Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Siis tuo päivitys oli se ensimmäinen päivitys joka ilmestyi jo kuukausia(?) sitten, siinä oli mukana tuo "sääjuttu" myös, vaikkei siitä taidettu kauheasti edes mainita. Boxilla siis ainakin näin ja tämän päivityksen vaikutuksen huomasin ihan vain huomaamattani, kun kaverin kanssa managermodea pelailtiin ja totesin että "mitäs sää vaihtelee otteluissa".

höh, ite en oo huomannu mitää päivitystä. pitää käydä kattoo sieltä valikosta mist voi ladata päivityksii.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

höh, ite en oo huomannu mitää päivitystä. pitää käydä kattoo sieltä valikosta mist voi ladata päivityksii.

Täähän tuli pari kuukautta sitten ja jos konsoli on nettilään kytketty konsoli lataa päivityksen automaattisesti, kun alat fifaa pelaamaan.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kyllähän niitä päivityksiä oli vaikka mitä...esim. MG:ssä uusi pelaaja ei saa numeroa 2,vaan saa numeronsa pelipaikkansa mukaisesti jotenkin järkevästi:D.Sitten hyötynäkökohta-bugi oli korjattu,ja toi sääjuttu,sitten oli jotain nettipelaamiseen liittyvää,ja joku hyökkääjien sivuttaisjuoksu-bugikin oli korjattu... :)

Kyllä niitä oli vielä lisää,en nyt jaksa muistaa enempää. :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten vapaapotkuissa voi laukoa maata pitkin, ja onko areenan vapaapotkuissa mahdollista saada muuria siihen niinkun pelissä.?:cool:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten vapaapotkuissa voi laukoa maata pitkin, ja onko areenan vapaapotkuissa mahdollista saada muuria siihen niinkun pelissä.?:cool:

Tässä ei taida pystyä ampumaan maata pitkin. ja ei kai pysty laittamaan sitä muuriakaan.. Ois siisti, jos areenassa jotain nappia painamalla tulis se harjoitus muuri siihen, mikä on siellä areena kentän sivussa.

Nyt kun piti aloittaa uus manager mode, niin aloitin Real Madridilla. heti kauden alussa pystyin tekemään ostoksia, koska olin siinnä jossain espanjan cup finaalissa. ostin Realiin silloin Romasta Okakan, ja myin Nisterlooyn pois. nyt kun uus transfer window on auki, niin hyökkäykseen oli pakko ostaa kokemusta. niinpä ostin Roy Makaayn. ostin myös uusia nuorukaisia joukkueeseen. Rodrigo Possebon tuli ManUsta, ja Scott Sinclair Chelseasta. saas nähdä että miten jannuille riittä peliaikaa joukkueessa, kun nyt ei mene muutenkaan liigassa kovin hyvin. Barca on jo 12pisteen karkumatkalla liiga kakkosesta ja minä olen vasta neljäntenä :confused: ...

semmosta tällä kertaa :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

En löydä mistään kohtaa jossa voisi luoda oman joukkueen, onko tämä edes mahdollsita tässä pelissä? Aiemmissa on aina voinut tehdä..:mad:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Milläs vaikeustasolla pelailette tätä???Ite pelaam World Classilla.Se on aika helppo,vois ehkä pikkuhiljaa vaihtaa tuohon Legendaryyn. ;)

Niin ja vielä,onko maalivahti mahdollista nostaa ylös kulmatilanteissa kun on tappiolla loppuminuuteilla??Jos on niin miten? :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kyllähän niitä päivityksiä oli vaikka mitä...esim. MG:ssä uusi pelaaja ei saa numeroa 2,vaan saa numeronsa pelipaikkansa mukaisesti jotenkin järkevästi:D.Sitten hyötynäkökohta-bugi oli korjattu,ja toi sääjuttu,sitten oli jotain nettipelaamiseen liittyvää,ja joku hyökkääjien sivuttaisjuoksu-bugikin oli korjattu... :)

