Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jormaaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Top Spin 3

Jos tätä peliä vielä joku foorumin jäsenistä pelailee niin voi lisätä frendilistalle. Tarttis pari achievementtia saada ennen vaihtoon viemistä. :rolleyes:

En olis ikinä uskonu et pettyisin tähän niin pahasti mitä petyin, hirveen tahmanen pelattavuus josta kai monet tykkää realistisuuden takia? Kyllä Smash Court 2 maailmanlistoineen oli jotain muutaku tää.

En olis ikinä uskonu et pettyisin tähän niin pahasti mitä petyin, hirveen tahmanen pelattavuus josta kai monet tykkää realistisuuden takia? Kyllä Smash Court 2 maailmanlistoineen oli jotain muutaku tää.

Jep todellakin. Mitään järkee niissä Virtual Tenniksis missä loikitaan ku mikäkin jänis ja lyönnit napsuu jostain hyppydyykkilyönneistä 85% kenttään. Smash Courteihin en voi verrata kun en ikänä pelejä ole pelannu. Mutta kyllä Top Spin rökittää Virtual Tenniksen mun silmissä :cool:

Ite heitin Top Spin3:sella vesilintua ja hankin Virtua Tennis 2009:sen.

Vihdoinkin 2009:ssä Virtua Tennikseen on saatu kunnon maailmanlista ja vastustajina muitakin kuin tähtiä eli tavallisia nobodyja. Amatöörilistal 100 tyyppii ja professionalis 150 tyyppii maailmanlistalla. Mukana myös Davis Cup-lisenssi ja uusina pelaajina mm.Novak Djokovic ja Andy Murray. Unohtamatta tietenkään Federeriä ja Nadalia.

Ite heitin Top Spin3:sella vesilintua ja hankin Virtua Tennis 2009:sen.

Nyt mä vasta alan ymmärtämään tämän, vaikka luin jo aikoja sitten. Ihan suolesta koko peli, yksinkertaisesti. En jaksa ymmärtää miten näistä täytyy näin paskoja tehdä, kakkonenkin oli selvästi parempi. Tähän ei vaan saa tatsia mitenkään. Todella heikko esitys ja menee heti pois hyllystä, ja kokeilen ehkä VT09:aa tilalle, vaikka Vt3 oli myös ihan tuubaa.

Jos johonkin täydelliseen lyöntiin menee miljoona lyöntiä et saa jonkun perus yläkierre-lyönnin kentän pieneen takaosaan ni antaa olla tosiaan. Tähtäys on heikkoa, ja paljon heikompaa jopa kuin kakkosessa. Smash court on myös toinen tosi varteenotettava, ainakin psplle oli törkeän mahtava ja paras sille kokeilemista tennispeleistä.

Ei lyöminen tässä niin vaikeaa ole. Se pitää vain osota ajoittaa oikein. Se on sopivasti juuri kiinni ajoituksesta, sopivan vaikeaa ja samalla palkitsevaa. Tähän mennessä selvästi parhaiten toteutettu eri tennispeleissä tässä Top Spin 3:ssa tuo lyönnin ajoittaminen. Ei riitä pelkästään nappia painaminen, vaan pitää ymmärtää milloin lyönnin pitää lähteä.

Ei lyöminen tässä niin vaikeaa ole. Se pitää vain osota ajoittaa oikein. Se on sopivasti juuri kiinni ajoituksesta, sopivan vaikeaa ja samalla palkitsevaa. Tähän mennessä selvästi parhaiten toteutettu eri tennispeleissä tässä Top Spin 3:ssa tuo lyönnin ajoittaminen. Ei riitä pelkästään nappia painaminen, vaan pitää ymmärtää milloin lyönnin pitää lähteä.

No joo joo. Ainoita hyviä uudistuksia on stoppareitten mahdollisuus saada jopa kenttään ilman sataa turhaa yritystä (riskilyönnit kakkosessa).

Jotenkin kakkonen tuntui miellyttävämmältä pelata, se on sitten ihan pelaajasta kiinni tykkääkö pelata jotain sopivan vaikeeta monta kautta läpi, ja ylipäätään jaksaako.

Joku tässä edelleen klikkaa. Ohjaus on jotenkin hirveen tönkköä, esim. verkolle noustessa ja ylös alas liikkuessa. Äijä ei osaa lyödä vauhdista (ainakaan ite en osaa.. :)) kun tulee lyhyempi lyönti, vaan aina täytyy ennakoiden mennä vastaan ja lyödä melkein pysähdyksistä. Muuten tekee sen legendaarisen syöksyn.VT:ssa se on kans toosi tuttua kolmosen osalta. Tosin siinä pelaaja hyppii aina.

Mut aika pettymys tää on, jos kakkonen niin vanhaksi peliksi oli niin hyvä. Tai no pirun buginen, mut kuitenkin. Siinä vasta palkitsevaa oli, kun osasi riskilyöntejä upotella kenttään! Tässä saa normaaleja lyöntejä jo puoliriskillä lyödä kun on tosiaan sen verta outo tuo ajoitushommeli.

Mun mielestä tähtäyksen pitäis olla pirusti tarkempi. Kakkosessa oli ihan menettelevä se a- ja b-näppäimen erot, että toisella aina kentässä ja toisella ~70-30.

Mun mielestä tähtäyksen pitäis olla pirusti tarkempi. Kakkosessa oli ihan menettelevä se a- ja b-näppäimen erot, että toisella aina kentässä ja toisella ~70-30.

Toisaalta kakkosessa ajoituksella ei ollut läheskään samaa merkitystä kuin kolmosessa. Nyt siis oikeasti ajoituksella, joka tenniksessä on kuitenkin todella tärkeä asia, toisin kuin muissa peleissä juurikaan.

Toisaalta kakkosessa ajoituksella ei ollut läheskään samaa merkitystä kuin kolmosessa. Nyt siis oikeasti ajoituksella, joka tenniksessä on kuitenkin todella tärkeä asia, toisin kuin muissa peleissä juurikaan.

Tossa on kyl yks ihan jees pointti. Kyllähän mä ton entisenä pelaajana tiedän, mut se on sitte eri miten se luontuu omaan boxipelaamiseen.. :D

Mut edelleen tuo puoleen kenttään jäävien pallojen lyönti on aika tuskaista mulla. Ei se oo hirveen realistista rynnätä putoamiskohdan lähelle ennen kuin pallo on edes pudonnut siihen, että ehtii lyömään ilman sitä hemmetin sukellusta. Ton aavistamisen nyt helposti hoitaa jossain TS-schoolissa, kun näkee mihin pallo tulee, mut auta armias kun pelailee netissä muita vastaan ni oon aika kusessa.

Jos oikeestikin lähtee puoleen kenttään jääneseen palloon, ni ei siihen voi eikä kannata pysähtyä ja lyödä rauhassa. Tuloksena satavarma ohitus kun jää keskelle kenttää kun ei ehdi verkolle pysähdyksestä eikä takaisin takarajallekaan. Tai no ota huomioon ettei oikeesti ainakaan... :D

Tossa on kyl yks ihan jees pointti. Kyllähän mä ton entisenä pelaajana tiedän, mut se on sitte eri miten se luontuu omaan boxipelaamiseen.. :D

Mut edelleen tuo puoleen kenttään jäävien pallojen lyönti on aika tuskaista mulla. Ei se oo hirveen realistista rynnätä putoamiskohdan lähelle ennen kuin pallo on edes pudonnut siihen, että ehtii lyömään ilman sitä hemmetin sukellusta. Ton aavistamisen nyt helposti hoitaa jossain TS-schoolissa, kun näkee mihin pallo tulee, mut auta armias kun pelailee netissä muita vastaan ni oon aika kusessa.

Jos oikeestikin lähtee puoleen kenttään jääneseen palloon, ni ei siihen voi eikä kannata pysähtyä ja lyödä rauhassa. Tuloksena satavarma ohitus kun jää keskelle kenttää kun ei ehdi verkolle pysähdyksestä eikä takaisin takarajallekaan. Tai no ota huomioon ettei oikeesti ainakaan... :D

Samaa mieltä siitä, että pelin liikkuminen pohjois-etelä suunnassa on heikkoa, varsinkin verrattuna itä-länteen. Tuossa olisi paljon parannettavaa. Ehkä sitten Top Spin 4:ssa, jos sellainen joskus tulee. Toivotaan samalla tuohon kattavaa pelaajavalikoimaa ja etteivät kuseta kuten Top Spin 3:ssa. "meillä on nyt vaan tän verran pelaajia, mutta tulevina DLC-lisinä tulee lisää pelaajia". Sitten vuosi julkaisun jälkeen todetaankin ettei olekkaan aikomusta julkaista mitään lisäpelaajia tai muutakaan...

Toivotaan samalla tuohon kattavaa pelaajavalikoimaa ja etteivät kuseta kuten Top Spin 3:ssa. "meillä on nyt vaan tän verran pelaajia, mutta tulevina DLC-lisinä tulee lisää pelaajia". Sitten vuosi julkaisun jälkeen todetaankin ettei olekkaan aikomusta julkaista mitään lisäpelaajia tai muutakaan...

Aa, kiva tietää toikin. Onko tähän mitään ladattavaa ylipäätään?
Käsittämätöntä mun mielestä ettei johkin niinkin suosittuun kuin tennikseen voi edes ahtaa oikean nimisiä pelaajia (puhumattakaan täydellisisen näköisistä, ominaisuuksiltaan jne..), kun sama tehdään 2K:n puolesta ja EA:n toimesta änäreille. Ja siinä puhutaan jo moninkymmenkertaisista valmeista pelaajista verrattuna tenniksern. Kuin pelkkään tennikseen piisaisi jopa vain sata. Eikä edes välttämättä niinkään paljoa tarvitsisi, kunhan oikea suunta otettaisiin.

Semmonen kyssä, kun tuskailen näitten schoolien kanssa, ja Mixed 5:ssa. Pitäs alottaa syötöllä, ja kolme tähteä ja ei perusnäppäimillä (a, b, x, y..) vaan nuoli ylös-nuoli alas- jutulla. Jotain tolla rightin tatilla pitäs tehdä, ja jotenkin sillä vetkuttamalla saa syötettyä, mut vaan kaks tähteä. Ei mitenkään enempää. What to do?

E: Homma selvä schoolien kanssa.

En nyt enää uutta viestiä pykää, mut on aivan paska peli. Käsittämättömän huono. Liikkuvuus verkolle, ja sivuttain luokatonta. Ainakaan mulle tämä peli ei ole, ei oikeestikaan ole jostain hemmetin sekunnin sadasosasta kiinni et onko ajoituksesi lyönnin suhteen oikea, vaikka oot odottamassa palloa. Aina sä sen tyylistä huolimatta kenttään saat ja voimalla. :D

Mut joo tälläistä. Virtua tennistä pelanneena (PC:llä kolmosta, VT world tour psp) ihmettelen kun ovat ihan ääripäätä. Virtua tenniksessä juostaan päättömästi kuin jänikset koivet tulessa ja hypitään myös, sitten tässä top spin 3:ssa ukko liikkuu kuin maksullinen tekojalan omaava venäläinen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom