Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Aika hyvin voi erotella tämän ketjun viimeisen 15 viestin perusteella ne ihmiset jotka oikeasti tietävät videopeleistä jotain ja ne jotka eivät tiedä.

Prototype GTA IV:tä paremman näköinen? Voi pyhä sylvi... Voi kun te ihmiset ymmärtäisitte jo sen että pelin ulkonäköön vaikuttaa muutkin asiat kuin se glossin ja pikseleiden määrä. Ehkäpä suunnitelulla on jotain tekemistä pelin ulkonäköön? Hmmh, enpä tiedä... Valoilla ja varjoilla? Kenties... Mitä, pelissähän on vuorokauden rytmit? w00t, eihän se nyt ainakaan vaikuta pelin ilmapiiriin! Kun ne on nämä kaikki asiat jotka vaikuttavat siihen miltä peli näyttää! Enemmän se pelimaailman dynaamisuus on näyte teknisestä osaamisesta kuin se millipillipikseleiden määrä... Ja jos jokin niin se on tasan GTA joka nallittaa sen miten me "New York" nähdään videopeleissä. Se suunnittelu- ja työmäärä minkä Rockstar peliään kohtaan näki ei ole mitenkään edes verrattavissa tähän. Kyllähän sen sokeakin näkee kun videoita katsoo.

Vähän objektiivisuutta niihin heittoihin. Jos pidät pelistä ei se automaattisesti tarkoita sitä että se on OMG UPEIN JA GLOSSEIN peli mitä olen ikinä pelannut.

Onko täällä joku puhunut pikseleistä (ja mitä glossi edes on?)

Kuten itse kuvailitkin, pelin graafinen ilme, tunnelma ja ilmapiiri on monien tekijöiden summa. Juuri tästä johtuen niitä ei voi mitata täysin objektiivisesti. Älä siis väitä että "työmäärä" ja "dynaamisuus" perustelisivat jotain objektiivisuutta. Alä yritä tunkea omaa subjektiivista mielipidettäsi objektiivisena.

Minua ei kiinnosta paljonko työmäärää tai dynaamisuutta tai yksityiskohtia tai taikapölyä grafiikoiden tekoon on käytetty. Prototype näyttää ja tuntuu paremmalta kuin GTA. Se on se subjektiivisesti koettu lopputulos, jolla on merkitystä. Tauluakaan ei arvostella maalitippojen perusteella.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Onko täällä joku puhunut pikseleistä (ja mitä glossi edes on?)

Kuten itse kuvailitkin, pelin graafinen ilme, tunnelma ja ilmapiiri on monien tekijöiden summa. Juuri tästä johtuen niitä ei voi mitata täysin objektiivisesti. Älä siis väitä että "työmäärä" ja "dynaamisuus" perustelisivat jotain objektiivisuutta. Alä yritä tunkea omaa subjektiivista mielipidettäsi objektiivisena.

Minua ei kiinnosta paljonko työmäärää tai dynaamisuutta tai yksityiskohtia tai taikapölyä grafiikoiden tekoon on käytetty. Prototype näyttää ja tuntuu paremmalta kuin GTA. Se on se subjektiivisesti koettu lopputulos, jolla on merkitystä. Tauluakaan ei arvostella maalitippojen perusteella.

Tämä on vain sinun mielipiteesi....voin lyödä vetoa jos tehtäisiin globaali äänestys asiasta niin kyllä Gta veisi ulkoasussa voiton. Olet todennäköisesti niin vannoutunut fanipoika että uskottelet itsellesi kovasti että Prototype näyttää paremmalta kuin gta vaikka itsekkin tiedät pohjimmiltasi että eihän se totta ole. Ja kyllä minä annan arvoa sille että jengi jaksaa käyttää aikaa pelien tekemiseen....sulla taitaa sitä taikapölyä olla pää täynnä....palaas maan pinnalle kaveri.

ps. Enkä todellakaan vastusta Prototypeä....pelin omistan ja taon sitä todella intensiivisesti koska se on pelinä mukava....en silti hyvällä tahdollakaan voi väittää grafiikoita hyväksi
mutta ei se pelinautintoani juurikaan rasita...mutta saahan asiasta keskustella.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Tämä on vain sinun mielipiteesi....voin lyödä vetoa jos tehtäisiin globaali äänestys asiasta niin kyllä Gta veisi ulkoasussa voiton.
Nyt vähän jäitä hattuun! Kauneus on edelleen katsojan silmässä, eikä missään "globaalissa äänestyksessä". Ei Megan Fox ole meikusta "maailman seksikkäin nainen", vaikka hän onkin useita äänestyksiä voittanut. Sama pätee myös peleihin. Pelien(kin) kauneus on siis hyvinkin subjektiviinen ja henkilökohtainen asia, eikä sen suhteen siis varsinaisesti voi edes olla väärässä.

