Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on toi Fanatecin Porshe 911 ratti ja siinä ei ainakaan toi kytkin poljin toimi eikä mun mielestä missään asetuksissakaan ole valikkoa josta sen sais toimimaan.Japsi versiossa oli val.toi G25 ratti ja sen kautta sai toimimaan ton kytkimen mutta tässäpä tota G25:sta ei oleMoii..
Ostin tänään gt5 ja g25 sen rattiohjaimen..niin tarviiko pelin valikosta säätää mitään ohjain asetuksia??ja miten saan pakin toimimaan ja kytkimen??????...vaihtelin vaihteita ilman kykintä toimi se silti![]()
Menehän vielä asetuksiin ja katso sieltä DFP:n asetuksista (toimii myös G25:lle), että mikä sulla on asetettuna siihen kolmion kohdalle. En itse muista pitikö vaihtaa, mutta katso kuitenkin.
Yhtäkään ohjaimen nappimäärittelyä en ole muuttanut ja G25 pelaa kuin se kuuluisa junan vessa (tänään julkaistu euroversio GT5P). Kisan aikana kun painaa sitä shifterin kaikkein ylintä nappia ("kolmiota") alkaa kytkin pelittää. Tyhmäähän se on että sen joutuu aina joka kisassa tekemään, mutta pääasia että toimii.
tuleeko siihen mitään tekstiä kun painaa sitä "kolmiota"???
mitä jos painaa sitä uudestaan häviääkö kytkin käytöstä??
EI tule tekstiä ainakaan JPN-versiossa. Ja menee pois, kun painaa uudelleen.
Kytkin Ei Toimi Prologuen Japani Demossa Mutta Euroopan Kokoversiossa Toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No tässä ei ollutkaan kyse mistään demosta. Lue eka viesti: OSTIN GT5 ja G25...