Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ja taas odotellaan Discshopista.. jos tänään ei tule ni haistakoot *****... ja kauppaan ostamaan heti sen jälkeen.

En uskonut hypeä.
Pelasin multiplayer betaa.
En vieläkään uskonut.
Mutta J#MAL#&TA pakko se on uskoa.
Uncharted 2 on ehkä se vuoden 2009 paras peli.

Chapter 6 menossa ja ohjainta ei malta pudottaa, todella loistavaa työtä Naughty Dogilta! Normaalisti meikäläistä häiritsee jos peli on kovin lineaarinen, mutta vaikka Uncharted 2 on kohtuullisen lineaarinen se ei haittaa pätkääkään kun peli on niin uskomattoman intensiivinen ja dialogit sekä ääninäyttely sopivat kuin nenä päähän. Peli on kuin pelaisit suosikkielokuvasi parasta kohtausta mutta sillä erotuksella että se vain jatkuu ja jatkuu...Ainoat miinukset tähän astisista kokemuksista heittäisin vihujen tekoälystä. Muutamassa kohdassa on voinut seistä melkein vihollisen vieressä eikä tämä ole tajunnut mitään, puhumattakaan kun tapat vartijoita ja toinen vartija näkee selvästi ruumiin ei tämä kummastele asiaa ollenkaan, mutta eiköhän näitä saada korjattua pätseillä. Vaikka peliä en ole vielä läpi tahkonnut niin jos tälläisenä meno jatkuu loppuun asti niin omasta vinkkelistä arvioituna 10- / 10.

Tässä niille jotka jostain syystä yhä saattavat epäröidä hankinnan kanssa.

6 kirjainta kuvaamaan peliä..

HUH HUH

..muuta ei sitten tarvitse lisätä :)

Voin sanoa suoraan että tämä tulee heti Metal gear pelisarjan yksinpelin/juonen jälkeen, on meinaan aivan mahtava pelikokemus.

Minäkin olin huolissani siitä että rakentaako hype hirveät odotukset ja tuloksena on pettymys... No ei tarvinnut pettyä, peli on jopa parempi kuin odotin, täyttä mahtavuutta. Onneksi PS3:lla on vielä muutama kova yksinoikeus:D

Pakko-ostos!

tässä pari päivää nitkutellu et jaksaako tilata vai ei....no nyt tuli sittilattua!!! sen verta jengi on täl sitä hehkutellu :D toivottavasti ei joudu pettyyn :PP

Alkaa kärsivällisyys loppu tämän odotuksen kaa vieläpä jos ei se tulekkaan huomenna vaan ma:mad:

tässä pari päivää nitkutellu et jaksaako tilata vai ei....no nyt tuli sittilattua!!! sen verta jengi on täl sitä hehkutellu :D toivottavasti ei joudu pettyyn :PP

no voin vannoa että et tule pettymään.. :)

Onko The Hutista kukaan tilaillut Uncharted 2: Among Thievesiä?
Lähinnä suomitekstien puuttumista mietiskelin, että ollakko vai eikö olla?

miks h*lvetissä mun viestit aina poistetaan täältä? eilen kirjotin pitkän viestin ja nyt sitä ei enää oo täällä? No ihan sama tääkin viesti varmaan poistetaan, mutta...Menin pelin läpi tänään aikaa kului 11h16min, eilen pelasin sen 9h53min putkeen :P oli niin koukuttava. aarteita keräsin ekalla kerralla 59 damn yhen päässä trophysta :D

miks h*lvetissä mun viestit aina poistetaan täältä? eilen kirjotin pitkän viestin ja nyt sitä ei enää oo täällä? No ihan sama tääkin viesti varmaan poistetaan, mutta...Menin pelin läpi tänään aikaa kului 11h16min, eilen pelasin sen 9h53min putkeen :P oli niin koukuttava. aarteita keräsin ekalla kerralla 59 damn yhen päässä trophysta :D

Oot kai huomannut, että pelistä on kaksi aluetta? Täällä täpistään "koska koska koska se peli saapuu?!?!" yms. ja toinen ketju jo pelin omistaville kokemuksien vaihtoon. SIeltä näyttäisi sunkin kirjoitus löytyvän.. ;)

No nyt on Uncharted 2 täälläkin, Prismasta kävin ostamssa ja hintaa 67,90€. Onhan se suolainen hinta mutta kyllä laadusta kannattaa maksaa. :)

Tossa se nyt lepää pöydällä muoveissa, voisihan sitä mennä kohta pelailemaankin. :D

Noniin. Peli oli tänään tullut ja avasin äskettäin kirjekuoren, jossa oli itse peli, sekä pieni ahvenanmaan lippu. Nyt vain testailemaan.

Mikä mulla mahtaa olla ongelmana, kun mulle ei napsahda, vaikka ykkönen on menty 4 kertaa läpi ja platina hankittu :eek:

Itellä oli sama ongelma. Korjaantu laittamalla Uncharted koneeseen, jonka jälkeen tulin pelistä pois, synkronoin trophyt uudelleen, ja sen jälkeen tuli 100k rahaa.

Saattaa olla jotain tekemistä kun PS3 Slim tuli ostettua syyskuussa jonka jälkeen en ole Unchartedia kertaakaan Slimillä pelannu. Tallennukset oli kyllä siirrettynä Slimille, mutta esim. Unchartedin patch jossa tuli trophyt, sitä ei ollu ollenkaan Slimille ladattuna.

Noniin. Peli oli tänään tullut ja avasin äskettäin kirjekuoren, jossa oli itse peli, sekä pieni ahvenanmaan lippu. Nyt vain testailemaan.

vissini verkkiksestä tilattu :)? itse laitoni tänään verkkiksestä tulemaan....tosin menee kyl varmaankin maanantaihin vasta ennenku saan kirjeen kotiin :/

Ylös Bottom