Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

miks h*lvetissä mun viestit aina poistetaan täältä? eilen kirjotin pitkän viestin ja nyt sitä ei enää oo täällä? No ihan sama tääkin viesti varmaan poistetaan, mutta...Menin pelin läpi tänään aikaa kului 11h16min, eilen pelasin sen 9h53min putkeen :P oli niin koukuttava. aarteita keräsin ekalla kerralla 59 damn yhen päässä trophysta :D

miks h*lvetissä mun viestit aina poistetaan täältä? eilen kirjotin pitkän viestin ja nyt sitä ei enää oo täällä? No ihan sama tääkin viesti varmaan poistetaan, mutta...Menin pelin läpi tänään aikaa kului 11h16min, eilen pelasin sen 9h53min putkeen :P oli niin koukuttava. aarteita keräsin ekalla kerralla 59 damn yhen päässä trophysta :D

Oot kai huomannut, että pelistä on kaksi aluetta? Täällä täpistään "koska koska koska se peli saapuu?!?!" yms. ja toinen ketju jo pelin omistaville kokemuksien vaihtoon. SIeltä näyttäisi sunkin kirjoitus löytyvän.. ;)

No nyt on Uncharted 2 täälläkin, Prismasta kävin ostamssa ja hintaa 67,90€. Onhan se suolainen hinta mutta kyllä laadusta kannattaa maksaa. :)

Tossa se nyt lepää pöydällä muoveissa, voisihan sitä mennä kohta pelailemaankin. :D

Noniin. Peli oli tänään tullut ja avasin äskettäin kirjekuoren, jossa oli itse peli, sekä pieni ahvenanmaan lippu. Nyt vain testailemaan.

Mikä mulla mahtaa olla ongelmana, kun mulle ei napsahda, vaikka ykkönen on menty 4 kertaa läpi ja platina hankittu :eek:

Itellä oli sama ongelma. Korjaantu laittamalla Uncharted koneeseen, jonka jälkeen tulin pelistä pois, synkronoin trophyt uudelleen, ja sen jälkeen tuli 100k rahaa.

Saattaa olla jotain tekemistä kun PS3 Slim tuli ostettua syyskuussa jonka jälkeen en ole Unchartedia kertaakaan Slimillä pelannu. Tallennukset oli kyllä siirrettynä Slimille, mutta esim. Unchartedin patch jossa tuli trophyt, sitä ei ollu ollenkaan Slimille ladattuna.

Noniin. Peli oli tänään tullut ja avasin äskettäin kirjekuoren, jossa oli itse peli, sekä pieni ahvenanmaan lippu. Nyt vain testailemaan.

vissini verkkiksestä tilattu :)? itse laitoni tänään verkkiksestä tulemaan....tosin menee kyl varmaankin maanantaihin vasta ennenku saan kirjeen kotiin :/

Itellä oli sama ongelma. Korjaantu laittamalla Uncharted koneeseen, jonka jälkeen tulin pelistä pois, synkronoin trophyt uudelleen, ja sen jälkeen tuli 100k rahaa.

Saattaa olla jotain tekemistä kun PS3 Slim tuli ostettua syyskuussa jonka jälkeen en ole Unchartedia kertaakaan Slimillä pelannu. Tallennukset oli kyllä siirrettynä Slimille, mutta esim. Unchartedin patch jossa tuli trophyt, sitä ei ollu ollenkaan Slimille ladattuna.
Tuon rahan merkitys on suhteellisen vähäinen. Itse moninpelissä hahmon levelit kasvavat niin hitaasti, että rahaa ei ehdi käyttämään. Co-oppiin ja yksinpeliin jotkin herkut sitten maksavat vähän enemmän, Co-oppi oli muuten pirun hauskaa puuhaa.

Huvittavaa lukea kun ihmiset ovat jauhaneet tuosta "ei tule 100k fyrkkaa vaikka on platinapokaali" -seikasta. Ei siihen satkutonniin mitään platinaa tarvita, riittää ilmeisesti pelkkä edellisen osan läpipeluu.

Saattaa olla että joku muukin on tuon hoksannut, itselleni ei vain osunut silmään.

Huvittavaa lukea kun ihmiset ovat jauhaneet tuosta "ei tule 100k fyrkkaa vaikka on platinapokaali" -seikasta. Ei siihen satkutonniin mitään platinaa tarvita, riittää ilmeisesti pelkkä edellisen osan läpipeluu.
Vahvistan. 100 kilodollaria tuli, vaikka ensimmäinen Uncharted on pelattu tasan kerran Normal-vaikeustasolla läpi, ja Trophyistakin uupuu melkein puolet.

Vahvistan. 100 kilodollaria tuli, vaikka ensimmäinen Uncharted on pelattu tasan kerran Normal-vaikeustasolla läpi, ja Trophyistakin uupuu melkein puolet.

Jees, aivan sama homma. Mulla taitaa olla kanssa se vajaa 50 prosenttia pelin Trophyistä ja silti kilahti tuo 100 000 kredittiä tililleni. Ihan mukava bonus:).

ei tullut hutista tänään joka oli aika paljo arvattavissa. noh kaippa sit ma

Saattaa olla että joku muukin on tuon hoksannut, itselleni ei vain osunut silmään.

Vaatii ilmeisesti nimenomaan läpipeluusta saatavan trophyn. Itse en jaksanut aikoinaan aloittaa uutta peliä trophypäivityksen jälkeen, joten kaikki trophyt jäivät uupumaan. Kovalevyllä on läpipeluun save-tiedosto, ja sillä ei rahoja näytä heruvan.

Taitaa tulla näitä virtuaalivaluuttoja pärstäkertoimen mukaan. Kävin bonareista klikkaamassa sitä DF-hässäkkää ja tilille napsahti 70000. Otin pari erää kuolonmatsia jonka jälkeen tilillä olikin 123 donaa ja rapiat. Jostain ilmestyi siis 50 tonttua lisää tai sitten tuli lahdattua melkoinen kasa vihuja (mitä ei tod. tullut tehtyä :D)

Tänään kolahti Gamesta tilattu LE postilaatikkoon, hintaa mukavat 47 euroa.

Nyt olisi sitten pelattavana sekä tämä, että Demon's Souls. Onneksi on taukoviikko!

Onko jollakulla muulla ollut ongelmia aktivoida GAMEn kautta tilatun Uncharted 2: Limited Editionin mukana tullutta PSN koodia? Itse yrtitin aktivoida koodia 'Redeem Codes' kautta niin EU kuin US tilin puolella, mutta saan virheilmoituksen, joka ilmoittaa koodin olevan joko käytössä, väärin kirjoitettu tai ei voimassa.

Yritin laittaa koodia muutaman otteeseen, mutta ei vaan onnistu.

Onko jollakulla muulla ollut ongelmia aktivoida GAMEn kautta tilatun Uncharted 2: Limited Editionin mukana tullutta PSN koodia? Itse yrtitin aktivoida koodia 'Redeem Codes' kautta niin EU kuin US tilin puolella, mutta saan virheilmoituksen, joka ilmoittaa koodin olevan joko käytössä, väärin kirjoitettu tai ei voimassa.

Yritin laittaa koodia muutaman otteeseen, mutta ei vaan onnistu.

Koodit piti muistaakseni kirjoittaa pienillä kirjaimilla vaikka kapiteeleilla ovatkin kuoressa.

Koodit piti muistaakseni kirjoittaa pienillä kirjaimilla vaikka kapiteeleilla ovatkin kuoressa.

On laitettu pienin kirjaimin, tosin tuo 'Redeem Codes' muuttaa nuo kirjaimet automaattisesti isoiksi, kun painaa enteriä.

On laitettu pienin kirjaimin, tosin tuo 'Redeem Codes' muuttaa nuo kirjaimet automaattisesti isoiksi, kun painaa enteriä.

En näitä koodeja ole kokeillutkaan. Beta-koodin kanssa sai ihmetellä hetken noitten kirjainkokojen kanssa.

Onkohan tuossa sitten jokin aikaero milloin koodit aktivoidaan. Maailmanlaajuinen julkaisupäiväivä taisi olla tänään joten koodit tulevat voimaan tänään myöhemmin, viikonlopun aikana tai viimeistään maanantaina.... veikkaisin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom