Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko tosiaan niin, ettei pelissä ole suomen kieltä? NHL 09 ainakin näyttäisi olevan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Sehän on koko ajan ollut englanti kielinen ilman suomen kieltä. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Sehän on koko ajan ollut myös norja, ruotsi ja hollanti kielinen ilman suomea:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Muutama kysymys?

1. Manager Mode: Vaihtuuko säätila koskaan, tuntuu, että koko ajan päivä matseja auringon paisteessa.

2. Onko mahdollista, että FIFA 09 Online-peliä päivitetään paremmaksi ja yksinpeli saisi erilaisia päivityksiä hieman hitaammassa tahdissa. Minusta tuomarilinja toimii Onlinessa paremmin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Muutama kysymys?

1. Manager Mode: Vaihtuuko säätila koskaan, tuntuu, että koko ajan päivä matseja auringon paisteessa.

2. Onko mahdollista, että FIFA 09 Online-peliä päivitetään paremmaksi ja yksinpeli saisi erilaisia päivityksiä hieman hitaammassa tahdissa. Minusta tuomarilinja toimii Onlinessa paremmin.

1.Sun pitää alottaa ihan normaali peli aluks,otat sen joukkueen millä pelaat manageria ja sitte joku vastustaja(sillä ei oo mitään väliä).Sitten kun joukkueet on valitttu menet siihen game settingsiin vai mikä se oli mistä saa säädettyä vaikeustason ym.Sitten laitat siintä sen sään tai päivänajan minkä haluat(itse suosittelen overcastia koska silloin voi sataa tai paistaa,mutta kaikilla stadioneilla ei kyllä overcastia ole).Sitten kun oot valinnu sen meet vaan takasin ja sitten meet manageriin niin sitten sen pitäis olla sillä valitulla säällä. :D

2.Kakkoseen en osaa vastata, sorry. :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

1.Sun pitää alottaa ihan normaali peli aluks,otat sen joukkueen millä pelaat manageria ja sitte joku vastustaja(sillä ei oo mitään väliä).Sitten kun joukkueet on valitttu menet siihen game settingsiin vai mikä se oli mistä saa säädettyä vaikeustason ym.Sitten laitat siintä sen sään tai päivänajan minkä haluat(itse suosittelen overcastia koska silloin voi sataa tai paistaa,mutta kaikilla stadioneilla ei kyllä overcastia ole).Sitten kun oot valinnu sen meet vaan takasin ja sitten meet manageriin niin sitten sen pitäis olla sillä valitulla säällä.



Siis EXcyyyssmeee????????

Tarkoitatko ettei "MAHTAVASSA" Manager Modessa ole Random säätä tai Random päivä/ilta -matsi valinta painikkeita. Huh huuuu.. Jo muinaisissa pesseissä, talvisin saattoi lumipyry yllättää ja huippumatsit pelattiin poikkeuksetta täysille stadioneille ja ILTA valaistuksessa.

Huh huu.. nyt tuntuu että aina päivä, aurinko ja täysi stadion, niin FIFAmaista:mad: Toisin oli vanhoissa pesseissä, ei yleisöä, lumimyräkkä, ja Pimeä kylmä ilta, pelaajilla hanskat ja kaulasuojat, voi niitä aikoja, mutta kiitos kuitenkin tiedosta. "Ouhh those glory pesdays" <3
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joskus on päiväpelejä, joskus iltapelejä. Ihan automaattisesti tulee ilman asetuksien kanssa pelleilyä. Sadetta en muista että olisi ikinä tullut. Englannin championshipissä taisi joskus olla lumisade, mutta vesisateeseen en ole törmännyt.

Katsomontäyttöastekin varmaan menee sen mukaan miten hyvin joukkue pärjää. Kovassa tappioputkessa olen huomannut että stadionilla on puolet paikoista tyhjänä, kun taas hyvien esitysten jälkeen yleisöä alkaa tulla enemmänkin. Harmittaa kun derbyissä ei ole automaattisesti stadion täynnä tai edes lähes täynnä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jätkät hei,onkos tähän pelaajien editointi mahdollisuuteen tullut jotain päivityksiä???Nimittäin törmäsin tuolla Xbox 360 -puolella semmoseen juttuun,että mun pelissä ei voi editoida mitään muuta kun kenkiä,hihojen pituutta ja jotain hikinauhoja ym.Niin siis ei voi vaikuttaa pelaajan ulkonäköön mitenkään,siis hiuksiin,ihonväriin,silmiin tms.Mutta sitten yks kaveri sano että sen editointi mahdollisuudet on ollu todella hyvät ja se on pystyny editoimaan hiuksia ja kaikkia muita naamaan liittyviä asioita.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

