Vastaus: Prototype [PS3 Hype]
Onko täällä joku puhunut pikseleistä (ja mitä glossi edes on?)
Kuten itse kuvailitkin, pelin graafinen ilme, tunnelma ja ilmapiiri on monien tekijöiden summa. Juuri tästä johtuen niitä ei voi mitata täysin objektiivisesti. Älä siis väitä että "työmäärä" ja "dynaamisuus" perustelisivat jotain objektiivisuutta. Alä yritä tunkea omaa subjektiivista mielipidettäsi objektiivisena.
Minua ei kiinnosta paljonko työmäärää tai dynaamisuutta tai yksityiskohtia tai taikapölyä grafiikoiden tekoon on käytetty. Prototype näyttää ja tuntuu paremmalta kuin GTA. Se on se subjektiivisesti koettu lopputulos, jolla on merkitystä. Tauluakaan ei arvostella maalitippojen perusteella.
Aika hyvin voi erotella tämän ketjun viimeisen 15 viestin perusteella ne ihmiset jotka oikeasti tietävät videopeleistä jotain ja ne jotka eivät tiedä.
Prototype GTA IV:tä paremman näköinen? Voi pyhä sylvi... Voi kun te ihmiset ymmärtäisitte jo sen että pelin ulkonäköön vaikuttaa muutkin asiat kuin se glossin ja pikseleiden määrä. Ehkäpä suunnitelulla on jotain tekemistä pelin ulkonäköön? Hmmh, enpä tiedä... Valoilla ja varjoilla? Kenties... Mitä, pelissähän on vuorokauden rytmit? w00t, eihän se nyt ainakaan vaikuta pelin ilmapiiriin! Kun ne on nämä kaikki asiat jotka vaikuttavat siihen miltä peli näyttää! Enemmän se pelimaailman dynaamisuus on näyte teknisestä osaamisesta kuin se millipillipikseleiden määrä... Ja jos jokin niin se on tasan GTA joka nallittaa sen miten me "New York" nähdään videopeleissä. Se suunnittelu- ja työmäärä minkä Rockstar peliään kohtaan näki ei ole mitenkään edes verrattavissa tähän. Kyllähän sen sokeakin näkee kun videoita katsoo.
Vähän objektiivisuutta niihin heittoihin. Jos pidät pelistä ei se automaattisesti tarkoita sitä että se on OMG UPEIN JA GLOSSEIN peli mitä olen ikinä pelannut.
Onko täällä joku puhunut pikseleistä (ja mitä glossi edes on?)
Kuten itse kuvailitkin, pelin graafinen ilme, tunnelma ja ilmapiiri on monien tekijöiden summa. Juuri tästä johtuen niitä ei voi mitata täysin objektiivisesti. Älä siis väitä että "työmäärä" ja "dynaamisuus" perustelisivat jotain objektiivisuutta. Alä yritä tunkea omaa subjektiivista mielipidettäsi objektiivisena.
Minua ei kiinnosta paljonko työmäärää tai dynaamisuutta tai yksityiskohtia tai taikapölyä grafiikoiden tekoon on käytetty. Prototype näyttää ja tuntuu paremmalta kuin GTA. Se on se subjektiivisesti koettu lopputulos, jolla on merkitystä. Tauluakaan ei arvostella maalitippojen perusteella.