Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes 2008 Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2008 Turnaus

PinzELorDFIN - Maxxball 1 -3

Maxxball - PinzELorDFIN 3- 0

ei tartte vielä luopua playoff-toiveista. :)

MaxXxXxball voitti minut 2 kertaa kerran kotona kerran vieraissa .
Lopetan tämän turnauksen pelaamisen ja keskityn jatkossa pelaamaan pessiä ainoastaan samalta näytöltä multiplayerina. Ei tota peliä pysty jumankaut pelaamaan edes suomalaisten
kanssa netissä :mad::mad:
Muilla teillä on varmaan sama ongelma että lagaa ihan **tusti.
8/1mbit yhteys pitäs kyllä riittää pyörittään peliä netissä mut ei.
Ensivuonna ostan kyllä fifan %")(¤%/%&"¤)?#

PINZELORDIN ei jatka enää pes2008 turnausta ! :mad:

MaxXxXxball voitti minut 2 kertaa kerran kotona kerran vieraissa .
Lopetan tämän turnauksen pelaamisen ja keskityn jatkossa pelaamaan pessiä ainoastaan samalta näytöltä multiplayerina. Ei tota peliä pysty jumankaut pelaamaan edes suomalaisten
kanssa netissä :mad::mad:
Muilla teillä on varmaan sama ongelma että lagaa ihan **tusti.
8/1mbit yhteys pitäs kyllä riittää pyörittään peliä netissä mut ei.
Ensivuonna ostan kyllä fifan %")(¤%/%&"¤)?#

PINZELORDIN ei jatka enää pes2008 turnausta ! :mad:

Osta fifas :D pes 2009 tulee olemaan huomattavasti parempi jo tekijöiden puhdeiden mukaan.

Eli wilhu vois viimein herää niistä talvi unistaan ja päivittää taulukkoa... Lisäksi poistaa pinzelordin taulukosta ja mitätöidä ottelut jotka pelasivat tätä surkimusta vastaan. :)

Melko haitarista tollanen toiminta. "ääk.. en pärjää. lopetan turnauksen."

no sama se sitten on kai mullakin lopettaa kun viedään puolet pisteistä jos noikin mitätöidään.

että tällasta. mitätöikää sitten munkin matsit. kivat teille. :confused:

Ja jos osallistun vielä turnaukseen, se on sellanen turnaus jossa kaikki ilmottautuneet pelaa loppuun asti. lagas tahi ei.

Ja kas kummaa muuten pinzer kun ei lagannu tietenkään ollenkaan kun voitit mut. mutta et evertonillas, vaan chelsealla. ja olit ihan hiljaa chelsean "vahingossa" ottamisestasi kunnes satuin huomauttamaan asiasta. :D

Juu ei ole kyllä kivaa että joku luovuttaa jasiinä menee sitten muilta peli into:( kiva kun itse ei ole vielä pelin peliä pääsyt pelaamn edes!

Juu ei ole kyllä kivaa että joku luovuttaa jasiinä menee sitten muilta peli into:( kiva kun itse ei ole vielä pelin peliä pääsyt pelaamn edes!

Kyllä luovuttaa saa mutta ei oo mun mielestä enää asiaa seuraaviin turnauksiin. Ei se menoa haittaa jos jokin luopuu.

Ai ei menoa haittaa? no. sultahan ei lähteny puolta pisteistä että helppo se on sanoa. no, voin mä muita kiusata viel.

ja idea seuraaviin turnauksiin. Mitä jos jätettäs noi huippujengit valittematta että joutus pelamaan joukkueena eikä kikkailla yhellä yksilöllä koko kenttää läpi. kun noissa jengeissä kuten barcelona, inter, ac milan, manu, chelsea jne on niin ylivoimasia heppuja että on niitä aika vaikee pidellä. näyttäs pelikin enemmän jalkapallolta.

Ai ei menoa haittaa? no. sultahan ei lähteny puolta pisteistä että helppo se on sanoa. no, voin mä muita kiusata viel.

ja idea seuraaviin turnauksiin. Mitä jos jätettäs noi huippujengit valittematta että joutus pelamaan joukkueena eikä kikkailla yhellä yksilöllä koko kenttää läpi. kun noissa jengeissä kuten barcelona, inter, ac milan, manu, chelsea jne on niin ylivoimasia heppuja että on niitä aika vaikee pidellä. näyttäs pelikin enemmän jalkapallolta.

samaa mieltä että ainakin 10 huippu tiimii pitäisi kieltää.

Ottaako joku matsia nyt kello 10 jälkeen??

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitä jos nyt hyvin nukuttujen öiden jälkeen Pinzelordfin ja Maxxxxxball tulisivat takaisin meidän pikku PES turnaukseen? Satunnaiselle lagille ei aina voi mitään. Eikä tää nyt niin totista hommaa ole, että jos lagin takia pari matsia häviääkin, niin ei kannata koko turnausta kesken jättää. Varsinkin kun nyt jos pelaajia alkaa pudota pois, niin on vaarassa mennä koko turnaus hullunmyllyksi.

edit. Maxxxxxball vissiin vihjas sittenkin jatkavansa, en vaan sitä äsken tajunnu. Nyt Pinze tekee saman eiks joo?

Korbenn, peliä?

En yritä mitenkään vältellä sua, mutta en taaskaan vastaa sun kutsuun :D
Oon nyt duunis ja edellisillä kerroilla onnistunut missaamaan sun kutsun, ku oon just laittanut selaimen kiinni jne. Mut ehkä huomen illalla vois ottaa matsia?

En yritä mitenkään vältellä sua, mutta en taaskaan vastaa sun kutsuun :D
Oon nyt duunis ja edellisillä kerroilla onnistunut missaamaan sun kutsun, ku oon just laittanut selaimen kiinni jne. Mut ehkä huomen illalla vois ottaa matsia?

Toki ihan milloin vain haluat kultaseni. Onkoha toi wilhu the taulukonhoitaja vie elävien kirjoissa?

laitan nyt pessin koneeseen. jos joku jota vastaan en o viel pelannu on halukas ottamaan matsia ni kutsukoon.

Ylös Bottom