En jaksanu paria vikaa sivua lukea, mitkä oli täynnä 'kleikat on taktisia' juttua. Eli siis täytyyhän munkin oma mielipide ilmaista. Niin, minun.
Kleikat.
Mä en pysty käsittämään sitä, että joku sanoo, että kleikat vaativat taitoa. Niissä ei oo mitään järkeä, koska niillä pystyy ihan kuka vaan saamaan tapon ihan miten päin vaan. Se, että sanoo naatteja nyypiks koska niillä saa toisen tiimin tapettua 30 sekunnissa on jotenkin tyhmää. Jos juokset normi alkunaatteihin, ketä voit syyttää? Nythän vois sanoa, että sama pätee kleikoissa mutta pelkällä maalaisjärjellä ajatellen se ei oo sitä. Naatit vaatii peliälyä, kleikat vain niiden laittamista ja sen jälkeen kahvipannulle! Toi oli kleikoista.
"S&D > HC S&D"
1) Normissa täytyy ampua enemmän -> vaatii enemmän taitoa. HC:ssa voit istua yhessä kulmassa ja kun näät jonkun spreijaat vaan, osut yhen kudin, jee tappo.
2) Kleikat tehostuu. Lähes mahdotonta selviytyä 6x2 kleikkojen läpi mapissa kuten Downpour. Normissa vielä mahdollisuus selvitä vaikka se räjähtää. Mun mielipidehän oli se, että kleikat on nopoille.
3) Viimesenä ehkäpä tiivistelmä kahesta ekasta. HC:ssa on 10x helpompi kämppiä eli vähemmän taitoa vaativaa. Normin UAV Radar ei oo tosin kaikkein parhaimpia keksintöjä. Se plussana HC:ssa.
Round timer
Vaikka ei asiaan niin kuulu niin sanonpa uudestaan. Se on nyt 6 (5?) minuuttia. Se antaa mahdollisuuden hyökkäävälle tiimille kämppiä sen 4 minuuttia kleikkojen kanssa ja sitten vasta liikkua. Puolustava tiimi ei vain jaksa kämppiä ja etenee ja menettää pelaajiaan. S&D:n pitäisi olla nopeatempoista, joten rundi aika pitäis olla maksimissaan 3min. Pienempikin riittäisi. Matsit kestää aina sen takia, koska hyökkäävällä tiimillä kämpitään liikaa.
Sitten Pforce. Et ottanut opiksi CG:stä vaan täällä taas vähättelet muita klaaneja. Ensin meitä, koska FCD pärjäs hyvin meitä vastaan ja sitten taas FCD:tä miten se pääs helposti semeihin eikä ois ansainnut sitä. Se on vaa niin naurettavaa.
Ei tarvitse ajatella, että mun sana ois laki vaan se on mun mielipide asiasta. Kuten huomattu, täällä on aika paljopn eroavaisuuksia. Halusin vaan tuoda esiin oman mielipiteen tästä asiasta kun tätä keskustelua saatin nyt avattua.
Voin vaan odottaa noita ruoho mappeja ja sitä 'klick' ääntä jonka jälkeen ootkin kuollut.