Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilariM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joo, tuo on ihan perseestä, että pelaaja tekee niin paljon maaleja. mullakin toi drogba teki joskus 54maalia pelkästään liigassa..

Laskitko ne? Tilastot kun näyttävät top-20 maalintekijöissä pelaajien kaikkia maaleja, kaikista kilpailuista.

En tajua kuka jaksaa pelata huippuseuroilla manager modea, kun haastetta ei ole ollenkaan.

Puutteita kyllä on paljon manager modessa ja sitä pitäisi kehittää(toivottavasti ensi versioon), mutta on hyvä huomoiida että se on silti parempaa, kuin mitä muut pelit(missä saa pelata) tarjoavat manageroinnin suhteen ja liigamuodoissa.

Vielä parempi olisi, jos tuollainen onnistuisí ilman sen suurempaa yritystä.

Kyllä koska normaalisti Preston jos kukaan tarjoaa 165 000 000 euroa C.Ronaldosta:confused:
Ja Jormaalle sen verran että testasin siis ihan huvikseen kuinka paljon tässä voi kauppoja tehdä ja millaisen oman takavuosien Real Madridin pystyy rakentamaan.

Laskitko ne? Tilastot kun näyttävät top-20 maalintekijöissä pelaajien kaikkia maaleja, kaikista kilpailuista.

.

Täh? mikähä idea siinnäkin on :D luulis et se näyttää sen liigan maalipörssin eikä kaikkien kilpailujen :confused: Eihän siinnä näykkään kuin sen oman liigan pelaajia. taas on sekin homma juosten kustu...

mutta on hyvä huomoiida että se on silti parempaa, kuin mitä muut pelit(missä saa pelata) tarjoavat manageroinnin suhteen ja liigamuodoissa.

PES6 ainakin oli hyvä, kun alussa pysty päättää että tekeekö muut tiimit paljon, vähän vai siltä väliltä ostoksia.

Täh? mikähä idea siinnäkin on :D luulis et se näyttää sen liigan maalipörssin eikä kaikkien kilpailujen :confused: Eihän siinnä näykkään kuin sen oman liigan pelaajia. taas on sekin homma juosten kustu...

PES6 ainakin oli hyvä, kun alussa pysty päättää että tekeekö muut tiimit paljon, vähän vai siltä väliltä ostoksia.

Kyllä mun kausilla muutkin joukkueet tekee siirtoja aika hyvin. Ainoa mitä siihen kaipaisin on että jossain näkyis ne siirtolistat kuka on mennyt mistä mihin.
Mä huomasin kanssa että toi top 20 maalintekijä lista on kaikista kilpailuista eikä sarjakohtainen.
Vähän vaikea voi olla jollain alakastin jengin pelaajalla pärjätä eurosarjoja pelaavan joukkueen maalipyssyjä vastaan maalintekijä tilastossa. No eipä itse pelaamalla pysty tohon Drogban 89 maaliin ellei pelaa amatööri tasolla missä ei ole mitään järkeä.
Itse pelailen World Classilla kun Legendary on vielä vähän liian kova.

Mulla menos öö neljäs kaus, ja ManU ei oo tehny yhtään vaihtoo :D Ihme juttu, ku KAIKISSA mun MG modeissa selski on myyn tseki pois heti :confused: vähä hölmöjä :D sit niillä on paska cudicini maalis :P

Mulla menos öö neljäs kaus, ja ManU ei oo tehny yhtään vaihtoo :D Ihme juttu, ku KAIKISSA mun MG modeissa selski on myyn tseki pois heti :confused: vähä hölmöjä :D sit niillä on paska cudicini maalis :P

Mä taas myin Casillasin Chelseaan ja ostin itse Cechin ja silti ne urpot peluuttaa Cudicinia

Niin ei siinä mitään järkeä olekkaan, että tilastot ei ole pelkästään siitä ligasta mitä pelaa. Ärsyttää kyllä, kun kaikki mielenkiinto on selvästi tänä vuonna mennyt tuohon Be-A-Prohon. Itse ainakin tahtoisin pelata oikeastaan vain manager modea yksin/kavereiden kanssa ja sen lisäksi sitten kavereiden kanssa/yksin jotain maaotteluita/maaotteluturnauksia tai satunnaisia otteluita. Itseäni Be A Pro ei kiinnosta kovastikkaan ja muutenkin en niin innostu näistä nettipeleistä, kun peliseura harvemmin on mitään erinomaista.

Toivotaan tosiaan että ensi vuonna sitten panostetaan MG:n myös, koska pienellä viilauksella(ei tarvisi edes kauheasti viilata) siitä saisi erinomaisen. Virittelisi vähän vain pelaajamarkkinoita, lisäisi vähän mahdollisuuksia luoda esim. kulma/vaparikuvioita, lisätä tilastoja, jne.

Tosiaan, toivotaan ensi vuonna sitten(tai siis tämän vuoden puolella) onnistuu ja saataisiin maajoukkueitakin.

