Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2009 [PS3]

Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Pelaaja lehti vie kuulemma uuden pessin testiin joten voimme ensi lehdestã lukea totuuden.Toivotaan parasta jopa lupasivat sellaisen moodin jossa voi junnu pelaajasta asti voi pyrkiä huipulle asti. Jos tuossa onnistuvat niin bravo. Tulisipa se vanha kunnon pes 5 takaisin sitä minä kaipaan.

Odottakaamme ensi kuukauden demo. Liverpool ja Manu kuulemma mukana uudessa pessissä.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Tulisipa se vanha kunnon pes 5 takaisin sitä minä kaipaan.

Ei se PES5 enää olisi sama kuin silloin joskus. Siinäkin versiossa laidoista pääsi juoksemaan koko kentän läpi aivan liian helposti. Tosin hauskimmat futiselämykset taitaa silti olla juuri PES5 ajoilta. Kehitys on kuitenkin mennyt eteenpäin.

Kunhan grafiikat paranisi edes hieman ja tempo hidastuisi. Pelattavuuteen pitäsi tulla ylipäätäänkin paljon muutoksia. Pelaajien pitäsi pystyä juoksemaan joka ilmansuuntaan (360 astetta). Pallon käyttäytyminen pitäisi saada realistisemmaksi.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Ei se PES5 enää olisi sama kuin silloin joskus.
Itse innostuin tuossa vast'ikään kokeilemaan PES6:sta suht tuoreen Option Filen kanssa PC:llä, ja se iski kuin tuhat volttia! FIFA 08 (joka on parempi kuin yksikään next genin PES) jäi hyllyyn pölyttymään samantien. En tajua miten noin loistava pelisarja -- siis mitä PES oli -- on onnistuttu pilaamaan noinkin lahjakkaasti. Ainoa tuota PES6:sta parempi futispeli tällä hetkellä lienee PES 2008 PS2:lla, mikäli se vain on viilailtu versio tuosta PES6:sta. Itselläni kun vaan ei valitettavasti ole PS2:sta, enkä sitä yhden pelin takia viitsi ruveta hommaamaankaan. :)
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Eilen tuli tahkottua 2v2 PES 2008 PS2:lla, oli se kyllä mannaa!:cool: Jotenkin olin ajatellut vaihtaa kenties Fifaan pitkästä aikaan, mutta ei taida kyllä sittenkään pystyä. On se PES vaan jotenkin niin legenda. Noh, odotellaan niitä demoja markkinoille...
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Lupaavaa tekstiä.

http://www.pesfan.com/news/?id=7236158

"It feels as if the developers have gone back to PES 5 and developed from there. The results mean it not only plays like 5 but all the problems of 6 and 8 are erased. "

Ja pakko myös sanoa, että onhan vanhoissa pesseissä aivan eri fiilis kuin uusimmassa Fifassa tai Uefassa. Toivottavasti vihdoin uusilla konsoleilla saadaan samaa fiilistä.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Sarjan pelejä olen jauhanut SNES ajoista lähtien, mutta kaksi edellistä versiota olen jättänyt väliin... Laatu pääsi heikkenemään melko pahasti.

Jos nämä jutustelut uudesta versiosta pitävät paikkansa, niin pelkästään PES 2009 riittää minulle syyksi ostaa PS3. XBOX360 versioon en koske kun padi ei vaan tunnu oikealta... :p
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Onko vielä mitään gameplay-videoita tullut? Itse en ainakaan vielä löytänyt.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

No ei tuo gameplay video päässyt minua vakuuttamaan, päinvastoin. Miten ihmeessä pelaajien juokseminen on noin kulmikasta? Minä ainakin sain tuon videon perusteella pelistä hieman arcademaisen vaikutelman. Peli näytti jotenkin niin yksinkertaiselta. Toinen juttu joka pisti silmään oli vieläkin tuo pelaajien kanssa ypöily, jota sai harrastaa taas jonkin verran. Pelaajiksin oli valittu jotkin amatöörit, sillä pallonmenetykset tulivat suorastaan välillä aivan naurettavan helposti. Tuli mieleen, että olisikohan peitelty noilla menetyksillä ja surkealla pelaamisella sitä, että ypöily ei muka onnistuisi niin hyvin ja puolustaminen olisi jotenkin helpompaa. Ei kyllä lähde tuon pelivideon perusteella ostoon. Toki demoa pitää kokeilla ennen kuin tekee mitään päätöksiä, mutta kyllä tuosta sai jo jonkinlaisen kuvan, mitä on luvassa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Mitenkäs on Fifa-sarjan laita, vai oletko pelkästään vannoutunut pes-pelaaja? Eli jos Pes ei vakuuta niin silloin ei osteta mitään.

