Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Logitech G25+gt5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Purple 84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Purple 84

New Member
Moii..

Ostin tänään gt5 ja g25 sen rattiohjaimen..niin tarviiko pelin valikosta säätää mitään ohjain asetuksia??ja miten saan pakin toimimaan ja kytkimen??????...vaihtelin vaihteita ilman kykintä toimi se silti:D:D

Vastaus: Logitech G25+gt5

katsoppa pelin asetuksista... Eiköhän sieltä löydy. Turhaan foorumeilta kyselet :D

jep,eipä tuol valikois polkimista sanota mitään...ilmeisesti gt5 ei tue kytkintä en ainakaan ite ole nähnyt että siitä olisi mitään hyötyä tai käyttöä...onko kellään muulla gt25 ja gt5 voisi jakaa kokemuksia..???;)

voitko tarkentaa??miks kolmiota kokeilin ei tapahtunu mitään...:(:(

osaatko sanoa siintä kytkin hommasta ilmeisesti se ei tue gt5????

Kyllä se Prologue tukee kytkintä. Menet ajamaan kisaa ja kun lentävälähtö on tapahtunut ja auto on ohjattavissasi, niin painat G25:n "ohjauspaneelista" nuolinäppäinten yläpuolella olevista nappuloista kolmiota vastaavaa, eli ylintä.

Moii..

Ostin tänään gt5 ja g25 sen rattiohjaimen..niin tarviiko pelin valikosta säätää mitään ohjain asetuksia??ja miten saan pakin toimimaan ja kytkimen??????...vaihtelin vaihteita ilman kykintä toimi se silti:D:D
Mulla on toi Fanatecin Porshe 911 ratti ja siinä ei ainakaan toi kytkin poljin toimi eikä mun mielestä missään asetuksissakaan ole valikkoa josta sen sais toimimaan.Japsi versiossa oli val.toi G25 ratti ja sen kautta sai toimimaan ton kytkimen mutta tässäpä tota G25:sta ei ole:mad:Joo tossa japsi versiossa toimi kolmionäppäimestä mutta ainakaan mun ratin kytkin ei toimi tässä uudessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Enpä uskoisi. Oletko kokeillut laittaa Sixaxisia päälle ja napauttaa siitä kolmiota? Jos tuo ei toimi niin sitten ei mikään.

Menehän vielä asetuksiin ja katso sieltä DFP:n asetuksista (toimii myös G25:lle), että mikä sulla on asetettuna siihen kolmion kohdalle. En itse muista pitikö vaihtaa, mutta katso kuitenkin.

Menehän vielä asetuksiin ja katso sieltä DFP:n asetuksista (toimii myös G25:lle), että mikä sulla on asetettuna siihen kolmion kohdalle. En itse muista pitikö vaihtaa, mutta katso kuitenkin.

joo katsoin jotain säätöö siel oli mut ei minun mielestä että saisi kytkimen päälle..harmi jos keksit keinon ilmoita:(:(

tuo teksti tulee ku painon g25 "kolmiota tulee tcs"systeemi mitä sit pitää tehä??ja alapuolel 4wdto?siis pelatessa...en ymmärrä

Yhtäkään ohjaimen nappimäärittelyä en ole muuttanut ja G25 pelaa kuin se kuuluisa junan vessa (tänään julkaistu euroversio GT5P). Kisan aikana kun painaa sitä shifterin kaikkein ylintä nappia ("kolmiota") alkaa kytkin pelittää. Tyhmäähän se on että sen joutuu aina joka kisassa tekemään, mutta pääasia että toimii.

Yhtäkään ohjaimen nappimäärittelyä en ole muuttanut ja G25 pelaa kuin se kuuluisa junan vessa (tänään julkaistu euroversio GT5P). Kisan aikana kun painaa sitä shifterin kaikkein ylintä nappia ("kolmiota") alkaa kytkin pelittää. Tyhmäähän se on että sen joutuu aina joka kisassa tekemään, mutta pääasia että toimii.

tuleeko siihen mitään tekstiä kun painaa sitä "kolmiota"???
mitä jos painaa sitä uudestaan häviääkö kytkin käytöstä??

Kytkin Ei Toimi Prologuen Japani Demossa Mutta Euroopan Kokoversiossa Toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No tässä ei ollutkaan kyse mistään demosta. Lue eka viesti: OSTIN GT5 ja G25...

Mistä helvetistä sä kokopelin oot jo käsiis saanu!!! Tahtoo kanssa, tänää hain ton prolon, mutta en ois sitäkä ostanu, jos GT5:nkin ois saanu jostain :confused:

Ylös Bottom