Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Huoh. Itse en edellenkään pidä HCeesta... Joten mielummin seuraava turnee normina S&Dnä. :rolleyes:

Toiset tykkää kahvista, toiset teestä. Tai sitten ei mistään. Tämän takia järkätäänkin aina erilaisia turnauksia/liigoja, tulee paljon vaihtelua ja kaikilla pysyy mielenkiinto yllä :)

Toiset tykkää kahvista, toiset teestä. Tai sitten ei mistään. Tämän takia järkätäänkin aina erilaisia turnauksia/liigoja, tulee paljon vaihtelua ja kaikilla pysyy mielenkiinto yllä :)

Näinhän se on, mutta voisihan sitä ilman kyselyjäkin tai galluppejakin pistää vaikka samalle päivällä alkavaksi kaksi Liigaa, normi ja HC, ja vain toiseen voi ilmoittautua ja sitten katsotaan, että tuleeko kumpaankin riittävästi osallistujia ja jos tulee niin hyvä ja jos toisessa on liian vähän osallistujia niin sitten vain herrat Modet kertovat että: Valitettavasti tää ei oo vetäny tarpeeks osallistujia joten tämä jää pitämättä :o
Tai jotain sen suuntaista

Näinhän se on, mutta voisihan sitä ilman kyselyjäkin tai galluppejakin pistää vaikka samalle päivällä alkavaksi kaksi Liigaa, normi ja HC, ja vain toiseen voi ilmoittautua ja sitten katsotaan, että tuleeko kumpaankin riittävästi osallistujia ja jos tulee niin hyvä ja jos toisessa on liian vähän osallistujia niin sitten vain herrat Modet kertovat että: Valitettavasti tää ei oo vetäny tarpeeks osallistujia joten tämä jää pitämättä :o
Tai jotain sen suuntaista

elikkä kumpaankin liigaan saataisiin vain se 4 klaania, juppi duu... :cool:

Eks se oo normi s&d vuoro, joten seuraavaks sitä, jotta on "tasapuolista" kaikille ;)

Kuka tätä pelii muka enää pelaa? Kaikki klaanit siirtyy Battlefieldiin ihan pian, joten sais olla siellä seuraava turnaus

Kuka tätä pelii muka enää pelaa? Kaikki klaanit siirtyy Battlefieldiin ihan pian, joten sais olla siellä seuraava turnaus

sitä minäkin toivon, mutta voishan se olla se turnaus vaikka molemmissa peleissä :)
Ja toivonkin että jälleen kerran Modet tekis katugallupin, että mistä pelistä tulee seuraava Liigapeli, kuten tehtiin sillon Reinbou siks Las Vegas 2:n tullessa :rolleyes:

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Naurattaa kun FF memberit uhosi aikanaan miten ne vie CTd:D consolegaming foorumeilla. En tuloksia enempää lukenut,mutta helvetin HP Takedown!. Aina ei voi voittaa FF,ei ainakaan jos pelaamassa on nastolainen.

En jaksanu paria vikaa sivua lukea, mitkä oli täynnä 'kleikat on taktisia' juttua. Eli siis täytyyhän munkin oma mielipide ilmaista. Niin, minun.

Kleikat.

Mä en pysty käsittämään sitä, että joku sanoo, että kleikat vaativat taitoa. Niissä ei oo mitään järkeä, koska niillä pystyy ihan kuka vaan saamaan tapon ihan miten päin vaan. Se, että sanoo naatteja nyypiks koska niillä saa toisen tiimin tapettua 30 sekunnissa on jotenkin tyhmää. Jos juokset normi alkunaatteihin, ketä voit syyttää? Nythän vois sanoa, että sama pätee kleikoissa mutta pelkällä maalaisjärjellä ajatellen se ei oo sitä. Naatit vaatii peliälyä, kleikat vain niiden laittamista ja sen jälkeen kahvipannulle! Toi oli kleikoista.

"S&D > HC S&D"

1) Normissa täytyy ampua enemmän -> vaatii enemmän taitoa. HC:ssa voit istua yhessä kulmassa ja kun näät jonkun spreijaat vaan, osut yhen kudin, jee tappo.

2) Kleikat tehostuu. Lähes mahdotonta selviytyä 6x2 kleikkojen läpi mapissa kuten Downpour. Normissa vielä mahdollisuus selvitä vaikka se räjähtää. Mun mielipidehän oli se, että kleikat on nopoille.

3) Viimesenä ehkäpä tiivistelmä kahesta ekasta. HC:ssa on 10x helpompi kämppiä eli vähemmän taitoa vaativaa. Normin UAV Radar ei oo tosin kaikkein parhaimpia keksintöjä. Se plussana HC:ssa.