Kyllä niitä oli vielä lisää,en nyt jaksa muistaa enempää. :p

Niin juu se oli se päivitys. Toki sen latasin heti. Mulla on aina ollut päivityksen jälkeenkin sama sää ja vuorokaudenaika Manager Moden otteluissa. Sivuttaisjuoksubugi oli korjattu hienosti ja se olikin tärkein päivitys. Sen sijaan hyötynäkökohta kusee edelleen suht täydellisesti.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Miten voin siirtää arshavinin free agentseihin sieltä venäjän maajoukkueesta?

varmaankin laittamalla siinne venäjän maajoukkueeseen jonkun toisen venäläisen Arshavinin tilalle.

Milläs vaikeustasolla pelailette tätä???Ite pelaam World Classilla.Se on aika helppo,vois ehkä pikkuhiljaa vaihtaa tuohon Legendaryyn. ;)

Niin ja vielä,onko maalivahti mahdollista nostaa ylös kulmatilanteissa kun on tappiolla loppuminuuteilla??Jos on niin miten? :D

Mä siirryin just WC tasoon. itekkin haluisin tietää tuohon vastauksen. vastustaja joskus laittanut molken kulmaan, ja vaan kerran oon päässy tyhjiin tykittämään. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

varmaankin laittamalla siinne venäjän maajoukkueeseen jonkun toisen venäläisen Arshavinin tilalle.



Mä siirryin just WC tasoon. itekkin haluisin tietää tuohon vastauksen. vastustaja joskus laittanut molken kulmaan, ja vaan kerran oon päässy tyhjiin tykittämään. :D


All out attack taimikäsenytoli taktiikka päälle ja viimesillä minuuteilla veska nousee kulmatilanteeseen.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Legendarylla pelataan tottakai;) Tänä vuonna ostin ensimmäisen fifa pelini ja täytyy sanoa että aika nopeasti on opittu kaikki tärkeimmät ominausuudet pelissä, vielä erikoistilanteet ja kikkailut sun muut kuntoon niin on tämäkin peli ihan handussa!:)
Tosiaan tuolla aikaisemmin kerroin pelaavani master leagueta leedsillä, no se savehan sitten jotenkin jäätyi ja tilttaa aina kun yritän siirtyä pelaamaan seuraavaa peliä. Lopputulos oli että piti aloittaa uusi MG ja tällä kertaa Chelsealla, toisella lempi joukkueistani.
Aluksi oli pakko hankkiutua eroon Decosta, Ballackista sekä Maloudasta. Herrojen paikalle ostettiin David Silva valeciasta sekä Nigel De Jonh HSV:stä, seuraavana ostos listalta löytyy Napolin kaksikko Marek Hamsik sekä Ezeguiel Lavezzi.
Vähäsen potuttaa että aloitus pääoma on sen 105miljoonaa, sillä itse ainakin tykkään pelata sen rahan eteen ja pohtia mikä paikka tarvitsisi kaikkein kipeimmin parannusta, mutta kun on näin paljon rahaa millä mällätä niin ei niiden voi vain antaa olla siinä!

