RedBacon78
New Member
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder
Sähän nyt kiukkunen kaveri olet... ei tätä noin tosissaan kannata ottaa. Verenpainekin nousee tuollasesta. HC on hyvä pelimuoto !
Niin no Pibe, tarvi minusta taas tehdä pirua tässä heti kättelyssä. Sanoin oman mielipiteeni HC modesta, jos joku sen ottaa tuputtamisena niin harmi. Only HCta ei vain ole kannattavaa pelata jos halua oikeesti matsejakin saada aikaseksi, sinäkin tämän varmasti ymmärrät ja tiedät. HC vain hidastaa peliä pirusti ja antaa "sattumalle" suuremman osuuden pelitapahtumissa.
Pibellä on jotain henk. koht minua vastaan niin kuin on täälä monilla muillakin Socom sukupolvesta kun tämmöset nappulat tänne kirjottelee tuhmia. Aina pitää tulla kivittään ku jotain postaa. Seuraavaksi tulee jotain viisasta miten olen tän ansainnut ja itse aiheuttanut, niin kait sitten. Mutta myönnä vaan, että loppuun luit kuitenkin
Eri asia se on muutenkin perustellusti tuputtaa kun vaan huudella munattomiksi ja tuputtaa. Pelimoodi != pelimoodin sisäiset säädöt.
Sähän nyt kiukkunen kaveri olet... ei tätä noin tosissaan kannata ottaa. Verenpainekin nousee tuollasesta. HC on hyvä pelimuoto !