Tänään tuli MG modessa semmonen ongelma vastaan, ku yritin ostaa yhtä nuorta hyökkääjää, niin se ei tullut mun joukkueeseen, ja syy oli että palkka jota tarjoan ei tyydytä hänen kallista elämäntapaa.. Se oli niin nuori jannu, että palkkaa ei pystynyt tarjoamaan enempää kuin 2,5donaa per peli, ja mulla oli se ihan siinnä maximissa se palkka eli 2,donaa. :confused:

Ja sit just tuntus siltä että muut seurat ei vaa peluuta niitä uusia pelaajia joita ne ostaa.. Tyhmää, ku Mancester City oli PUDONNUT mun MG modessa mestaruus sarjaan, ja ne ei peluuta ees robinhoa :eek:

Tänään tuli MG modessa semmonen ongelma vastaan, ku yritin ostaa yhtä nuorta hyökkääjää, niin se ei tullut mun joukkueeseen, ja syy oli että palkka jota tarjoan ei tyydytä hänen kallista elämäntapaa.. Se oli niin nuori jannu, että palkkaa ei pystynyt tarjoamaan enempää kuin 2,5donaa per peli, ja mulla oli se ihan siinnä maximissa se palkka eli 2,donaa. :confused:

Ja sit just tuntus siltä että muut seurat ei vaa peluuta niitä uusia pelaajia joita ne ostaa.. Tyhmää, ku Mancester City oli PUDONNUT mun MG modessa mestaruus sarjaan, ja ne ei peluuta ees robinhoa :eek:

No eipä tuo nyt oikeaa elää sivuten mikään mahdottomuus olisi. Ei kaikilla seuroilla ole rahaa/intoa tarjota nuorille pelaajille mitä vaan palkkaa.

Eipä sinällään MG-modessa on paljon ongelmia, muttei tuo nyt kuulosta varsinaiselta bugilta ainakaan.

Olikos Robinho kuitenkin vielä Cityssä? Mietin vain, että itselläni ainakin useatkin ostot ovat olleet kentällä. Ehkä se on tyhmintä pelaajiin liittyen, että useat seurat peluuttavat pelaajansa puhki ja peliruuhkassa vastustajan jotkut pelaajat ovat täysin hapoilla jo pelin alussa.

Kyllähän se robinho siellä vielä oli. Ku kattelin cityn pelaaja rosterii, niin nappasin sieltä omaan jengiin steven irelandin. en kyllä tienny et se on niin nuori. omassa manageris näkyy et se on 22 ja oon jo neljännel kaudel. muistaakseni sama jannu oli myös FIFA06:ssa.

Mä yritin ostaa kaksi kautta D.Bentleyn Tottenhamista ja David Silvaa Valenciasta mutta joka ikinen kerta tuli ilmoitus että jengeilla on liian vähän pelaajia ettei voi myydä. Tarjosin molemmista täyden siirtokorvauksen mitä pystyi ja samoin palkan mut ei. Ja tohon ilmoitukseen et ei ollu muka tarpeeksi pelaajia niin paskat, kyllä niistä samoista jengeistä muita pelaajia irtosi ja myös minä myin niille pelaajia lisää.
Tosta olen samaa mieltä että aika usein kun joku jengi ostaa pelaajan niin sitten se on vaihtopenkillä ja tulee vasta vaihdosta sisään. Ton jälkeen ku myin Casillasin Chelseaan niin se oli kakkosveskana koko loppukauden Cudicinin takana:mad:

Mikähän siinä on kun legendary vaikeustasolla tietokonetta vastaan ei pärjää kuin 5-3-2 taktiikalla.:confused: Esim nyt alotin manager moden Barcalla ja heti alkuun tuli kaks matsia turpaan niitten omalla taktiikalla. Heti kun vaihdoin 5-3-2 taktiikkaan niin nyt on 13 ottelun voittoputki päällä! Sama homma oli Rochdalella kun nostin sen valioliigaan vika divarista.
Sinänsä vähän hanurista koska Barcallakin ois kiva pelata vähän hyökkäävämmällä taktiikalla, mutta kun ei.
Mulla Angel teki yli 60 maalia kaudessa Rochdalessa, kun Drogba hyytyi 50. Realismi aika kaukana, lisäks moni otteluista päättyi jotain 8-1 ja vaikeus tasohan oli siis silloinkin vaikein...

Mikähän siinä on kun legendary vaikeustasolla tietokonetta vastaan ei pärjää kuin 5-3-2 taktiikalla.:confused: Esim nyt alotin manager moden Barcalla ja heti alkuun tuli kaks matsia turpaan niitten omalla taktiikalla. Heti kun vaihdoin 5-3-2 taktiikkaan niin nyt on 13 ottelun voittoputki päällä! Sama homma oli Rochdalella kun nostin sen valioliigaan vika divarista.
Sinänsä vähän hanurista koska Barcallakin ois kiva pelata vähän hyökkäävämmällä taktiikalla, mutta kun ei.
Mulla Angel teki yli 60 maalia kaudessa Rochdalessa, kun Drogba hyytyi 50. Realismi aika kaukana, lisäks moni otteluista päättyi jotain 8-1 ja vaikeus tasohan oli siis silloinkin vaikein...

Kyllä sitä muillakin taktiikoilla pärjää, riippuu itsellä ainakin vastustajasta. Maalejakin harvoissa otteluissa tullut noin paljoa(8minuutin peliajalla), mutta toki se on ollut boxilla. Eilkä millään kummoisilla nipuilla.

sä oot vaan liian hyvä :D itellä on mukava pelata, kun WC tasol tulee konetta vastaan aika tuikkoja matseja aina :)

Nonni, tipuin sitte FA cupista 4 kierroksella, kun vastaan astui Arsenal. 119 minuuttia puolustus kesti, mutta sen jälkeen keskityksestä cristian zapata rinnalla haltuun ja van persie siitä volleyn ylä kattoon:mad: ei ollut kiva yllätys varsinkin kun teki mieli pelata näin aamu tuimaan:D

Kuka toi zapata on? never heard..

Jos ei tiedä jotain näinkin tunnettuja pelaajia, niin sitten voi käyttää googlettaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Cristian_Zapata

Se ettei tiedä jotain pelaajia ei kerro paljoakaan itse pelaajista, vaan enemmänkin tietämättömyydestä.

Tänään tuli omat "ennätyslukemat", eli 8-3 St.Etienne-Lens, joten vähän heilui liikaa verkko kyllä, mutta onhan näitä oikeastikkin välillä.

Ylös Bottom