Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Voi kuule, Socom 2:sen aikaan yhtä matsia saatettiin sopia melkein kuukausi ennenkuin sopiva aika saatiin sovittua. Nämä ongelmat vaan kasvavat kun pelaajille tulee ikää ja muita velvoitteita.

Ennen vanhaan haasteita ei saanut itse poistettua, mikä oli mielestäni hyvä asia. Jos halusi uusia lähetellä, piti pelata vanhat haasteet pois.

Jäitä hattuun ja uusia haasteita väsäilemään.

Ei sitä haastetta kannata ainakaan papoille enää heitää!!!

Hukkaan heitettyä vaivan näköä vaan!!!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ei jumalauta tunnettu... Me yritettiin sinua neuvoa ja sit yks meistä laittaa sulle pienen läpän, hymiöllä jonka pitäis 4 vuotiaallekin selvittää että vitsistä oli kysymys, ni sitte tulet tänne meistä paskaa puhumaan. Hamekangas sulle vaan... Jos mulle tästä banni tulee niin laitan varmana yksityishenkilönä koko kyseisen viestiketjun tänne ni nähdää miten vittumaisia me papat ollaan!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Miten sä voit oikeesti pärähtää noin paljon yhdestä pelihaastesta? Ei tän pitäisi näin vakavaa kuitenkaan olla, joten rauhoitu nyt jo ihmeessä. Ja sulle ei ole kukaan vittuillut meidän foorumilla, sinne voi kuka tahansa rekisteröityä ja asian tarkistaa.

Olemme myös aidosti pahoillamme jos olemme tuhlanneet sinun kallisarvoista aikaa jonka menetit haasteen tehdessäsi, mutta tällä kertaa nyt kävi näin ja sen kanssa on vaan elettävä, vaikka se saattaa aluksi pahalta tuntuakin, niin aika parantaa haavat olen kuullut sanottavan.

Ja vaikka sä olisit miten vihainen tahansa niin älä kuitenkaan väitä että meitä ei kannata haastaa, sillä se ei ole totta. Papat saa haastaa ja kannattaakin, me varmasti hyväksymme haasteen jos se meille sopii. Ja jos se ei sovi niin me hylkäämme haasteen. Meillä on täysi oikeus itse päättää mitkä haasteet pelaamme ja mitä emme. Ja toivomme että meidän päätöksiä kunnioitetaan niin kuin mekin kunnioitetaan muiden päätöksiä.

Toivon suuresti että tämä asia on nyt loppuun käsitelty.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Miten sä voit oikeesti pärähtää noin paljon yhdestä pelihaastesta? Ei tän pitäisi näin vakavaa kuitenkaan olla, joten rauhoitu nyt jo ihmeessä. Ja sulle ei ole kukaan vittuillut meidän foorumilla, sinne voi kuka tahansa rekisteröityä ja asian tarkistaa.

Olemme myös aidosti pahoillamme jos olemme tuhlanneet sinun kallisarvoista aikaa jonka menetit haasteen tehdessäsi, mutta tällä kertaa nyt kävi näin ja sen kanssa on vaan elettävä, vaikka se saattaa aluksi pahalta tuntuakin, niin aika parantaa haavat olen kuullut sanottavan.

Ja vaikka sä olisit miten vihainen tahansa niin älä kuitenkaan väitä että meitä ei kannata haastaa, sillä se ei ole totta. Papat saa haastaa ja kannattaakin, me varmasti hyväksymme haasteen jos se meille sopii. Ja jos se ei sovi niin me hylkäämme haasteen. Meillä on täysi oikeus itse päättää mitkä haasteet pelaamme ja mitä emme. Ja toivomme että meidän päätöksiä kunnioitetaan niin kuin mekin kunnioitetaan muiden päätöksiä.

Toivon suuresti että tämä asia on nyt loppuun käsitelty.

Ehkä se ei ollu vaan pelihaaste vaan myös se vittuilu teidän sivuilla!!! Sain vaan tarpeekseni siitä. Niin saattehan te ne vietit sieltä poistettua...mut tosiaan kyllä se pekoni vittuili..

Sen myönnän et nyt otin herneen nenään suht helposti, mut ku siihen millä mielialalla minäkin päivänä on vaikuttaa moni asia...NYT vaan vittuilu siellä sattu väärään aikaan...ainakin mun kohdalla!!

Omat viestini teidän sivuilta hävitin...jätin vaan pyynnön poistaa mut foorumiltanne!!!
Toivottavsti hoidit edes sen asian.. vaikka eihän sinne enää jäännyt musta oikeaa tietoa kuin nimimerkki kaikki muut sain vaihdettua!!!!!!!!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ei jumalauta tunnettu... Me yritettiin sinua neuvoa ja sit yks meistä laittaa sulle pienen läpän, hymiöllä jonka pitäis 4 vuotiaallekin selvittää että vitsistä oli kysymys, ni sitte tulet tänne meistä paskaa puhumaan. Hamekangas sulle vaan... Jos mulle tästä banni tulee niin laitan varmana yksityishenkilönä koko kyseisen viestiketjun tänne ni nähdää miten vittumaisia me papat ollaan!

Siel ei ollu yhtään neuvoa vaan sovausta, et en osaa konetta käyttää...sen viestin jälkeen ku pyysin itseni poistamaan foorumiltanne, en enää lukennut viestejä...eli en tiedä loppuko solvaaminen!!!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ehkä se ei ollu vaan pelihaaste vaan myös se vittuilu teidän sivuilla!!! Sain vaan tarpeekseni siitä. Niin saattehan te ne vietit sieltä poistettua...mut tosiaan kyllä se pekoni vittuili..

Sen myönnän et nyt otin herneen nenään suht helposti, mut ku siihen millä mielialalla minäkin päivänä on vaikuttaa moni asia...NYT vaan vittuilu siellä sattu väärään aikaan...ainakin mun kohdalla!!

Omat viestini teidän sivuilta hävitin...jätin vaan pyynnön poistaa mut foorumiltanne!!!
Toivottavsti hoidit edes sen asian.. vaikka eihän sinne enää jäännyt musta oikeaa tietoa kuin nimimerkki kaikki muut sain vaihdettua!!!!!!!!

Tunnuksesi on jo poistettu kuten halusitkin ja sinusta ei ole jäänyt sinne mitään muuta jälkeä kuin kirjoittamasi viestit, sillä niitä et itse voinut poistaa emmekä mekään vielä niitä halua poistaa, olkoot siellä todisteena siitä "vittuilusta" jota me sinulle tehtiin.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ei jumalauta tunnettu... Me yritettiin sinua neuvoa ja sit yks meistä laittaa sulle pienen läpän, hymiöllä jonka pitäis 4 vuotiaallekin selvittää että vitsistä oli kysymys, ni sitte tulet tänne meistä paskaa puhumaan. Hamekangas sulle vaan... Jos mulle tästä banni tulee niin laitan varmana yksityishenkilönä koko kyseisen viestiketjun tänne ni nähdää miten vittumaisia me papat ollaan!

Älä lässytä ei teil ole sitä viestiketjua enää...ainakaan alkuperäisessä kokoonpanossa!!! Kaikki mun kirjoittamani on melkein poistettu..vain teidän lainaukset ovat jäljellä ja mistä sen tietää mitä te olette sielt poistaneet!!!!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Tunnuksesi on jo poistettu kuten halusitkin ja sinusta ei ole jäänyt sinne mitään muuta jälkeä kuin kirjoittamasi viestit, sillä niitä et itse voinut poistaa emmekä mekään vielä niitä halua poistaa, olkoot siellä todisteena siitä "vittuilusta" jota me sinulle tehtiin.

Katoikoiko mun viestejä...niin mä en osaa konettä käyttäää...editoin kaikki niin et niissä on vaan * ja teidän ottamat lainaukset vain jäi!!!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ehkä olis kannattanu kuitenki lukea. Nyt on myöhäistä kun halusit tunnukses poistettavan niin se myös tehtiin, 'nöyrimmästä' pyynnöstäsi tietenki. Mulle on ihan sama mitä mieltä olet minusta tai muista papoista mut ei sun pitäis tollasia perättömyyksiä julkisuuteen tuoda. Siinä ei tee kun itsestään PELLEN!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Aika taitavaa. Tohon ei kuka vaan pystykään.

Mutta tää menee mun näkemistä ylireagoinneista ihan top- 5 listalle ja melkosen komedian puolelle. Jatka samaan malliin. :D
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Ehkä olis kannattanu kuitenki lukea. Nyt on myöhäistä kun halusit tunnukses poistettavan niin se myös tehtiin, 'nöyrimmästä' pyynnöstäsi tietenki. Mulle on ihan sama mitä mieltä olet minusta tai muista papoista mut ei sun pitäis tollasia perättömyyksiä julkisuuteen tuoda. Siinä ei tee kun itsestään PELLEN!

Ensinnäkään sinä et muo alkanu siel halveeraamaan...se oli pekoni...sori et muut sai vihani yhden takia...
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Älä lässytä ei teil ole sitä viestiketjua enää...ainakaan alkuperäisessä kokoonpanossa!!! Kaikki mun kirjoittamani on melkein poistettu..vain teidän lainaukset ovat jäljellä ja mistä sen tietää mitä te olette sielt poistaneet!!!!

Voisitko sä vielä kertoa että mikä pakottava tarve sulla oli editoida ne sun viestisi jos kerta väität että me ollaan vittuiltu sulle?

Laitan nyt tähän vielä kopion siitä viestistä jonka sanoit olleen sulle vittuilua:
Olisko käyttäjäpohjainen ongelma ? ;)

Minä ja koko KFP pyydämme anteeksi kun loukkasimme sinua näin pahasti.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Voisitko sä vielä kertoa että mikä pakottava tarve sulla oli editoida ne sun viestisi jos kerta väität että me ollaan vittuiltu sulle?

Laitan nyt tähän vielä kopion siitä viestistä jonka sanoit olleen sulle vittuilua:


Minä ja koko KFP pyydämme anteeksi kun loukkasimme sinua näin pahasti.

Taitaa olla kyl jotain muutaki! Mut jatkakaa vaan..... tää alkaa näyttää musta jo huvittavalta MYÖS teidän puoleltanne !

Ps. Voisit ottaa otteen myös siitä viestistä, jossa ilmoitalle et CG haasteiden yli menee aina toiset sivut, jos sinne vaan tulee pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Thread owned by XShava once again ;)
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Täällähän väännetään kunnolla (väännettiin). Aika moisia tunteita saa pelit ja muu siihen liittyvä aikaan. Tuli myös tässä hyvin esille kun eilen pelailin privaa CTd:n ja parin muu klaanilaisen kanssa. Sielläkin alkoi vittuiluja tulla puolin ja toisin kun paikalle ilmestyi maikeri ja muita gk klaanilaisia. En tiedä mistä johtuu, taitaa olla jotain vanhoja juttuja mutta alkoi huvittamaan kun siellä alkoi jutut lentään. Maikeri lähti paljon isottelemaan ja kyllä sinänsä ymmärrän kun hermot menee muutamilla. Liekö sitten syynä ikäero ja se ettei jaksa kuunnella ns. "kimeitä" ääniä.:p Noh, kiitos kuitenkin kaikille jotka siellä oli kun noita private pelejäkin on mukava pelata ja niissä onkin aika paljon enemmän haastetta. Nyt meikälläkin alkaa noita pelaajia listoilta löytymään eli ne jotka pelaa hc tai normi sd niin invitee. Mieluummin pelaan kuitenkin tota normaalia kun sitä olen tottunut pelaamaan kaverilla "reenatessa". Ja rauhaa kaikille, mua ei ainakaan paljoa haittaa ketä mun kanssa pelaa kunhan vaan on mukavaa seuraa.

Lisaäystä: Pidättekö ketkään pelaajat yhteyttä mesen tai jonkin muun välityksellä. Multa nyt löytyy oden ja CTd:n meset. Eli jos käytätte niin pistäkää mulle vaikka private viestinä.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

joo eli voisin tulla pelaileen noita priva huoneit ku ei oiken jaksa yksin pelailla ulkomaalasten kanssa saa vapaasti lisäillä PSN: HORNETTI-
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Lisaäystä: Pidättekö ketkään pelaajat yhteyttä mesen tai jonkin muun välityksellä. Multa nyt löytyy oden ja CTd:n meset. Eli jos käytätte niin pistäkää mulle vaikka private viestinä.
Kyllä ne pitää. ~100 Consolegaming osoitetta, varmaan 30 suomalaista.. Niitä vaan lisäilemään..

E: ja meilläkun ei tuota IRCiä käytetä niin jokaisella on mese.

E: ja vielä, ei suakaan Fedurre liian usein siellä näy ;)
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

joo eli voisin tulla pelaileen noita priva huoneit ku ei oiken jaksa yksin pelailla ulkomaalasten kanssa saa vapaasti lisäillä PSN: HORNETTI-

Mä laitan inviä tulee illalla jos ehdin pelailee. Eilen vedettii 18 pelaajan voimin siinä oli jo 'vähän' sotimisen tuntua! Joku oli vaan kyllä juonu muutaman kaljan mut sehän vaan piristi kun joutu taluttaa kleikkojen ohi kaveria olkapäästä tukien! Lol!
 
Ylös Bottom