Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulisipa se vanha kunnon pes 5 takaisin sitä minä kaipaan.
Itse innostuin tuossa vast'ikään kokeilemaan PES6:sta suht tuoreen Option Filen kanssa PC:llä, ja se iski kuin tuhat volttia! FIFA 08 (joka on parempi kuin yksikään next genin PES) jäi hyllyyn pölyttymään samantien. En tajua miten noin loistava pelisarja -- siis mitä PES oli -- on onnistuttu pilaamaan noinkin lahjakkaasti. Ainoa tuota PES6:sta parempi futispeli tällä hetkellä lienee PES 2008 PS2:lla, mikäli se vain on viilailtu versio tuosta PES6:sta. Itselläni kun vaan ei valitettavasti ole PS2:sta, enkä sitä yhden pelin takia viitsi ruveta hommaamaankaan.Ei se PES5 enää olisi sama kuin silloin joskus.
Onko vielä mitään gameplay-videoita tullut? Itse en ainakaan vielä löytänyt.
Onko vielä mitään gameplay-videoita tullut? Itse en ainakaan vielä löytänyt.
Mitenkäs on Fifa-sarjan laita, vai oletko pelkästään vannoutunut pes-pelaaja? Eli jos Pes ei vakuuta niin silloin ei osteta mitään.ja tässä sama. eri sivusto.
http://www.pesfan.com/news/?id=7237034
Tuntus yhä olevan toi puolustuksen läpi juokseminen turhan helppoa, kuten oli homma 2008:ssa. Harkitsen vakavasti ostanko ollenkaan futista pleikalle tänä-/ ens ivuonna.
Mitenkäs on Fifa-sarjan laita, vai oletko pelkästään vannoutunut pes-pelaaja? Eli jos Pes ei vakuuta niin silloin ei osteta mitään.
Joo sulla taitaakin olla aika korkeat rajat asetettu näille futispeleille, mikäli edes Fifa 08 tai Euro 2008 ei kolahtanut Ja jos puhe on next-gen versioista niin nuo tekeleet ovat next-genien historiassa parhaimmat futispelit IMO.Jos FIFA on samaa tasoa kuin viime vuonna, niin ei kiitos. Ymmärrän kyllä jos siitä yleisesti pidetään, mutta mulle se ei kolahtanut.
Joo sulla taitaakin olla aika korkeat rajat asetettu näille futispeleille, mikäli edes Fifa 08 tai Euro 2008 ei kolahtanut Ja jos puhe on next-gen versioista niin nuo tekeleet ovat next-genien historiassa parhaimmat futispelit IMO.
No jaa, aika vaikea lähteä arvioimaan sun mieltymyksiäsi.Tai ehkä olen vain totaalisen kyllästynyt joukkueurheilupeleihin? Voisiko johtua siitä?
No jaa, aika vaikea lähteä arvioimaan sun mieltymyksiäsi.
Luulisi, että jos olet kyllästynyt totaalisesti joukkueurheilupeleihin niin et edes haikaile niiden perään...Toki jos vaan mielenkiinnosta odotat niitä ja arvosteluja, kumpi vie voiton tänä vuonna, niin ehkä sitten jotenkin ymmärtää "teoriasi"
Pessi pitää näköjään jättää taakse jos ei ihmeitã tapauhdu niin joudun sen harmikseni ostamaan. Kyllä tuo uusi pes näyttää niin kankealta. Fifa taitaa viedä voiton tänä vuonna
Pahoittelen