JOs tarkotit Be a Pro:ta, niin kyllä mä ainakin pystyin hiuksia, partaa, ihoa yms muokkaamaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joillain hemmoilla ei tada hirveemmin tuo maalaisjärki pelata? Kyllähän sen täysin hullukin tajuaa, että FIFAssa ei ole todellakaan mitään suomenkieltä, KOSKA jalkapallo ei ole niin suuri laji SUOMESSA, kuin jääkiekko. tämä selittää sen, miksi änäreissä on aina suomen kielikin, mutta fifois ei ole.


anna mun kaikki kestää

E: nyt, kun tänne pitkästä aikaa jaksoin kirjautua, niin kerron mun manager modesta. (taas) kahden kauden jälkeen lähin manusta pois, kun ei jaksanut siellä enää pelata. matkani jatkui sieltä ranskaan, ja lyoniin. voitin ihan helposti liigan, ja merkittävin hankintani oli Nicolas Anelka, joka muuten teki 52 ( ! ) maalia sillä kaudella. :eek: en hirveemmin tykännyt ranskan liigasta, koska tunsin oman joukkueeni liian ylivoimaiseksi. sen jälkeen menin takaisin englantiin, ja tällä kertaa Mancester Cityyn. innoituksen sain, kun katsoin cityn murskaavan hullin, ja vielä loppuhetkillä nousevan 2-0 takaa ajoasemasta 2-2 tasuriin blackburnia vastaan. Nyt olen kauden ihan alussa ja nostin Robinhon avaukseen .(joku yapi-yapi oli robinhon tilalla ja itse mestari ei edes penkillöä :eek:) Sain ostettua cityyn kauden alussa paton. ärsyttävää, kun tässä MG modessa ei voi vaihtaa pelinumeroita. sain patolle kuitenkin numeron7, kun myin steven irelandin pois. kaikkea se ihminen tekee numeron vuoksi :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^Mäkin pelaan MG:tä Cityllä...

Kauden alussa hankin Manuel Fernandesin ja Alexis Sanchezin.Myin sieltä älyttömän paljo porukkaa,kuten Jon,Hamanin ja jotain turhia jätkiä.Liigassa toisena,Chelsea kolme pistettä edellä yhden ottelun enemmän pelanneena.Elano johtaa maalintekijä tilastoa 12 osumalla ja ne ovat syntyneet 7:ssä pelissä.Robinho ei ole oikein päässyt maalin makuun,2 maalia 6:ssa pelissä.Pitää ehkä hakea ensi kesänä Robinholle korvaajaa jos ei maalinteko ala onnistua... ;)

Starting XI

------------------------------------------------------------------------------------------------J.Hart-------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------P.Zabaleta----------V.Kompany (C)----------M.Richards----------Garrido-----------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------M.Johnson------------Manuel Fernandes-------------------------------------------------------

---------------------------------------------S.Wright-Phillips-------------------------------------------------------------------------M.Petrov--------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------Elano----------------Robinho------------------------------------------------------------------------------------



Vaihtopenkki: K.Schmeichel, G.Fernandes, K.Etuhu, D.Sturridge, S.Ireland, A.Sánchez, R.Dunne.

Näillä mennään. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itellä ei mene niin hyvin. oon nyt yhdeksäntenä. parilla voitolla nousin jopa kuudenneksi.ite pelaan kolmen kärjellä, jossa Robinho ruokkii hieman alempana jota ja patoa. nery castillo tulee yleensä vaihdosta kentälle.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joillain hemmoilla ei tada hirveemmin tuo maalaisjärki pelata?

Joo, ei.

Kyllähän sen täysin hullukin tajuaa, että FIFAssa ei ole todellakaan mitään suomenkieltä,

Ei näköjään.

KOSKA jalkapallo ei ole niin suuri laji SUOMESSA, kuin jääkiekko.

Ja ruotsissa on?

tämä selittää sen, miksi änäreissä on aina suomen kielikin, mutta fifois ei ole.


Eipä kyllä mulle avaudu vieläkään.
 
Ylös Bottom