Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En olis ikinä uskonu et pettyisin tähän niin pahasti mitä petyin, hirveen tahmanen pelattavuus josta kai monet tykkää realistisuuden takia? Kyllä Smash Court 2 maailmanlistoineen oli jotain muutaku tää.
Ite heitin Top Spin3:sella vesilintua ja hankin Virtua Tennis 2009:sen.
Ei lyöminen tässä niin vaikeaa ole. Se pitää vain osota ajoittaa oikein. Se on sopivasti juuri kiinni ajoituksesta, sopivan vaikeaa ja samalla palkitsevaa. Tähän mennessä selvästi parhaiten toteutettu eri tennispeleissä tässä Top Spin 3:ssa tuo lyönnin ajoittaminen. Ei riitä pelkästään nappia painaminen, vaan pitää ymmärtää milloin lyönnin pitää lähteä.
Mun mielestä tähtäyksen pitäis olla pirusti tarkempi. Kakkosessa oli ihan menettelevä se a- ja b-näppäimen erot, että toisella aina kentässä ja toisella ~70-30.
Toisaalta kakkosessa ajoituksella ei ollut läheskään samaa merkitystä kuin kolmosessa. Nyt siis oikeasti ajoituksella, joka tenniksessä on kuitenkin todella tärkeä asia, toisin kuin muissa peleissä juurikaan.
Tossa on kyl yks ihan jees pointti. Kyllähän mä ton entisenä pelaajana tiedän, mut se on sitte eri miten se luontuu omaan boxipelaamiseen..
Mut edelleen tuo puoleen kenttään jäävien pallojen lyönti on aika tuskaista mulla. Ei se oo hirveen realistista rynnätä putoamiskohdan lähelle ennen kuin pallo on edes pudonnut siihen, että ehtii lyömään ilman sitä hemmetin sukellusta. Ton aavistamisen nyt helposti hoitaa jossain TS-schoolissa, kun näkee mihin pallo tulee, mut auta armias kun pelailee netissä muita vastaan ni oon aika kusessa.
Jos oikeestikin lähtee puoleen kenttään jääneseen palloon, ni ei siihen voi eikä kannata pysähtyä ja lyödä rauhassa. Tuloksena satavarma ohitus kun jää keskelle kenttää kun ei ehdi verkolle pysähdyksestä eikä takaisin takarajallekaan. Tai no ota huomioon ettei oikeesti ainakaan...![]()
Toivotaan samalla tuohon kattavaa pelaajavalikoimaa ja etteivät kuseta kuten Top Spin 3:ssa. "meillä on nyt vaan tän verran pelaajia, mutta tulevina DLC-lisinä tulee lisää pelaajia". Sitten vuosi julkaisun jälkeen todetaankin ettei olekkaan aikomusta julkaista mitään lisäpelaajia tai muutakaan...