Olis hauskaa jos muutkin ku pari ihmistä sillon tällöin kertois peleistään täällä:)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^Jep.. onko nuoria pelaajia nuo Marek Hamsik ja Ezeguiel Lavezzi? Realilla tais olla "vaan" 60milj. se aloitus raha summa, ja kyllä siitä menee rahaa komeasti jos laittaa kaikki Staff Upgreidit täysille. varsinkin se Stadium manager on aika kallis. Realilla ei tarvinnu ostaa kun se viimenen pykälä. Onko porukoilla kokemusta Rodrigo Bossebonista, että kehittyykö hyvin, jos vaan antaa peliaikaa? nimittäin 69tehonen keskikenttä mies ei ihan taida mahtua realin avaukseen. :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Nyt kun piti aloittaa uus manager mode, niin aloitin Real Madridilla. heti kauden alussa pystyin tekemään ostoksia, koska olin siinnä jossain espanjan cup finaalissa. ostin Realiin silloin Romasta Okakan, ja myin Nisterlooyn pois. nyt kun uus transfer window on auki, niin hyökkäykseen oli pakko ostaa kokemusta. niinpä ostin Roy Makaayn. ostin myös uusia nuorukaisia joukkueeseen. Rodrigo Possebon tuli ManUsta, ja Scott Sinclair Chelseasta. saas nähdä että miten jannuille riittä peliaikaa joukkueessa, kun nyt ei mene muutenkaan liigassa kovin hyvin. Barca on jo 12pisteen karkumatkalla liiga kakkosesta ja minä olen vasta neljäntenä :confused: ...
Äh! Manager Modea on paljon mielekkäämpää vetää pienillä lilliputeilla, eikä suurilla menestyjäseuroilla, joilla on rahaa kuin roskaa ja huippupelaajia jopa penkillä.

10 tai 5 miljoonan budjetilla pitää oikeasti miettiä, ketä pelaajia sinne hankkii.

Itse aloitin juuri Manager Moden Hoffenheimillä ja sitä ennen vedin Real Zaragozalla.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Äh! Manager Modea on paljon mielekkäämpää vetää pienillä lilliputeilla, eikä suurilla menestyjäseuroilla, joilla on rahaa kuin roskaa ja huippupelaajia jopa penkillä.

10 tai 5 miljoonan budjetilla pitää oikeasti miettiä, ketä pelaajia sinne hankkii.

Itse aloitin juuri Manager Moden Hoffenheimillä ja sitä ennen vedin Real Zaragozalla.

pelasin yleensä silleen FIFA08:ssa, mutta ei luuskilla oo kovinkaan siistii pelata. voishan sitää ehkä alottaakkin jollain surkeella joukkueella.

Muistan ku FIFA06 alotin petersbroughilla, ja tein sinne itteni joka oli joku 90tehonen äijä, niin se oli sen joukkueen ykkös peluri :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^Jep.. onko nuoria pelaajia nuo Marek Hamsik ja Ezeguiel Lavezzi? Realilla tais olla "vaan" 60milj. se aloitus raha summa, ja kyllä siitä menee rahaa komeasti jos laittaa kaikki Staff Upgreidit täysille. varsinkin se Stadium manager on aika kallis. Realilla ei tarvinnu ostaa kun se viimenen pykälä. Onko porukoilla kokemusta Rodrigo Bossebonista, että kehittyykö hyvin, jos vaan antaa peliaikaa? nimittäin 69tehonen keskikenttä mies ei ihan taida mahtua realin avaukseen. :D

Marek hamsik on 21v ja overall taitaa olla jo jotain 85 alun alkaen, sitten Lavezzi on 23:) kummatkin loistavia pelaajia, kun hankkii vielä Ibisevicin hoffenheimista kärkipariksi;)

Tosiaan pelissä on enemmän haastetta ja jaksaa pelata pidempään kun pelaa huonomilla joukkueilla. Seuraavaksi pelitykseen voisi lähteä Teemu Pukin Sevilla Atletico.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Marek hamsik on 21v ja overall taitaa olla jo jotain 85 alun alkaen, sitten Lavezzi on 23:) kummatkin loistavia pelaajia, kun hankkii vielä Ibisevicin hoffenheimista kärkipariksi;)

Tosiaan pelissä on enemmän haastetta ja jaksaa pelata pidempään kun pelaa huonomilla joukkueilla. Seuraavaksi pelitykseen voisi lähteä Teemu Pukin Sevilla Atletico.

onko pukki muka tässä pelissä? ja en oo tiennytkään, että tässä on sevilla atletico.. Ois aika hölömöö jos sen sais nostettua sinne pääsarja tasolle, koska sehän olisi oikeasti täysi mahdottomus :(
 
Ylös Bottom