Round timer

Vaikka ei asiaan niin kuulu niin sanonpa uudestaan. Se on nyt 6 (5?) minuuttia. Se antaa mahdollisuuden hyökkäävälle tiimille kämppiä sen 4 minuuttia kleikkojen kanssa ja sitten vasta liikkua. Puolustava tiimi ei vain jaksa kämppiä ja etenee ja menettää pelaajiaan. S&D:n pitäisi olla nopeatempoista, joten rundi aika pitäis olla maksimissaan 3min. Pienempikin riittäisi. Matsit kestää aina sen takia, koska hyökkäävällä tiimillä kämpitään liikaa.

Sitten Pforce. Et ottanut opiksi CG:stä vaan täällä taas vähättelet muita klaaneja. Ensin meitä, koska FCD pärjäs hyvin meitä vastaan ja sitten taas FCD:tä miten se pääs helposti semeihin eikä ois ansainnut sitä. Se on vaa niin naurettavaa.

Ei tarvitse ajatella, että mun sana ois laki vaan se on mun mielipide asiasta. Kuten huomattu, täällä on aika paljopn eroavaisuuksia. Halusin vaan tuoda esiin oman mielipiteen tästä asiasta kun tätä keskustelua saatin nyt avattua.

Voin vaan odottaa noita ruoho mappeja ja sitä 'klick' ääntä jonka jälkeen ootkin kuollut.
Ihanaa kuunnella teidän valittavan makkaranpaistosta,tai claymoreista. Kun muistellaan ketkä ne oikeesti cämppi aikanaan muna pystyssä läpi yöt.

Sori tuplasta ja mahdollisesti sekavasta kieliasusta. Väsymys painaa päälle

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Naurattaa kun FF memberit uhosi aikanaan miten ne vie CTd:D consolegaming foorumeilla. En tuloksia enempää lukenut,mutta helvetin HP Takedown!. Aina ei voi voittaa FF,ei ainakaan jos pelaamassa on nastolainen.

Öööööö...... Hä?

Kun tässä nyt haluat vanhoja alkaa muistelemaan, niin virkistetäämpä herran muistia: Itse olit [FF]:ssä jolloin oma, aivan oma taktiikkasi oli että kämpitään joka helvetin tilanteessa, joten ihan oma luomuksesi, joka kyllä hävisi taktiikoistamme kun saatiin sinut pois ja muutama hieman fiksumpi kaveri ohjaksiin. Toiseksi jos haluat lukea sen cg threadin uudestaan ajatuksella ja sitten tulla takaisin kertomaan ketkä siellä oikeasti uhosivat.

Et oo kyllä muuttunu yhtää näinä muutama vuotena, zuke oli jo sillon oikeessa...

Kun tässä nyt haluat vanhoja alkaa muistelemaan, niin virkistetäämpä herran muistia: Itse olit [FF]:ssä jolloin oma, aivan oma taktiikkasi oli että kämpitään joka helvetin tilanteessa, joten ihan oma luomuksesi, joka kyllä hävisi taktiikoistamme kun saatiin sinut pois ja muutama hieman fiksumpi kaveri ohjaksiin. Toiseksi jos haluat lukea sen cg threadin uudestaan ajatuksella ja sitten tulla takaisin kertomaan ketkä siellä oikeasti uhosivat.

Et oo kyllä muuttunu yhtää näinä muutama vuotena, zuke oli jo sillon oikeessa...

Saatana ku muisti pettää niin pahasti sitten. Miten muistan että MINÄ lähdin,ja syyhän olikin koska taktiikat ja muutenkin pelihenki oli päin vittua.Ja miten muistan että lähtöni jälkeen maineenne vain muuttui paskemmaksi?,ja ainakin aina kun minä pelasin >M< riveissä teitä vastaan niin koko ilta meni=). Zuke on muuten CF riveissä,ja taisikin parikin kertaa lähteä FF'stä sukassakin.Sekin kertoo jotain jos liideri vaihtaa klaania=). Ja lukisin sen threadin mutta se on ilmeisesti poistettu,mutta kyllä sieltä tuli teiltä semmoista viestiä että CTd aliarvioitiin niin pahasti.

Konsolifin goes Salkkarit!

EDIT: Ja tuo on muuten kultamitallin aikainen saavutus kun ajattelee mitä pelle temppuja silloin aikanaan tein

EDIT2: Ja makkaranpaisto on oikeissa mittasuhteissa järkevää,sitä vain nauroin että teidän on turha yhtään valittaa siitä. Kun olette kuitenkin ahkeralla kädellä harrastaneet itsekkin

Saatana ku muisti pettää niin pahasti sitten. Miten muistan että MINÄ lähdin,ja syyhän olikin koska taktiikat ja muutenkin pelihenki oli päin vittua.Ja miten muistan että lähtöni jälkeen maineenne vain muuttui paskemmaksi?,ja ainakin aina kun minä pelasin >M< riveissä teitä vastaan niin koko ilta meni=). Zuke on muuten CF riveissä,ja taisikin parikin kertaa lähteä FF'stä sukassakin. Ja lukisin sen threadin mutta se on ilmeisesti poistettu,mutta kyllä sieltä tuli teiltä semmoista viestiä että CTd aliarvioitiin niin pahasti.

