Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Päivitetääns vähän tätä mun MG:tä....

Elikkäs,Cityllä mennään edelleen.Ekalta kaudelta liigamestaruus 102 pisteellä!!Muut jäi todella paljon pisteissä.Sitten FA Cup voitto Wigania vastaan.(Olin häviöllä 1-0 89.minuutilla kunnes Elano iski.Sitten jatkoajan jälkeen pilkuille ja voitto tuli.)Nyt aloitin toisen kauden ja uusia ostoksia: Bacary Sagna(Arsenal), Jesus Navas(Sevilla), Samir Nasri(Arsenal), Robin Van Persie(Arsenal), Theo Walcott(Arsenal).Ja joku maalivahti vielä tulossa.Aika paljon Arsenalin äijiä mutta ei se mitään.;).Sitten myin kans paljon porukkaa.Martin Petrov,Shaun Wright-Phillips,Elano,Benjani.....Niistä tuli aivan helvatan paljon rahaa.....Ekan kauden kohokohta oli kyllä 10-0 voitto paikallisvastustaja Manchester Unitedista!! :D Juu,aika epärealistista kyllä....

GK: Joe Hart

RB: B.Sagna
CB: V.Kompany (C)
CB: M.Richards
LB: G.Clichy

RM: Jesús Navas
CM: M.Johnson
CM: Manuel Fernandes
LM: Samir Nasri

CF: Robinho
ST: Robin Van Persie

SUBSTITUTES:

K.Schmeichel, G.Fernandes, R.Dunne, A.Sánchez, M.Ball, T.Walcott, D.Sturridge.

Näin tällä kertaa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos FIFA 09 tullut jo päivitys. Mitä päivitys tuo tullessaan. Olisko vihdoinkin mahdollista säätää pelaajan pelipaidannumeroita ura moodissa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos FIFA 09 tullut jo päivitys. Mitä päivitys tuo tullessaan. Olisko vihdoinkin mahdollista säätää pelaajan pelipaidannumeroita ura moodissa.

ei ole tullut mitään päivityksiä noihin pelipaidan numeron vaihtamiseen. sais kyllä tulla semmonen päivitys, mutta sitä ei välttämättä edes tule, koska joku ea:n äijä sanoi, että se jätettiin pois, koska kovinkaan moni ei varmaankaan sitä käytä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onkos FIFA 09 tullut jo päivitys. Mitä päivitys tuo tullessaan. Olisko vihdoinkin mahdollista säätää pelaajan pelipaidannumeroita ura moodissa.

Ei ole mahdollista itse säätää mun tietääkseni.Se päivitys korjasi tuon vian sillä tavalla,että ostettu pelaaja saa numeronsa pelipaikkansa mukaan... ;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ei ole mahdollista itse säätää mun tietääkseni.Se päivitys korjasi tuon vian sillä tavalla,että ostettu pelaaja saa numeronsa pelipaikkansa mukaan... ;)

Ahaa.. toi onkin ihan hyvä. ärsytti ku joku hyökkääjä sa numeron 2:rolleyes:

Ja mikähän ihmeen bugi tuossa mun leedsin manageris oli, kun toisen kauden mestareiden liigassa kahdessa eri lohkossa oli fiorentina:confused: siis niinku WTF!!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tuli muuten paha lohko Mestareiden Liigassa....

Barcelona,PSV ja PSG. ;)

Ostin muuten vielä Victor Valdesin Barcasta maalille kun sinne tarvittiin vähän parempaa molaria.Ja vaihdoin vaikeustasonkin Legendaryyn. :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tuli muuten paha lohko Mestareiden Liigassa....

Barcelona,PSV ja PSG. ;)

Ostin muuten vielä Victor Valdesin Barcasta maalille kun sinne tarvittiin vähän parempaa molaria.Ja vaihdoin vaikeustasonkin Legendaryyn. :p

Valdes on aivan käsi, oisit ostanut Rene Adlerin Leverkusenista tai Manuel Neuerin Schalkesta;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Suosittelen ostamaan Corinthiaksesta brasilialaisen Lulinhan. Tästä nuoresta taiturista on ihan oikeassa elämässä povailtu uutta ronaldinhoa. Alkutehot ei ole mitenkään häikäisevät, mutta ite tykkään ostaa nuoria lupaavia pelaajia ja kehittää ne sitten. Ite en ole vielä ostanut kyseistä pelaajaa mutta seuraavan kerran ku pelaan niin ostan sen sitten.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ostin muuten vielä Victor Valdesin Barcasta maalille kun sinne tarvittiin vähän parempaa molaria.Ja vaihdoin vaikeustasonkin Legendaryyn. :p

Ite en osta noita valmiita tähti molkeja koskaan, vaan menen siihen Detailed kohtaan, ja laitan sen minimi overallin siihen 80, ja max overall 85, ja 16-19vuotiaita pelaajia. jos ei löydy, niin sitten 23-24 vuotiata. noin korkeat tehot siis laitan jos pelaan jollain huippu seuralla. leedsillä laitan minimi 70 ja max 75.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^^^Jooo,tarttin vaan jonku vähän kokeneemman vahdin ja oli niin kova kiire ku siirtoikkuna oli menossa just kiinni ja Craig Gordon ei suostunut tulemaan niin turvauduin Valdesiin... ;)

