Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

Osta fifas :D pes 2009 tulee olemaan huomattavasti parempi jo tekijöiden puhdeiden mukaan.

Eli wilhu vois viimein herää niistä talvi unistaan ja päivittää taulukkoa... Lisäksi poistaa pinzelordin taulukosta ja mitätöidä ottelut jotka pelasivat tätä surkimusta vastaan. :)

Päivitellään hiukan myöhemmin tänään. Reissussa tullut oltua.

Ja kas kummaa muuten pinzer kun ei lagannu tietenkään ollenkaan kun voitit mut. mutta et evertonillas, vaan chelsealla. ja olit ihan hiljaa chelsean "vahingossa" ottamisestasi kunnes satuin huomauttamaan asiasta. :D

SE oli oikeasti sillon vahinko kun otin sen chelssin :mad:

Ja ei teidän tietenkään niin kuulu menetellä että joku menettää pisteitä sen takia että en jatka turnausta :confused:

Ja kyllä, ostan fifan seuraavana vuonna, muutenkin paremmin toimiva peli. Fifan ja Pessin eron huomas parhaiten sillon joskus ps2sen aikoin, mutta sen jälkeen ea on onnistunut oppimaan "virheistään" ja peleissä ei oikeastaan ole enää "mitään" eroa. (Paitsi toisella on lisenssi ja todella paljon toimivammat nettikoodit :rolleyes:)

en nyt hden epäonnistuneen pelin vuoksi alkaisi ihan noin vakaviin toienpitoisiin:D onhan pessi nyt kaikin puolin pelattavuudeltaan kuitenkin paljon parempaa luokkaa kuin fifa.

ja kyllähän siinä pisteitä täytyy vähentää kerta joku poistuu turnauksesta näin ollen pisteet pois tai kaikille se 6 pistettä.

Toki ihan milloin vain haluat kultaseni. Onkoha toi wilhu the taulukonhoitaja vie elävien kirjoissa?

Toivon mukaan olet vastakkaista sukupuolta tai muuten olen pakotettu tuntemaan oloni hieman epämukavaksi, niin kuin juron suomalaisen kuuluu. :rolleyes:

Tänään illalla ehkä kahdeksan paikkeilla vois ottaa matsia. Iso H... eikun Simo H on haastellut kanssa, niin vois pari matsia ottaa putkeen.

Toivon mukaan olet vastakkaista sukupuolta tai muuten olen pakotettu tuntemaan oloni hieman epämukavaksi, niin kuin juron suomalaisen kuuluu. :rolleyes:

Tänään illalla ehkä kahdeksan paikkeilla vois ottaa matsia. Iso H... eikun Simo H on haastellut kanssa, niin vois pari matsia ottaa putkeen.

joo mä pelaan teitä molempii vastaan tänään kello 8 jälkeen kun suolatut elimet loppuvat ja töllö vapautuu.

Nyt kävis matsia seuraavien parin tunnin aikana. Klo 18-21 ei käy. Heittäkääpä haastetta täällä tai mesessä. Mieluiten jälkimmäisessä, niin ei tarvitse vastausta odotella.

just sopivasti ei käy simolle ku mulle kävis. oisko joku muu joka ei o pelannu molempia matseja mua vastaan halukas pelaamaan? ilmotelkaa tääläkin. laitan kummiski ton pessin koneeseen taas.

just sopivasti ei käy simolle ku mulle kävis. oisko joku muu joka ei o pelannu molempia matseja mua vastaan halukas pelaamaan? ilmotelkaa tääläkin. laitan kummiski ton pessin koneeseen taas.

Taulukko up-to-date. Mää kahton onko tuosta helppo poistaa luovuttanutta jengiä, jos ei oo, niin laitan kaikille luovutusvoitot 3-0 Pinzelordia vastaan.

-W

Tänään myöhemmin voin pelata pelejä pois!

Niin ja laitan kaikille luovutusvoiton, en uskalla kokeilla mitä tapahtuu jos poistan Pinzelordin ku pian lähtee kaikki pelit pois :-/

Viimeksi muokannut moderaattori:

ei olla pelattu viel yhtään peliä... lähetä kutsua, pesnimi: Taneli

maxxball 1 - 4 tantta

tantta 2 - 0 maxxball

Maxxball - Taneli 1 - 4

Taneli - Maxxball 2 - 0

Ekan kerran voisin valittaa lagista, mutta en jaksa. en pelannut edes hyvin ni en viitti. :D

tokan matsin molemmat maalit oli aika masentavia. varsinkin se eka. Lehmannilla kesti kolme tuntia torjunnasta nousta ylös, torju viel metrin päähän nenästään ja ois tarvinnu vaan ojentaa käsi, mutta ei vanha Jens jaksanu. :o
Oliks se Baptista joka hölkkäs reboundiin kuudestatoista metristä? :D

Ylös Bottom