PS. Muistutan kaikille jälleen kerran, että henkilökohtaisuuksiin solvauksiin ei todellakaan kannata alentua. Ylläpito kyllä osaa järjestää sopivia rapsuja niille, jotka eivät pysty yhteisiä pelisääntöjä noudattamaan.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Nyt vähän jäitä hattuun! Kauneus on edelleen katsojan silmässä, eikä missään "globaalissa äänestyksessä". Ei Megan Fox ole meikusta "maailman seksikkäin nainen", vaikka hän onkin useita äänestyksiä voittanut. Sama pätee myös peleihin. Pelien(kin) kauneus on siis hyvinkin subjektiviinen ja henkilökohtainen asia, eikä sen suhteen siis varsinaisesti voi edes olla väärässä.

PS. Muistutan kaikille jälleen kerran, että henkilökohtaisuuksiin solvauksiin ei todellakaan kannata alentua. Ylläpito kyllä osaa järjestää sopivia rapsuja niille, jotka eivät pysty yhteisiä pelisääntöjä noudattamaan.

No aika viatonta tää sananvaihto minusta on ollu :) Mutta annetaan asian olla.... loistava peli kyseessä kuitenkin :)

Muuten mikä on sen MuscleMass kyvyn idea? En ole vielä hiffannut.....en sitä kyllä ole pahemmin käyttänytkään mutta sehän on iha samanlainen ku liikkuis tavallisellakin alexilla....hmmmmm....
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Tämä on vain sinun mielipiteesi....voin lyödä vetoa jos tehtäisiin globaali äänestys asiasta niin kyllä Gta veisi ulkoasussa voiton. Olet todennäköisesti niin vannoutunut fanipoika että uskottelet itsellesi kovasti että Prototype näyttää paremmalta kuin gta vaikka itsekkin tiedät pohjimmiltasi että eihän se totta ole. Ja kyllä minä annan arvoa sille että jengi jaksaa käyttää aikaa pelien tekemiseen....sulla taitaa sitä taikapölyä olla pää täynnä....palaas maan pinnalle kaveri.

ps. Enkä todellakaan vastusta Prototypeä....pelin omistan ja taon sitä todella intensiivisesti koska se on pelinä mukava....en silti hyvällä tahdollakaan voi väittää grafiikoita hyväksi
mutta ei se pelinautintoani juurikaan rasita...mutta saahan asiasta keskustella.

Mielipiteistähän täällä keskustellaan. Sinulle vaikuttaa mahdottomalta hyväksyä, että joku on kanssasi eri mieltä siitä kumpi peli näyttää paremmalta. Nousit lemmikkisi urhoolliseksi puolustajaksi sellaisella emotionaalisuudella, että olisi kenties aihetta tarkastella omaa kykyä kriittiseen keskusteluun ennen kuin syyttää muita.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Prototype pyörii paremmin kuin GTA IV, ja piirtoetäisyys on roimasti parempi, ainakin PC:n low-asetuksilla, mitä nyt kavereilla päässyt kokeilemaan. Ja ne kaksi, imo, ovat grafiikan kannalta roimasti tärkeimpiä asioita hiekkalaatikkopeleissä.

Ja voihan se graafinen ilme johonkin pisteeseen saakka olla omaakin preferaatiota. Itse miltei vihasin sitä GTA IV:n blurriutta, tosin kyllä se taiteellisesti silti Prototypeä paremmalta näyttää.

Kerran tuli muuten pelilehti vastaan, joka antoi grafiikoille painoarvoa tyyliin puolet siitä, mitä pelattavuus ynnä muut aikuisten oikeasti todella tärkeät asiat antoivat. Joku hollantilainen se tais olla.
Tuo on kyllä totta että Prototype pyörii sulavammin kuin GTAIV mutta piirtoetäisyys ei kyllä ole gta:n tasoa jos kunnon asetuksilla pelataan. Prototypessä tekstuureja ja objekteja pomppii näkyviin aika useinkin mutta kyllä gta:n täysillä asetuksilla tuo piirtoetäisyys on paljon parempi. Mutta tässä on kans se juttu, että pitää olla melkonen tehomylly kone että GTA:ta täysillä pyörittää. (PC-versiossahan on esim. View Distance joka konsoliversioissa on varmaan nollissa).
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Jos on aivan pakko verrata Prototypea esim. GTA4:ään, niin verratkaa sitten nimenomaan PS3-versioita keskenään. Tämä on kuitenkin Prototypen PS3-version ketju.