Just pelasin Chämppäriä Barcaa vastaan.Tuli 2-0 köniin.Eka häviö MG:ssä Cityn aikana :D. Ilman Valdesia ottelu olisi päättynyt ainakin 4-0...mutta onneksi voitin PSG:n vieraissa 5-0 ekassa matsissa... :p

BTW,minkäs ikänen toi Rene Adler on ??
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

2 päivää vaille 24;) erittäin lahjakas kaveri, leedsillä pelatessani tämän kaverin overall oli 95 ennenkuin se save jäätyi.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jos katsellut vähänkin Adlerin pelejä, niin ei yhtään ihmettely kaverin tasoa(tai sen nousua) FIFA:ssakaan. Tämän hetken top-5 alle 25-vee maalivahdit listalla maailmassa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ite en osta noita valmiita tähti molkeja koskaan, vaan menen siihen Detailed kohtaan, ja laitan sen minimi overallin siihen 80, ja max overall 85, ja 16-19vuotiaita pelaajia. jos ei löydy, niin sitten 23-24 vuotiata. noin korkeat tehot siis laitan jos pelaan jollain huippu seuralla. leedsillä laitan minimi 70 ja max 75.

Mä kokeilin ihan huvikseen kuinka epärealistinen tää manager peli on. Pelaan ManUnitedilla kolmatta kautta ja oon ostellu matkan varrella vain valmiita tähtiä overall 85-100. Nyt kolmannella kaudella tammikuun ikkunassa myin pois C.Ronaldon 165 000 000, Leo Messin 106 000 000 ja Rafael VanderVaartin 112 000 000 euroa eli kolmesta pelaajasta yhteensä 383 miljoonaa. Tämänkin jälkeen jäi joukkueellinen maailman tähtiä joukkueeseen, tosi realistista:mad:
Siihen loppuikin sit tää kokeilu :D

Niin ja sitten vielä Chelsean Drogba teki edellisellä kaudella 89 maalia, myöskin todella realistista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Mä kokeilin ihan huvikseen kuinka epärealistinen tää manager peli on. Pelaan ManUnitedilla kolmatta kautta ja oon ostellu matkan varrella vain valmiita tähtiä overall 85-100. Nyt kolmannella kaudella tammikuun ikkunassa myin pois C.Ronaldon 165 000 000, Leo Messin 106 000 000 ja Rafael VanderVaartin 112 000 000 euroa eli kolmesta pelaajasta yhteensä 383 miljoonaa. Tämänkin jälkeen jäi joukkueellinen maailman tähtiä joukkueeseen, tosi realistista:mad:
Siihen loppuikin sit tää kokeilu

Niin ja sitten vielä Chelsean Drogba teki edellisellä kaudella 89 maalia, myöskin todella realistista

Joo, tuo on ihan perseestä, että pelaaja tekee niin paljon maaleja. mullakin toi drogba teki joskus 54maalia pelkästään liigassa.

Tämänkin jälkeen jäi joukkueellinen maailman tähtiä joukkueeseen, tosi realistista:mad:
Siihen loppuikin sit tää kokeilu :D
Tohon ei voi muuta sanoo, kun että miks helvetissä sä teet semmosia hankintoja!? Ite yritän pitää MG moden mahd. realistisena, että teen PELKÄSTÄÄN semmosia hankintoja, jotka on JÄRKEVIÄ, ja pelaaja käy hyvin joukkueeseen. Itellä on just hyvin tuo Leeds 3,4* ja parempi sen ei tarviikkaa olla! tän kauden jälkeen aion mennä leicesteriin, ja nostan senkin valioliigaan. Tosin tuo leeds ei välttis oo niin hyvä joukkue, että ne pysyis liigassa.

Tänään ku pelasin yhden pelin, niin hävisin tottenhamille 6-0. kyllähän se otti pattiin, mutta realistista oli. ja Wiganin pystyin voittamaan 2-0. Nytten oon siis pelannu 4sarjapeliä, ja saldo on 2voittoa ja kaksi häviötä. ekan matsin sunderlandii vastaan simuloin.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joo, tuo on ihan perseestä, että pelaaja tekee niin paljon maaleja. mullakin toi drogba teki joskus 54maalia pelkästään liigassa.


Tohon ei voi muuta sanoo, kun että miks helvetissä sä teet semmosia hankintoja!? Ite yritän pitää MG moden mahd. realistisena, että teen PELKÄSTÄÄN semmosia hankintoja, jotka on JÄRKEVIÄ, ja pelaaja käy hyvin joukkueeseen. Itellä on just hyvin tuo Leeds 3,4* ja parempi sen ei tarviikkaa olla! tän kauden jälkeen aion mennä leicesteriin, ja nostan senkin valioliigaan. Tosin tuo leeds ei välttis oo niin hyvä joukkue, että ne pysyis liigassa.

Tänään ku pelasin yhden pelin, niin hävisin tottenhamille 6-0. kyllähän se otti pattiin, mutta realistista oli. ja Wiganin pystyin voittamaan 2-0. Nytten oon siis pelannu 4sarjapeliä, ja saldo on 2voittoa ja kaksi häviötä. ekan matsin sunderlandii vastaan simuloin.

Niin siis kokeilin vaan huvikseni tota kuinka epärealistiseksi pelin saa. En suinkaan oo pelannu tota 2,5 kautta lähellekään kaikkia pelejä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

No en mäkään pelaa läheskään kaikkia pelejä. ei jaksa. Ja alota sitten järkevä MG mode :)
 
Ylös Bottom