Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja
Onko täällä muuten kenelläkään tuollaista Fischer Ampsin Buttkickeriä? Pakko tulla tänne vähän mainostamaan(en kyseistä laitetta myy tai mitään, olen vain erittäin tyytyväinen asiakas). Itse tuollaisen hankin vahvistimen kanssa tuossa joulukuussa ja täytyy sanoa että aika "must have" tuote. Itse hankin aluksi ihan leffoja varten, kun tuo pelaaminen on itseltä vähän jäännyt, mutta kävikin niin, että pelaamisen määrä on noussut huimasti kyseisen laitteen ansiosta.
Kyseinen laite muuttaa basso signaalin värähtelyksi. Tuo laite siis laitetaan sohvaan/tuoliin kiinni, josta se kiinnitetään vahvistimeen, josta taas laitetaan av-vahvarin sub-ulostuloon. Eli kun pelissä/leffassa tulee jokin matala ääni(esim. räjähdys), niin sohva tärisee hullun lailla. Tuo ihan eri fiiliksen esim. bäfää pelatessa, kun jokaisen räjähdyksen tuntee kunnolla, peliin pääse todellakin paljon paremmin "sisään". Samoin myös esim. GT5 toimii todella hyvin, jos vetää kahtasataa kaiteeseen tai toiseen autoon, sen myös tuntee(eikä tee miele uusiksi vetää

).
Laite on myös siitä erittäin hyvä, että siitä ei lähde mitään ääntä -> voi käyttää kerrostalossa/yöllä kun muut perheen jäsenet/talon asukkaat nukkuvat. Eli jos asuu vaikka kerrostalossa, eikä oikeen voi kunnon subbaria hankkia, niin tällä saa kyllä kaivattua "potkua" sinne alataajuuksille. Ihan ilmainen laite ei tietenkään ole, itse vekotin maksaa reilun 200€ + vahvistin(n.290€ ylöspäin) + piuhat (normi kaiutin kaapeli + subikaapeli). Tosin halpaa kuin saippua, jos vertaa että oma subi maksoi sen 1600€(SVS PC13-ULTRA). Omani tilasin thomannilta ja samasta paikasta myös vahvisimen the t.amp TA2400 mk-X.
Edit. Kyllä DTS:än ja Dolbydigitaliin erot kuulee, tosin riippuu laitteista ja ihmisestä, että missä vaiheessa ne huomaa. Ei varmaan jollain pienillä purkeilla tai muuten huonoilla kaiuttimilla/laitteilla kuule, mutta jos laitteistoon on vähänkin panostettu, niin eron kyllä kuulee/huomaa(basson kautta).