(Parasta olisi, että koko turhanaikainen "mun peli on kauniimpi" -vääntö siirretään jonnekin muualle, jolloin tässä ketjussa voitaisiin puhua taas varsinaisesta aiheesta.)
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Mielipiteistähän täällä keskustellaan. Sinulle vaikuttaa mahdottomalta hyväksyä, että joku on kanssasi eri mieltä siitä kumpi peli näyttää paremmalta. Nousit lemmikkisi urhoolliseksi puolustajaksi sellaisella emotionaalisuudella, että olisi kenties aihetta tarkastella omaa kykyä kriittiseen keskusteluun ennen kuin syyttää muita.

Osaan kyllä keskustella asioista normaalisti.....tottakai tiedän että makuasioitahan kaikki....sama kuin musiikissa...enhän nyt voisi sanoa että joku bändi kuulostaa jotain paremmalta muuta kuin omasta mielestäni. Mielestäni tämä oli itsestäänselvyys (sama kun sanoisit punaista väriä siniseksi) mutta hyväksytään nyt se että ihmiset ovat/saavatkin olla erimieltä asioista :)

Mutta palataan nyt ihmeessä aiheeseen!! :D
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Pistetään nyt kaiken varalta spoilerin taakse, jos joku ei haluakkaan tietää tätä asiaa ennen kuin on pelannut pelin läpi.

Eli minulla olisi pikkuinen kysymys:
Onko kukaan vielä löytänyt sitä irtinäistä jalkaa, josta Prototypeen "avautuu" pieni sivujuoni? Olen kolunnut sieltä täältä ympäri kaupunkia mutta ei vain tahdo löytyä :( Äh, ovat piilottaneet mokoman liiankin hyvin :D Pliis! Antakaa joku vinkki, jotka olette tämän jo läpikotaisin pelanneet. Joltain katolta sen pitäisi löytyä mutta kysymys onkin: Miltä niistä kaikista mahdollisista, joita tuntuu piisaavan vähän liiankin paljon? On muuten yllättävän laaja pelialue tässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Tuo on kyllä totta että Prototype pyörii sulavammin kuin GTAIV mutta piirtoetäisyys ei kyllä ole gta:n tasoa jos kunnon asetuksilla pelataan. Prototypessä tekstuureja ja objekteja pomppii näkyviin aika useinkin mutta kyllä gta:n täysillä asetuksilla tuo piirtoetäisyys on paljon parempi. Mutta tässä on kans se juttu, että pitää olla melkonen tehomylly kone että GTA:ta täysillä pyörittää. (PC-versiossahan on esim. View Distance joka konsoliversioissa on varmaan nollissa).

Joo siis viittasin GTA:n konsoliversioon, Prototypen PC-version low asetuksista puhuin sen takia, että konsolien versioiden graafinen taso on VÄHINTÄÄN PC:n low:n tasolla. Toki tein vähän turhan paljon olettamuksia.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Pistetään nyt kaiken varalta spoilerin taakse, jos joku ei haluakkaan tietää tätä asiaa ennen kuin on pelannut pelin läpi.

Eli minulla olisi pikkuinen kysymys:
Onko kukaan vielä löytänyt sitä irtinäistä jalkaa, josta Prototypeen "avautuu" pieni sivujuoni? Olen kolunnut sieltä täältä ympäri kaupunkia mutta ei vain tahdo löytyä :( Äh, ovat piilottaneet mokoman liiankin hyvin :D Pliis! Antakaa joku vinkki, jotka olette tämän jo läpikotaisin pelanneet. Joltain katolta sen pitäisi löytyä mutta kysymys onkin: Miltä niistä kaikista mahdollisista, joita tuntuu piisaavan vähän liiankin paljon? On muuten yllättävän laaja pelialue tässä.

Tässä kuva jossa näkyy sen paikka

http://i200.photobucket.com/albums/aa226/Fryaga/LEgLocation.jpg
 
Vastaus: Prototype [PS3]

Tässä on kyl jännä peli :D

Ihan näin alustavasti kerron että en oo pitkään aikaan oikesti ostanu "uutta" peliä Ps3:lle, sitten NFS: undercoverin kait. Tosin tuota nyt ei lasketa ku se oli HUONO :D

Mut siis meitti ei oo uskaltanu ostaa pelejä PS3:lle koska, ehkä syynä myös se että nähnyt kaverilla ja vaan todennu että onpas pas*a. Ja senkin takia että tullu ite osteltua PS2:lle oikeasti paskoja pelejä aikoinaan.

