Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

SimoF1SM - Joggeri 2 - 2

Joggeri - SimoF1SM 2 - 0

Hyvin pelas simo, mutta tällä kertää barcelonan kalusto oli liekeissä.

tantta 0 - 0 simo-f1sm

simo-f1sm 2 - 3 tantta

huh huh et oli tiukat pelit!

Tänään kun porukalla alkaa vissiin pääsiäisloma niin voitais pelailla normaalia enempi. Mulla on ainaki nyt aikaa jos wilhu, korbenn, WuaaFIN tai joku joka ei oo pelannu mua vastaan niin haastetta vain kehiin!

Simo-F1SM - NUPENVIINA

3-0

NUPENVIINA - Simo-F1SM

3-3

Wilhu - Simo-F1SM

1-2

Simo-F1SM - Wilhu

2-3

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin. tässä ois taas aikaa pelata. joku koitti mua eilen haastaa mut oli just matsi kesken ja sitten katkes netti puoleks tuntia. sorry. :o

jos kutsut ja en heti vastaa niin pelaan luultavasti toista matsia parhaillaan. odottele jos jaksat. :)

Joo. Kuten varmaan korteista huomasit vähän risoi Chelsean hyökkääjien naurettava ylivertaisuus. Svheva pinkoo puolustajien ohi kuin vettä vaan, vaikka kuinka pistää jalkaa eteen. No eip voi mitään.

Näinpä. olisinki valmis ottamaan seuraavan turnauksen hiukan heikoimmilla jengeillä. :rolleyes:

Aika yksinäinen olet saanut olla tämän pari päivää :D

Toivottavasti kaikki pääsiäis puppelit heräävät taas jeesuksen palvomisen jälkeen normaaliin päivä järjestykseen.

Itse voisin alottaa huomenna taas pelaamiset.

Nuo epäaktiivisimmat ottelumäärien perusteella voisivat tehdä vähän alotteita, että saadaan tää alkusarja vietyä nopeasti läpi. WuaaFIN, Korbenn ja Wilhu ovat pelanneet vähiten otteluita, jos Matiasta ei lasketa. Eli olkaapas aktiivisia. Itse tulin jälkijunassa ja jo pari päivää sitten oli 10 ottelua(PinzELorDFINinin luovutusmatsit) pelattuna.

Nuo epäaktiivisimmat ottelumäärien perusteella voisivat tehdä vähän alotteita, että saadaan tää alkusarja vietyä nopeasti läpi. WuaaFIN, Korbenn ja Wilhu ovat pelanneet vähiten otteluita, jos Matiasta ei lasketa. Eli olkaapas aktiivisia. Itse tulin jälkijunassa ja jo pari päivää sitten oli 10 ottelua(PinzELorDFINinin luovutusmatsit) pelattuna.

Pelaan kyllä kun oon taas maisemissa, eli huomenna.

Ylös Bottom