Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

En tiiä onko joku jo keksinyt miten ton 100,000 saa ,mutta itse keksin sen äsken, eli kun painaa vaikka yksinpelin bonus valikossa neliötä niin heti napsahtaa 100,000.:cool:

Mikä mulla mahtaa olla ongelmana, kun mulle ei napsahda, vaikka ykkönen on menty 4 kertaa läpi ja platina hankittu :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tänään aamulla käyn VPD:stä hakemassa PS3 Slim 250Gt + Uncharted 2 paketin. Onneksi on töistä vapaata sunnuntaihin asti:D
Pääsee vielä ekan kerran kattomaan mihin tuliterä Samsungin 52" Full HD tv oikeasti kykenee:)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onko siis paketissa vielä toinenkin koodi kyseiseen bonukseen? Vai on vain yksi, jossa on kultaiset aseet ja bonus?

Pelilaatikon sisällä oli siellä "ohjekirjantapaisessa" yksi koodi, ja mulle tuli ainakin sähköpostilla toinen koodi VPD:stä kun sieltä tilasin sen erikoisversion ;) Ja siis VPD:ltä saama koodi siis nopeuttaa sitä rahan saantia :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Kolmos Chapteriin pelasin ja aivan liekeissä oon kyseisestä rämistelystä. Vähän fiilis laski uskomatoman hienon ykkös chapterin jälkeen, mutta loistava on.
Tuntuu ykkösen jälkeen mukavan tutulta mutta silti tuoreelta. Ainoa asia mikä jäi vaivaamaan oli että ps3 piti kovempaa möykkää kuin muiden pelien kanssa.. :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Joo, kyl yhtä loistavaa menoa on kun edellisessä osassa. Varsinkin Chapter One alkoi todella hyvin ja veti heti mukaansa! Ostin sen Metallikoteloversion, kun hintaeroa ei ollut kun jotain vaivaset 4 euroo.

Ite en kyl oo huomannut mitään et ois pitänyt kovempaa ääntä kun muut pelit, mut sitä nyt on ihan täysin turha miettiä, jotkut pelit vaan pyörii ahkerammin sielä asemassa tai jotain. Ei siinä sen ihmempää!

Multiplayer on ihan ok viihdettä, hieman kauan hakee pelaajia. Mut ei se mitään, ei tästäkään tule mitään pysyvää moninpeliä mulle, taas näitä ihan kiva vähään aikaa kokeilla ja uutuuden viehätystä yms. Mut ei mitään pitkää suhdetta, moninpeli kyl toimii sulavasti ja on ihan hauskaa. Tosin en oo paljon vielä ehtinyt kokeilla, lähinnä team deathmatciä. Voihan se olla et kaveriporukalla ois hauskempaa, niikun se on lähes kaikissa peleissä kaveriporukassa hausempaa. Täytyy viel kokeilla muita pelimodeja jossain vaihees, mut ihan yksinpelin takia tämän kyl ostin. Siinä sitä viihdettä riittää, loistavaa sellaista:)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Yeah, eilen pamahti Limited Edition postilaatikkoon ja tulihan sitä heti illalla pelattua parisen tuntia. Ensimmäinen chapter oli silkkaa parhautta, enkä ole niin hyvää "introa" ikinä nähnyt videopelissä. Juonikin koukutti jo alusta lähtien.

Huhhuh, taitaa olla ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun meitsi on näin liekeissä. Ilahduttavaa on vielä se, että huomenna on etäpäivä koulussa, voi huoletta pelata pitkälle yöhön. 8)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Oulun pelimies ei ainakaan satsaa postitukseen. Oli kusti polkenut kotelon yläreunan ruttuun.
En ehtinyt testailemaan. Ehkä tänään. Viikonloppuna viimeistään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Oulun pelimies ei ainakaan satsaa postitukseen. Oli kusti polkenut kotelon yläreunan ruttuun.
En ehtinyt testailemaan. Ehkä tänään. Viikonloppuna viimeistään.

Joo, tännekin tuli Vaasan pelimiehestä ihan normaalissa kirjekuoressa, ilman ainuttakaan pehmustetta! Onneksi oma kpl tuli kuitenkin ehjänä perille.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ja taas odotellaan Discshopista.. jos tänään ei tule ni haistakoot *****... ja kauppaan ostamaan heti sen jälkeen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

En uskonut hypeä.
Pelasin multiplayer betaa.
En vieläkään uskonut.
Mutta J#MAL#&TA pakko se on uskoa.
Uncharted 2 on ehkä se vuoden 2009 paras peli.

Chapter 6 menossa ja ohjainta ei malta pudottaa, todella loistavaa työtä Naughty Dogilta! Normaalisti meikäläistä häiritsee jos peli on kovin lineaarinen, mutta vaikka Uncharted 2 on kohtuullisen lineaarinen se ei haittaa pätkääkään kun peli on niin uskomattoman intensiivinen ja dialogit sekä ääninäyttely sopivat kuin nenä päähän. Peli on kuin pelaisit suosikkielokuvasi parasta kohtausta mutta sillä erotuksella että se vain jatkuu ja jatkuu...Ainoat miinukset tähän astisista kokemuksista heittäisin vihujen tekoälystä. Muutamassa kohdassa on voinut seistä melkein vihollisen vieressä eikä tämä ole tajunnut mitään, puhumattakaan kun tapat vartijoita ja toinen vartija näkee selvästi ruumiin ei tämä kummastele asiaa ollenkaan, mutta eiköhän näitä saada korjattua pätseillä. Vaikka peliä en ole vielä läpi tahkonnut niin jos tälläisenä meno jatkuu loppuun asti niin omasta vinkkelistä arvioituna 10- / 10.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]



Tässä niille jotka jostain syystä yhä saattavat epäröidä hankinnan kanssa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

6 kirjainta kuvaamaan peliä..

HUH HUH

..muuta ei sitten tarvitse lisätä :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Voin sanoa suoraan että tämä tulee heti Metal gear pelisarjan yksinpelin/juonen jälkeen, on meinaan aivan mahtava pelikokemus.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Minäkin olin huolissani siitä että rakentaako hype hirveät odotukset ja tuloksena on pettymys... No ei tarvinnut pettyä, peli on jopa parempi kuin odotin, täyttä mahtavuutta. Onneksi PS3:lla on vielä muutama kova yksinoikeus:D

Pakko-ostos!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mikä mulla mahtaa olla ongelmana, kun mulle ei napsahda, vaikka ykkönen on menty 4 kertaa läpi ja platina hankittu :eek:

Onhan sinulla varmasti kovalevyllä ne uncharted 1:sen save filet?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

tässä pari päivää nitkutellu et jaksaako tilata vai ei....no nyt tuli sittilattua!!! sen verta jengi on täl sitä hehkutellu :D toivottavasti ei joudu pettyyn :pP
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Alkaa kärsivällisyys loppu tämän odotuksen kaa vieläpä jos ei se tulekkaan huomenna vaan ma:mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

tässä pari päivää nitkutellu et jaksaako tilata vai ei....no nyt tuli sittilattua!!! sen verta jengi on täl sitä hehkutellu :D toivottavasti ei joudu pettyyn :pP

no voin vannoa että et tule pettymään.. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onko The Hutista kukaan tilaillut Uncharted 2: Among Thievesiä?
Lähinnä suomitekstien puuttumista mietiskelin, että ollakko vai eikö olla?
 
Ylös Bottom