No, kuitenki, tälläselle CoD4 höyrypäälle tää peli kyl iski sen verran et CoD4 maistuu yllätävän pas*alle! Siis oikeasti, heti kun meni kavereiden kanssa pelailee CoD4 niin rupes se kihelmöivä vit*tuksen tunne pulppuumaan. Eikä CoD4:sta voi ottaa pelinä jonne voi mennä aggressiotaan purkaamaan.

Prototype on hauska peli ja saa rällästellä mielin määrin. Alussa kyllä oli mielessä että onpas huonosti suuniteltu maailma. Mutta mitä enempi voimat hahmolla kehitty sitä nauttoisampaa peli on.

Ja KAIKISTA hauskintahan tässä pelissä on noiden sinisien pallojen (joku area pallo) juttujen keräily. Atm kait 64 tullu kerättyä ja se on vaan hauskaa puuhaa. Joidenkin mielestä pelissä se juoni on se pelin A-O, mut meikäläiselle se on tollanen pikku krääsä josta loppujenlopuks saa jotain upeeta ;D

Mättäminen pelissä on kanssa hauskaa vaikka välillä tulee sen itsensä toitaminen esille ja se pieni potutuksen tunne kun 10 helikopteria pyörii ympyrää yläpuolella ja estää kaiken tekemisen.

Todella hauska peli. Voisin varmaan olla samaa mieltä InFamous:sta? Eikö siinäkin ole melko vapaa maailma, vai?

Voi olla että tän jätkän CoD4 ura lähenee loppuaan ja rupeen taas siihen "casual game styleen". Paljon nautinnolisempaa kun väkinäinen codin vääntö :)
 
Vastaus: Prototype [PS3]

Nyt ois muutama kysymys(laitan spoileriin varmuuden vuoksi)

1. Miten saa platinaa eventeistä(mulla ei ainakaan missään lue paljon tarvii esim. niissä kill eventeissä tappaa, että saa platinaa)?
2. Mitä sillä em. jalalla voi tehä?
3. Mikä ois helpoin tapa tappaa niitä "zombeja"? Oon jo pelannu pelannu pelin läpi(ja aikaa meni n. 19h) ja mä en oo vielä tappanu edes 10000 "zombia"..
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Gamereactorin perinteinen revikka :D

Prototype

Ostin pelin tänään, voin vain sanoa että samaa mieltä valitettavasti. Ehkä peli muuttuu paremmaksi kun sitä pelaa eteenpäin... Mutta suoraan sanottuna kontrolleista pitäisi pudottaa tuo lukitus systeemi pois, lukitus on niin... Playstation 2....

Ehkäpä arvosana on liian alhainen, joku 6 olisi ollut sopivampi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prototype [PS3]

Mikäli porukka on kiinnostunut pelin soundtrackista, niin Sascha Dikiciyan ja Cris Velasco ovat julkaisseet sen heidän kotisivuillaan.

Tässä ovat myös suorat linkit:
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/01-Alex_Theme.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/02-Memory_in_Death.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/03-Things_to_Come.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/04-In_the_Web.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/05-First_an_Last_Things.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/06-Alex_Awakes.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/07-A_Dream_of_Armageddon.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/08-The_Stolen_Body.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/09-A_New_Order.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/10-Main_Menu.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/11-Under_the_Knife.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/12-On_Instinct.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/13-Behind_the_Glass.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/14-Errand_Boy.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/15-The_Wheels_of_Chance.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/16-Open_Conspiracy.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/17-Men_Like_Gods.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/18-Biological_Imperative.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/19-Past_and_Present.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/20-The_Door_in_the_Wall.mp3
http://www.sonicmayhem.com/prototype/mp3s/21-The_Las_Man.mp3
 
Vastaus: Prototype [PS3]

Itsekkin yllätyin positiivisesti kun pelin kaverilta eilen lainasin. Peli on mahtava agression purkamiseen, ja kun voimat kehittyy siitä tulee vain hauskempaa! Vaikka kyllä nuo kontrollit ja kameran käyttö musta jotenkin vaikialta tuntui. Mutta kyllä siihen kait tottuu. Itsellä ei vielä paljon muuta ole kuin se lentämiseen tarvittavat skillit ja sitten 1- ja 2-tehtävään tarvittavat skillit. Mutta kyllä se siitä, vois mennä nyt pelaamaan!
 
Vastaus: Prototype [PS3]

Täytyy kyllä sanoa että olen hyvinkin pitkälti GameReactorin kanssa samaa mieltä. Pelissä olisi ollut potentiaalia vaikka mihin, mutta melkein jokainen osa-alue oltiin ryssitty pahasti. Ja lisäksi tein vielä sen virheen, että pelasin tätä ennen InFamousin läpi jonka ansiosta tämä tuntui vielä kauheammalta tekeleeltä :mad:
 
Ylös Bottom