessistä pois. ei se noin hyvä oo. :D eka maali kahesta kympistä keskelle maalia. ja toka melkeen nollakulmasta lehmannin käsien kautta etu yläpesään. unreal. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom