Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost: Via Domus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thilli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost: Via Domus

No ei tää ihan totaalista paskaa ole, tunnin suunnilleen pelannut joten en oikeen mitään osaa sanoa viellä, mutta ihan mukava seikkailu/toiminta pläjäys.

Täältä löytyy ensimmäinen (minun löytämäni) arvostelu Lost-pelistä. Varsin hyvältä vaikuttaa, ainakin jos tv-sarjasta pitää. Tosin tuo arvostelu on melko amatöörimäinen ja lyhyt, joten odotellaan vielä niitä isompien saittien arvioita. Niitä odotellessa voisin mielelläni kuulla lisää Pirate fin:in kommentteja pelistä?

Itsekin tilasin P-A:sta pelin, kun sen verran halvalla sai. Nopeimmat ehtinevät vielä tilata tästä erästä. *wink wink*

Nyt menee vähän ohi aiheen,
mutta tuleeko tuolta play-asia:asta melkeen 15 postikulut per peli?
Tuon summan meinaan löysin jostain topicista ja olisi mukava kuulla todelliset kulut jos tilaan yhden pelin?

Nyt menee vähän ohi aiheen,
mutta tuleeko tuolta play-asia:asta melkeen 15 postikulut per peli?
Tuon summan meinaan löysin jostain topicista ja olisi mukava kuulla todelliset kulut jos tilaan yhden pelin?

Olikohan peräti kolme euroa? En ole pitkään aikaan tilannut, joten en täysin varmasti voi sanoa, mutta ei todellakaan 15 euroa tule.

Miksi enää sitä ennakkovarailemaan kun peli löytyy huomenna jo kaupoista täältäkin. Tai ainakin pitäisi.

Kai tuo pitää suurena Lost-fanina käydä ostamassa. Youtubepätkät vain vähän arveluttavat. Eipä pysty peliä tuomitsemaan kun en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta toivon olen menettänyt lisenssiroskista aikoja sitten :D

Olikohan peräti kolme euroa? En ole pitkään aikaan tilannut, joten en täysin varmasti voi sanoa, mutta ei todellakaan 15 euroa tule.

Jep, kolmen euron paikkeilla on postikulut.

Nää sanoo että:72%. Pakko toi oli tilaa kun halvalla saa ja sarjaa on seurattu ameriikan tahtiin 1kk sarjan alkamisen jälkeen.

Noniin. Peli julkaistiin tänään ja minäpä ostin omani. Peli valitettavasti hukkuu siihen lisenssiroskien joukkoon, aivan kuten luulinkin. Peli on kuin sarja, pelaaja vain sattuu ohjaamaan hahmoa joka päättää mihin menee. Peli on rakennettu eri lukuihin, jokainen panostuu vähemmän tai enemmän itse sarjaan vaikka pelin päähenkilöä ei ohjelmassa näy. Kaikki kohtaukset on kuin väkisin ängetty. Esimerkiksi Luukun ensinäkeminen.

Flashbackit on sarjassa yhtä tuskaa, pelissä ne ovat vielä karmeampia. Jokaisen flashbackin idea on ottaa valokuva jonka avulla päähenkilö muistaa aina tietyn asian. Jokainen flashback on tyyliin, missä olen nähnyt Locken ennen? Elliottin tarinassa on myös jotain aivan uutta. Kuka tämä mystinen nainen on? Entä tämä tyyppi joka haluaa saada hänet kiinni? Ainoa asia mikä Lostissa ärsyttää on ne pakolliset valokuvaustehtävät. Ne pitää ottaa prikuulleen oikeaan aikaan ja oikeassa kulmassa. Niissä voi pyörähtää tovi jos toinenkin. Turhauttavaa!

Graafinen puoli on hyvä. Viidakko on elävä, kaikki siellä liikkuu. Sisätilat on aika suppeahkoja- ja muutenkin peli on varsin lineaarinen jotan jumiin ei yksinkertaisesti voi jäädä, paitsi puzzleihin jotka nekin ovat aika helppoja. Tähän mennessä. Myös hahmojen ulkonäkö on aika kehnoa. Alun Kate on näyttää jopa Katelta, mutta ette arvaa kuinka repesin kun näin Julietin! Se ei näyttänyt häneltä yhtään. Ääninäyttelijäkin on aivan eri, tosin niin on valitettavasti monella muullakin hahmolla. Vain muutamalla hahmolla on oikean roolihahmon ääni. No joo, saas nyt nähdä. Vasta pari tuntia takana mutta ei tämä niin hyvä ole mitä mainokset antaa ymmärtää. Jos haluaa helppoja saavutuksia Xbox 360:llä, kannattaa tämä ostaa! :D

Itse tykkään. Neljättä episodea pelailen ja tähän mennessä on iskennyt. Mukava tutkia lostin maailmaa omin käsin. Varauksella kuitenkin suosittelen EI-lost faneille, mutta jos katsot sarjaa innolla, pitäisi sinun saada tästä hupia.

Eritoten jos se paljastaa jotain uutta juonesta...

Peli ei paljasta sarjan juonesta mitään uusia asioita. Tämä oli ABC:ltä/ohjelman tuottajien "vaatimus" ollut. Lähinnä peli vaan käy Season1 ja Season2:n läpi hiukan eri kuvakulmasta.

Peli ei paljasta sarjan juonesta mitään uusia asioita. Tämä oli ABC:ltä/ohjelman tuottajien "vaatimus" ollut. Lähinnä peli vaan käy Season1 ja Season2:n läpi hiukan eri kuvakulmasta.

Äsken yksi kohta kyllä oli sen verran uusi mulle joten en tiedä onko se sitten sellanen asia että sen sai paljastaa, tai sitten on jaksoja jäänyt katsomatta.

Peli kyllä kiinnostaisi, mutta en sitten tiedä oikeen. Miten itse pelattavuus? Onko vaikea? Itse en sarjaa oikeen jaksanut katsoa mutta muuten tämä kyllä kiinnostaisi. Olen kuullut että yhdellä meni 8h pelatessa läpi joten kovin pitkä peli tuskin on.

Peli kyllä kiinnostaisi, mutta en sitten tiedä oikeen. Miten itse pelattavuus? Onko vaikea? Itse en sarjaa oikeen jaksanut katsoa mutta muuten tämä kyllä kiinnostaisi. Olen kuullut että yhdellä meni 8h pelatessa läpi joten kovin pitkä peli tuskin on.

Ei oo mitenkään vaikea peli, mutta jos et oo sarjaa katsonut niin en tiedä kannattaako sun ostaa ja mulla ainakin meni joku 8h läpipeluuseen.

Ei oo mitenkään vaikea peli, mutta jos et oo sarjaa katsonut niin en tiedä kannattaako sun ostaa ja mulla ainakin meni joku 8h läpipeluuseen.

Mutta eikös se voi olla vain hyväksi jos en sarjaa ole katsonut niin pelistä saattaa minulle aueta enemmän? ;)

Mutta eikös se voi olla vain hyväksi jos en sarjaa ole katsonut niin pelistä saattaa minulle aueta enemmän? ;)

Onhan se niinkin, itse yllätyin kun peli olikin hyvä eikä mitään lisenssi roskaa.

Itse kävin tänään kuitenkin pelin hakemassa koska oli syntynyt todellinen kato pelihyllyyni. Onneksi peli oli normaalia halvempi uutena. Pitää tässä pelailla viikonloppuna läpi tuo, hurjat 5 tuntia siinä kuulemma menee. :)

Takakannesta huomasin mukavan "virheen". Eli siinä oli laitettu Ruotsin, Suomen, Norjan ja Tanskan kanavat mistä voit Lostia katsoa ja Suomen kanava oli MTV3. :)

Itse kävin tänään kuitenkin pelin hakemassa koska oli syntynyt todellinen kato pelihyllyyni. Onneksi peli oli normaalia halvempi uutena. Pitää tässä pelailla viikonloppuna läpi tuo, hurjat 5 tuntia siinä kuulemma menee. :)

Takakannesta huomasin mukavan "virheen". Eli siinä oli laitettu Ruotsin, Suomen, Norjan ja Tanskan kanavat mistä voit Lostia katsoa ja Suomen kanava oli MTV3. :)

http://img186.imageshack.us/my.php?image=img0022zl5.jpg :)

Ylös Bottom