Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja
Itse kans tein sisäistä taistelua kauan, että kummanko otan. Halvempaan päädyin, eikä kyllä kaduta, liitännät ovat riittävät ja äänenlaadullisesti mielestäni melko hyvät kaiuttimet. Subbarikin oli positiivinen yllätys. Pieksee vanhan JVC:ni mennen tullen, joka maksoi kaksi kertaa saman verran aikoinaan
Muita merkittäviä eroja tuohon kalliimpaan settiin ei varmaan ole kuin se, että kalliimmasta löytyy aktiivisubbari. Mikä on hyvä asia, sillä sen voi vaihtaa tehokkaampaan jos tuntuu riittämättömältä.
Liitännäthän noissa on samat lukuunottamatta tuota preouttia subille.
Itsekkin ajattelin hommata jonkin sortin 5.1 kotiteatterisetin, ja verkkokaupassa tuli tämmöiset vastaan.
3390 - Onkyo HT-S3305 5.1-k - Verkkokauppa.com
36755 - Onkyo HT-S5305B - 5. - Verkkokauppa.com
Eli onko noi sarjat hintansa arvoisia? Itse kun en noista specseistä ymmärrä yhtään mitään.Tietysti arvostaisin jos osaisitte suositella myös muita settejä samaan hintaluokkaan. (300-400€)
Itse kans tein sisäistä taistelua kauan, että kummanko otan. Halvempaan päädyin, eikä kyllä kaduta, liitännät ovat riittävät ja äänenlaadullisesti mielestäni melko hyvät kaiuttimet. Subbarikin oli positiivinen yllätys. Pieksee vanhan JVC:ni mennen tullen, joka maksoi kaksi kertaa saman verran aikoinaan
Muita merkittäviä eroja tuohon kalliimpaan settiin ei varmaan ole kuin se, että kalliimmasta löytyy aktiivisubbari. Mikä on hyvä asia, sillä sen voi vaihtaa tehokkaampaan jos tuntuu riittämättömältä.
Liitännät oli ainakin hyvät siinä kalliimmassa 3xhdmi sisään ja pari optista. Itse jos olisin ostamassa, niin ottasin ton mikä on 399€, vaikka ne kajarit on kyl sellasia jugurttipurkkeja. Et jos joskus haluut eroon noista purkeista, niin ei ainakaan tarvi vahvaria vaihtaa ku vaikutti ihan pätevältä paketilta hintaansa nähden. Onkyo on myös merkkinä ihan hyvä, jopa noissa halvemmissa maleissa.
Liitännäthän noissa on samat lukuunottamatta tuota preouttia subille.