Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Mä laitan inviä tulee illalla jos ehdin pelailee. Eilen vedettii 18 pelaajan voimin siinä oli jo 'vähän' sotimisen tuntua! Joku oli vaan kyllä juonu muutaman kaljan mut sehän vaan piristi kun joutu taluttaa kleikkojen ohi kaveria olkapäästä tukien! Lol!

se joku tais olla jossai täällä suunnalla :D
Paitti, etten ees ollu kännissä, ei näytä toi keskari enää antavan kännejä... peli-iloa kylläkin senkin eestä...
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

No nyt on siis tc:n, ctd:n, da:n ja fod:n meset oden pienellä avustuksella. Voitte sanoo siellä jos jotain private pelejä on pystyssä niin voin tulla mukaan.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Vähän Golden Killersistä.. Melko omaperäinen nimi, mistäs se olikaan peräisin.. Aivan, "legenda" Golden Fingers!

Ja klaanitagi, G|k.. Mikä keksintö! Yllätys yllätys maikerin käsialaa. Mulla tulee mieleen t|C, eikö muilla?
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Mä laitan inviä tulee illalla jos ehdin pelailee. Eilen vedettii 18 pelaajan voimin siinä oli jo 'vähän' sotimisen tuntua! Joku oli vaan kyllä juonu muutaman kaljan mut sehän vaan piristi kun joutu taluttaa kleikkojen ohi kaveria olkapäästä tukien! Lol!

Illalla linjoilla minäkin. :)
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Hyvät oli jamit eilen illalla taas! Aika vakiopoppoo siellä pörrää, mut se on ihan hauskaa! Tänään jos hakis taas muutamat lonkeroiset, pistetäät illalla/yöllä partyt pystyyn taas. :p

ps. Netti pätki mulla aika pahasti eilen, ni siksi pommitin inveillä aina kun olin lentäny ulos. Toiv toimii tänään paremmin.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Hyvät oli jamit eilen illalla taas! Aika vakiopoppoo siellä pörrää, mut se on ihan hauskaa! Tänään jos hakis taas muutamat lonkeroiset, pistetäät illalla/yöllä partyt pystyyn taas. :p

ps. Netti pätki mulla aika pahasti eilen, ni siksi pommitin inveillä aina kun olin lentäny ulos. Toiv toimii tänään paremmin.

toivottavasti toimii ja Metalheart:kin pysyy peleissä, eikä tapa meikää jatkuvasti ;) :D
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Mukavat pelit oli eilen joo :p Nyt latasin kaapin täyteen karhua joten illalla taas kun klaani matsit on ensin ohi!

Timpan hävittäjät oli ainakin tehokkaita eilen :p
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Kutsukaa meikäläinen myös mukaan illan privapeleihin jos satun vaikka eksyyn pelaan. Eli jos näkyilee niin inviteä vaan.;)
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Tää on niitä karpAASIN Salkkareita ;):p
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Mulle saa kans laittaa invitee niihin priva-peleihin ja kaveriksi saa lisätä kanssa -> zKaasu
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Mulle saa kans laittaa invitee niihin priva-peleihin ja kaveriksi saa lisätä kanssa -> zKaasu

Pistä vaikka mulle kaverikutsu, kun en nyt ehdi itse pistämään. Illalla voin itsekkin laittaa ja sit pelaamaan vaan niihin private peleihin.
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Vähän Golden Killersistä.. Melko omaperäinen nimi, mistäs se olikaan peräisin.. Aivan, "legenda" Golden Fingers!

Ja klaanitagi, G|k.. Mikä keksintö! Yllätys yllätys maikerin käsialaa. Mulla tulee mieleen t|C, eikö muilla?

Jaahas onko sun mielestä nimen matkimista jos on yks sama sana klaanin nimessä? jaahas. Voisinhan mäkin sitten sanoa että team chaos on matkittu mistä tahansa team -alkusesta klaanista.

Älä täälä vaan auo meidän nimestä vaan anna tulla haastetta CG:ssä ni pelataan hieman normaalii S&D:tä!
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

:D Mites tuo clan tag ? Eikö sulla siitä ollu sanottavaa? Se on aika törkeästi matkittu
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Törkeetä matkimista? koska siinä on toi pystyviiva vai? no onhan sit varmaa monetki klaanit matkinu toisiaan ku aika monil on klaani tagis viivoja, pisteitä jne...
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Törkeetä matkimista? koska siinä on toi pystyviiva vai? no onhan sit varmaa monetki klaanit matkinu toisiaan ku aika monil on klaani tagis viivoja, pisteitä jne...

siinä tapauksessahan mun pitää pyytää Jellonilta anteeks ku meiänkin klaani alkaa sanalla: Finnish :D
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Varmasti jokainen (tai aika moni) tietää mitä tuolla tarkoitin :rolleyes:
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

siinä tapauksessahan mun pitää pyytää Jellonilta anteeks ku meiänkin klaani alkaa sanalla: Finnish :D

Samoin meiltä.

OIkein mukavaa lukemista taas tullu pari sivua:p Teen popcornit niin alkakaas taas jauhaa niin menee ilta kivasti:D
 
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Törkeetä matkimista? koska siinä on toi pystyviiva vai? no onhan sit varmaa monetki klaanit matkinu toisiaan ku aika monil on klaani tagis viivoja, pisteitä jne...

tää taas on niit juttuja mitä EI PITÄS EES kommentoida...:rolleyes:
 
Ylös Bottom