Jos FIFA on samaa tasoa kuin viime vuonna, niin ei kiitos. Ymmärrän kyllä jos siitä yleisesti pidetään, mutta mulle se ei kolahtanut. :)
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Jos FIFA on samaa tasoa kuin viime vuonna, niin ei kiitos. Ymmärrän kyllä jos siitä yleisesti pidetään, mutta mulle se ei kolahtanut. :)
Joo sulla taitaakin olla aika korkeat rajat asetettu näille futispeleille, mikäli edes Fifa 08 tai Euro 2008 ei kolahtanut :) Ja jos puhe on next-gen versioista niin nuo tekeleet ovat next-genien historiassa parhaimmat futispelit IMO.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Joo sulla taitaakin olla aika korkeat rajat asetettu näille futispeleille, mikäli edes Fifa 08 tai Euro 2008 ei kolahtanut :) Ja jos puhe on next-gen versioista niin nuo tekeleet ovat next-genien historiassa parhaimmat futispelit IMO.

Tai ehkä olen vain totaalisen kyllästynyt joukkueurheilupeleihin? Voisiko johtua siitä? :D
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Tai ehkä olen vain totaalisen kyllästynyt joukkueurheilupeleihin? Voisiko johtua siitä? :D
No jaa, aika vaikea lähteä arvioimaan sun mieltymyksiäsi.:)

Luulisi, että jos olet kyllästynyt totaalisesti joukkueurheilupeleihin niin et edes haikaile niiden perään...Toki jos vaan mielenkiinnosta odotat niitä ja arvosteluja, kumpi vie voiton tänä vuonna, niin ehkä sitten jotenkin ymmärtää "teoriasi" :)
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

No jaa, aika vaikea lähteä arvioimaan sun mieltymyksiäsi.:)

Luulisi, että jos olet kyllästynyt totaalisesti joukkueurheilupeleihin niin et edes haikaile niiden perään...Toki jos vaan mielenkiinnosta odotat niitä ja arvosteluja, kumpi vie voiton tänä vuonna, niin ehkä sitten jotenkin ymmärtää "teoriasi" :)

No niin. Itse lätkää ja futista pelanneena nää jaksaa kiinnostaa. Mutta jokin on vain viime vuosina alkanu mättää näitten pelaamisessa. Ehkä olen vain vanha. :D
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Pessi pitää näköjään jättää taakse jos ei ihmeitã tapauhdu niin joudun sen harmikseni ostamaan. Kyllä tuo uusi pes näyttää niin kankealta. Fifa taitaa viedä voiton tänä vuonna

Pahoittelen:eek:
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Pessi pitää näköjään jättää taakse jos ei ihmeitã tapauhdu niin joudun sen harmikseni ostamaan. Kyllä tuo uusi pes näyttää niin kankealta. Fifa taitaa viedä voiton tänä vuonna

Pahoittelen:eek:

Tämä tulee olemaan melkein sama kuin viime vuonna. Grafiikat hieman paremmat, mutta tuskin peli hirveän paljon smoothimpi ole.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Kankea on juuri oikea adjektiivi kuvaamaan tätäkin Pessiä, mitä nyt gameplay-videosta otti selvää. Ea Sports pelisarjassa kyllä liikkuvuus on paljon pehmeämpää ja jouheampaa. Ainakin Pes 2008 kontrollit olivat jotenkin rajalliset pelaajaa liikuteltaessa ja eipä tuo uusikaan paljon lupaavammalta näyttänyt. Tosin edelleenkin pitää mainita, että kukaan ei ole päässyt vielä kokeilemaan peliä, mutta kyllä gameplay-video antaa jo paljon osviittaa siitä mitä on luvassa.
 
Ylös Bottom