Konsolifin goes Salkkarit!

EDIT: Ja tuo on muuten kultamitallin aikainen saavutus kun ajattelee mitä pelle temppuja silloin aikanaan tein
S3/CA:ssa matsin kesto riippui täysin mapeista ja pelimuodoista, joten sillä ei ole mitään väliä. Sun lähdön jälkeen ollaan voitettu 3 turnausta ja tultu 2 kertaa tokaksi. Varmaan johtuu siitä että taktiikat vaihdettiin pois näistä Sultan O: TUNNELEIHIN RPG JA P90 kourassa. zuke lähti socomissa vain sinun takiasi, ei tullut matseihin jos kerroin mesessä että "sulttaaniki pelaa".
Meijän huono maine tuli aluksi just sun luotsauksen alaisina, josta pois pääseminen on kyllä ollut melkoinen temppu. Mutta nykyään todella harva enää ees muistaa mitään siitä kun ollaan kuitenki ne kaks edellistä socom turnausta voitettu ja maine on melko hyvä nykyään. Vielä CG threadissa kukaan ei missään vaiheessa aliarvioinu CTd:tä ja mihin se meijän 2-0 voitto CTd:stä on unohtunu? Scoret on 1-1 luultavasti ehditään nähdä vielä rematchikin jossain välissä.

S3/CA:ssa matsin kesto riippui täysin mapeista ja pelimuodoista, joten sillä ei ole mitään väliä. Sun lähdön jälkeen ollaan voitettu 3 turnausta ja tultu 2 kertaa tokaksi. Varmaan johtuu siitä että taktiikat vaihdettiin pois näistä Sultan O: TUNNELEIHIN RPG JA P90 kourassa. zuke lähti socomissa vain sinun takiasi, ei tullut matseihin jos kerroin mesessä että "sulttaaniki pelaa".
Meijän huono maine tuli aluksi just sun luotsauksen alaisina, josta pois pääseminen on kyllä ollut melkoinen temppu. Mutta nykyään todella harva enää ees muistaa mitään siitä kun ollaan kuitenki ne kaks edellistä socom turnausta voitettu ja maine on melko hyvä nykyään. Vielä CG threadissa kukaan ei missään vaiheessa aliarvioinu CTd:tä ja mihin se meijän 2-0 voitto CTd:stä on unohtunu? Scoret on 1-1 luultavasti ehditään nähdä vielä rematchikin jossain välissä.

Kait se zuke olis sitten tullut takaisin jos minä olin syypää?. CA'stä en tiedä,koska en koko paskaan koskenutkaan. Ja nuo teidän voitot taisivat juuri tullakkin kyseisestä pelistä, CA pelityyliänne en tiedä,mutta on helvetin tekopyhää tulla valittamaan camppimisestä. Minä ehkä saatoin olla kuka sen aloitti,mutta lähtöni jälkeen käytitte samoja taktiikoita,ainakin Socom3. Ja maineenne tosissaan meni paskempaan suuntaan,minun aikana ei ollut sentään NO FF servuja. Ja ette olleet myöskään ulkomaalaisten klaanien suosikkeja:P.

EDIT: Ja kuten edellisessä viestissä sanoin että tein silloin pari vuotta sitten pelletemppuja,mutta minkäs teet

Kait se zuke olis sitten tullut takaisin jos minä olin syypää?. CA'stä en tiedä,koska en koko paskaan koskenutkaan. Ja nuo teidän voitot taisivat juuri tullakkin kyseisestä pelistä, CA pelityyliänne en tiedä,mutta on helvetin tekopyhää tulla valittamaan camppimisestä. Minä ehkä saatoin olla kuka sen aloitti,mutta lähtöni jälkeen käytitte samoja taktiikoita,ainakin Socom3. Ja maineenne tosissaan meni paskempaan suuntaan,minun aikana ei ollut sentään NO FF servuja.
No [FF] johtui siitä, että oltiin keskiverto CA suomipelaajaa parempia ja jos eksyttiin samalle puolelle kaikki [FF] niin se oli meille aina 6-0, joka vei monelta suomalaiselta peli-ilon. Siitä johtuen tehtiin FBI servuja yms. joihin meitä ei päästetty, jotta vähän vähemmän peliä pelaavat kaveritkin saisivat pelata rauhassa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom