Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

"Toi alotti ens" lolz omg :p

No siis onhan toi nyt selvää että noi tägit muistuttaa toisiaan mut ei se varmaan maailmaa kaada. Tuntuu et porukat vetää vähän turhan helposti herneet nenään ja nylund tossa aikaisemmin kirjoittikin aika osuvasti. Eikä ne nyt loppupeleissä edes oo samanlaisia kuin ton pystyviivan takia joten matkisessa on ehkä vähän turhaa puhua. Hyviä ideoita matkitaan (yleisesti ottaen siis) aina eikä sille voi mitään. Tuntuu et jotkut hengailee enemmän foorumilla kuin itse pelissä. Pelakaa sitä peliä ja sitte vasta spekulaatiot ;)
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

"Toi alotti ens" lolz omg :p

No siis onhan toi nyt selvää että noi tägit muistuttaa toisiaan mut ei se varmaan maailmaa kaada. Tuntuu et porukat vetää vähän turhan helposti herneet nenään ja nylund tossa aikaisemmin kirjoittikin aika osuvasti. Eikä ne nyt loppupeleissä edes oo samanlaisia kuin ton pystyviivan takia joten matkisessa on ehkä vähän turhaa puhua. Hyviä ideoita matkitaan (yleisesti ottaen siis) aina eikä sille voi mitään. Tuntuu et jotkut hengailee enemmän foorumilla kuin itse pelissä. Pelakaa sitä peliä ja sitte vasta spekulaatiot ;)
Olihan tänne jotain keskustelua pakko saada :rolleyes:

Joo Werty me pelataan teitä vastaan kun ootte rankedeita.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Suomalaiset ja cod, se vasta draamaa on.
Pieniähän nämä jutut täällä on ollut verrattuna aina socomeihin, siellä sitä draamaa näkeekin hieman enemmän ja omalla tasollaan. CoD:ssa vasta lämmitellään :D


Ja miullekin suapi Friend inviteä laittaa tulemaan, jos vaikka pääsis näihin "privaatti servuille" mukaan jos vain huolitte :/

edit: werty anna olla, ei siitä muuta tule kuin tappelu täällä foorumeilla.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

juu tännepäin voi kans laittaa inviä. Ei enää toi sukka kakkosen hakkaaminen jaksa jotenki innostaa mut ei codikaan jos yksin pistää publalla mättämään eli frendi-inviä tännepäin kans.
Ja koittakaa nyt olla tappelematta. Klaanitagit sitä ja Klaaninimet tätä... ihan oikeesti, menee jo vähän yli..
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Niin ne jotka ei klaanimatseissa Erkeistä pidä, niin kannattanee liittää klaaninsa Gamebattles sivustolle, meinaas:

Gamebattles sanoi:
Call of Duty 4 Challenge Update
In an effort to bring the community more options on GameBattles, we have added the Variety Map Pack to the custom map set list. If selected, it will still use all of the current maps as well as the new Variety Map Pack maps. Selecting the Variety Map Pack mapset will not guarantee that a map present in the variety map pack will be generated.

In addition we have added the following options to all challenges:

* Allow Kill Cam
* Claymores
* C4
* Frag x3
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Niin ne jotka ei klaanimatseissa Erkeistä pidä, niin kannattanee liittää klaaninsa Gamebattles sivustolle, meinaas:

Tuonne just siirryttiin, onko muita Suomiklaaneja jo tuolla? Ainakin Team Kalma löytyy. On hardcorea ja nyt sitten vielä uudet mapitkin! ;)

EDIT: tai siis ollaan me näemmä vielä tuolla CG:n puolellakin.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Tuonne just siirryttiin, onko muita Suomiklaaneja jo tuolla? Ainakin Team Kalma löytyy. On hardcorea ja nyt sitten vielä uudet mapitkin! ;)

EDIT: tai siis ollaan me näemmä vielä tuolla CG:n puolellakin.

No me ollaa, mut perkele ku kävi moka! Mä saatana pistin meiät Jenkkiladderiin... eikä ne tajuu siirtää meitä Euroladderiin vaikka parille Admille oon viestiä pannukki ja nyt pistin foorumille että josko ne vois sen tehä, ku en viitti deletoida klaania ku en silti oo ihan varma että onnistuuko pistää saman nimistä klaania heti sinne, ettei ala väittää et sori börje, toi nimi on keksitty, keksi jotai muuta tai mee takas sinne börjelandiaas :eek:
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

No me ollaa, mut perkele ku kävi moka! Mä saatana pistin meiät Jenkkiladderiin... eikä ne tajuu siirtää meitä Euroladderiin vaikka parille Admille oon viestiä pannukki ja nyt pistin foorumille että josko ne vois sen tehä, ku en viitti deletoida klaania ku en silti oo ihan varma että onnistuuko pistää saman nimistä klaania heti sinne, ettei ala väittää et sori börje, toi nimi on keksitty, keksi jotai muuta tai mee takas sinne börjelandiaas :eek:

Meillä kävi samalla tavalla, mutta HC sai hoidettua (oliko jopa samana päivänä) meidät EU-latteriiin.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

No me ollaa, mut perkele ku kävi moka! Mä saatana pistin meiät Jenkkiladderiin...

Tein muuten ihan saman virheen! Laitoin myös adminille josko viitsis siirtää ladderia, mut ei sieltä mitään kuulunu ni deletoin klaanin ja tein uudestaan. Ei hyväksyny ihan samaa klaaninimeä joten laitoin KFP vielä loppuun, ni tuli KonsoliFIN Papat KFP :p
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Tein muuten ihan saman virheen! Laitoin myös adminille josko viitsis siirtää ladderia, mut ei sieltä mitään kuulunu ni deletoin klaanin ja tein uudestaan. Ei hyväksyny ihan samaa klaaninimeä joten laitoin KFP vielä loppuun, ni tuli KonsoliFIN Papat KFP :p

No huh... en oo siis ainoo poropeukalo täällä :D
No mä ootan hetken verran, notta vastaako siihen mun foorumille pistämään viestiin vaiko eikökö ennen ku deletoin ja pistän uuren klaanin sinne...
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Tein saman, lopputuloksena Team Chaos ja loppuun FIN..
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Pieniähän nämä jutut täällä on ollut verrattuna aina socomeihin, siellä sitä draamaa näkeekin hieman enemmän ja omalla tasollaan. CoD:ssa vasta lämmitellään :D
Itte ei sukan klaani meiningistä oo paljoo mielikuvaa ku olin sillo viel sen 8-9v emmä ees muista patti jotai siit v2 : sesta..
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Noh, eikö oo viinapiru opettanu ;)
 
Ylös Bottom