Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
hartzu sanoi:Ensimmäinen traileri Sierran tulevasta Prototype nimisestä pelistä on julkaistu.
VAU! Todella siisti alkunäytös. Gameplay ei silti vakuuta.
Jeah! Aivan käsittämättömän siisti video.Minä tosin olen myös tykännyt Gameplay-filkoistakin. Eilen tuli testattua InFamousin demo ja täytyy sanoa että eipä Prototypen täydy tehdä muuta kuin toteuttaa lupauksensa ja menee jo kevyesti yli edellisen nimikkeen. Olihan sillä sähköllä kiva mäiskiä mutta rupesi loppupeleissä puuduttamaan kun ei ollunna muuta paukuttelu vempainta tarjolla. =P Tai sitten en vain pelannut demoa tarpeeksi pitkälle. Pitää ottaa tänään uusintakierros.
Saisi tulla se demo jo ladattavaksi tästä Prototypestäkin niin pääsisi pistämään kunsillä ja muilla erikoisvoimilla porukkaa matalaksiTuota naamioitumis juttua tulee varmaan eniten kokeiltua. Ah, Prototype. I WANT THIS GAME!!!
Kiva huomata että joku muukin PS3-pelaaja (ns puolueeton) on samaa mieltä kanssani
Vaikka Prototypen.. No, pomppiminen, seinällä juoksu vaikuttaa vähän tönköltä, vetoaa noi ylibrutaalit voimat muhun paremmin.
Ja onhan Prototypessä sentään tietääkseni räsynuket, ja kunnolla fysiikoita'
inFamouksen maailma oli ikävän.. Staattinen.
. Tämähän on ihan kuin infamous. >;O
Sillä erotuksella että tässä meininki näyttää olevan hiukkasen hurjempaa ja kalustoa(Alexilla on huomattavasti runsaampi määrä kykyjä kuin InFamouksen hepulla), jolla myllätä paikat muussiksi, on paljon enemmän![]()
Tuon lisäksi omasta mielestäni Prototypen päähenkilö on hitusen Coolimman oloinen. Tuo huppusysteemi vaateparsi tekee ihan mukavan säväyksen myös äijän olemuksessa. Kunhan tässä on suht siedettävä juoni, eikä peli jämähdä pelkäksi hiekkalaatikko rellestykseksi, jää InFamous meikäläisen silmissä monin kertaisesti kanveesiin ja Prototype nappaa potin!
Musiikit varsinkin ovat olleet sitä sorttia tämän pelin gameplay-videoissa(Toivottavasti samaa ääniraitaa kuulee myös itse pelissä) että meikän korvat pissiskelee hunajaa niitä kuunnellessa
Ah, kesäkuu tulee olemaan hieno kuukausi jos tämä tekele ei floppaa ^^
OT:ta. Onko muuten ps3:n se huppupäinen avatar tästä pelistä? Ihme juttu kun sen on saanut jo ylin vuoden ja tätä peliä ei ole edes vielä julkaistu.