Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Waldo_Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Consolegaming.eu - Call of Duty 4: Summer Ladder

Niin no Pibe, tarvi minusta taas tehdä pirua tässä heti kättelyssä. Sanoin oman mielipiteeni HC modesta, jos joku sen ottaa tuputtamisena niin harmi. Only HCta ei vain ole kannattavaa pelata jos halua oikeesti matsejakin saada aikaseksi, sinäkin tämän varmasti ymmärrät ja tiedät. HC vain hidastaa peliä pirusti ja antaa "sattumalle" suuremman osuuden pelitapahtumissa.

Pibellä on jotain henk. koht minua vastaan niin kuin on täälä monilla muillakin Socom sukupolvesta kun tämmöset nappulat tänne kirjottelee tuhmia. Aina pitää tulla kivittään ku jotain postaa. Seuraavaksi tulee jotain viisasta miten olen tän ansainnut ja itse aiheuttanut, niin kait sitten. Mutta myönnä vaan, että loppuun luit kuitenkin :rolleyes:

Eri asia se on muutenkin perustellusti tuputtaa kun vaan huudella munattomiksi ja tuputtaa. Pelimoodi != pelimoodin sisäiset säädöt.

Sähän nyt kiukkunen kaveri olet... ei tätä noin tosissaan kannata ottaa. Verenpainekin nousee tuollasesta. HC on hyvä pelimuoto !

Jaa, no ihan sama kait se sitten on jos ei kiinnosta. Ois toi bo5 vaan ollu mieluisampi, että ei olis jonku kahden mapin peruusteella nyt sitten tätä normin "mestaruutta" tullu ratkastua. Oletan, että sinä te tuota tulevaa matsia tulette pitämään jotta pääsette kuittaamaan, että oltiin parempia vaan HCssa. Näin ollen ois voinu ottaa semmosen kunnon selvityksen bo5 tyyliin.

Minkäs teet jos ei passaa. Ei se vaan viimeksikään niin pitkä matsi ollut ku kolme ekaa vietiin.

No luulen että toi normi matsi voi olla paljon pidempi, kun sitähän noi FF:läiset pelaa aikas lailla paljon ja aina pelannu. Ja ei mitään normin "mestaruuksia" rato´kota tossa matsissa vaikka olikin ns. vitsi. Väitän että meistä on ihan hyvä haastaja molemmille klaaneille ja pian se nähdäänkin. Mutta on noi 5 mapin pelit tietty hauskoja mutta ketään niitä ei oikeen normi ladderi matsissa jaksa vetää. Ja FF:ää vastaan yritellään ottaa tossa ens viikolla ja CTd:tä hetin kun haluaa (melkein aina).

En muista raportista pelasitko matsissa, mutta hyvinhän se summer ladderi lähti käyntiin ku veitte SDssä jo koko ladderin kovimman ennakkouhoajan ja ehkä ennakkosuosikin voittoonkin :) Odottelen meidän matsia innolla. Voitas vetää samalla heti best of 5 meiningillä niin kuin finaali niin ei jää mitään "sattuman" varaan.

Jos vaikka joku sunnuntai sais tommoset sovittua tässä lähiviikkoina, olis tiukkaa shittii!

ai onks meil ollu jo matsi?!?! hmm... hyvin taas ilmoteltu ku en oo edes kuullu mistää matsista. Eikä mitään bo5, hyvä kun edes yhden mapin jaksaa vääntää

Ois toi bo5 vaan ollu mieluisampi, että ei olis jonku kahden mapin peruusteella nyt sitten tätä normin "mestaruutta" tullu ratkastua.

Mikä ihmeen mestaruus? Voisin sanoa että ne mestaruudet on jaettu sillon kun peli oli viellä kaikkein aktiivisimmillaan eikä nyt kun peli on jo 9kk vanha. Ja ei sitä BO5 matsia jaksa perus-ladderissa alkaa vääntämään, vähänkin jos on samanlaista kuin viime matsit niin sitä pelataan monen tunnin päästä viellä. Vaikkakin CG:n säännöt on paremmat nytten joka voisi mahdollistaa mukavampaa peliä mutta mene ja tiedä...

Ja HC:n puolellahan voitot on 1-1 j mutta mit niitä enää muistelemaan ...

mestaruudet meni jo puol vuotta sitten, nyt vaa pelaillaan "muuten vaan" että se socomi tulis..

Hei, pforce. Arvaa mitä, HC-pelimuodot on just kun tehty teidän klaania varten. Ei mitään muuta ku kämppiä vain ja nappi pohjaan, jumala ohjaa ja varma tappo. Ja hei egopaska, ettei jää mitään "sattumanvaraan niin pelataan vaa Bo5". Mene pois oikeesti. Leijut varmaan jossain taivaassa ku voititte HC:ssä [FF]:n?

Ja katopas vaan, ette olekaan ykkösenä Summer Ladderissa... ul mate. Ootte jopa hävinnyt klaaneille. Olen pitkään pitänyt tyhmän "turpani" kiinni, mutta nuo sinun vihjailevat "leijun aina enemmän ku kukaan muu" postaukset pistää sapen kiehumaan.

Ja ei oo mulla varaa sanoa niin kuin joka postissa tuppaat muistuttamaan..... no ainakin olen pelannut jo mm. AoN vastaan, kun voitettiin ne. Ei siinä, ei siinä.

Mikään ylläolevista mielipiteistä ei ole [FF]-klaanin mielipide vain minun oma.

Vuoden ironisin posti ala Myytti klo 19.57 lauantaina Rovaniemi Kuntotie.

Hei, pforce. Arvaa mitä, HC-pelimuodot on just kun tehty teidän klaania varten. Ei mitään muuta ku kämppiä vain ja nappi pohjaan, jumala ohjaa ja varma tappo. Ja hei egopaska, ettei jää mitään "sattumanvaraan niin pelataan vaa Bo5". Mene pois oikeesti. Leijut varmaan jossain taivaassa ku voititte HC:ssä [FF]:n?

Ja katopas vaan, ette olekaan ykkösenä Summer Ladderissa... ul mate. Ootte jopa hävinnyt klaaneille. Olen pitkään pitänyt tyhmän "turpani" kiinni, mutta nuo sinun vihjailevat "leijun aina enemmän ku kukaan muu" postaukset pistää sapen kiehumaan.

Ja ei oo mulla varaa sanoa niin kuin joka postissa tuppaat muistuttamaan..... no ainakin olen pelannut jo mm. AoN vastaan, kun voitettiin ne. Ei siinä, ei siinä.

Lopeta nyt vittu se veren kaivaminen nenästä. Ja Kiitti hei tästä asiasta sitten, laitappa Piippu lukkoon ennenkuin kääntyy taas asia tappelun puolelle... :mad:

edit: Ja ihan turhaan taas aloitat kun luin tuon sinun viestisi lähemmin. Melkein voisin sanoa että teillä kummallakin (sinulla ja forcella) on se pissa hieman noussu sinne pää-koppaan ellei sitten ole kyse miestä vahvemmasta aineesta jolloin myös olisi syytä tehdä jotakin muuta kuin aloittaa tappelua foorumeilla...

shhh... ...ok? ;)

Täytyy kyllä sanoa että tuli vähän yllätyksenä tää että Summer Ladder on noinki aktiivinen. Loistavaa, sitähän vois saada vaik matsei aikaseks

Pannaan ny tännekki kaikkien ihailtavaks: KFP vs. FEF 2-1 (Crash(FEF), Crossfire(KFP) & Pipeline(KFP))
vitun helmee vääntöö & tasastaki viä!!! näitä lisää!!! harmi et mun mikki oli out of order!!
kiitoksia vaan papoille kovasti viihdyttävästä matsista....revanssia odotellessa ;)
ja anteeks xxhenille(vai mikä se oli?) & von bohnenille(vai kuinka se meni?) jos olin liian ankara dragunovin kans :D ....tarttee ny aina counter-sniper olla :p

Pannaan ny tännekki kaikkien ihailtavaks: KFP vs. FEF 2-1 (Crash(FEF), Crossfire(KFP) & Pipeline(KFP))
vitun helmee vääntöö & tasastaki viä!!! näitä lisää!!! harmi et mun mikki oli out of order!!
kiitoksia vaan papoille kovasti viihdyttävästä matsista....revanssia odotellessa ;)
ja anteeks xxhenille(vai mikä se oli?) & von bohnenille(vai kuinka se meni?) jos olin liian ankara dragunovin kans :D ....tarttee ny aina counter-sniper olla :p

ihan mielenkiintoa kysyn: pelasitteko normi vai HC matsin, vai onko ne edes lisänny sitä HC only näppäintä sinne...?

ihan mielenkiintoa kysyn: pelasitteko normi vai HC matsin, vai onko ne edes lisänny sitä HC only näppäintä sinne...?

Ei oo lisätty mitään HC nappia sinne :mad: mut silti pelattii HC:nä, ku ei toi normi mua ainakaa nappaa pätkän vertaa, sanokoo muut mitä tahansa.

Wp KFP, unl FEF. Kokkeilkaa edes sitä normia, kun ei siihen nyt ekalla kerralla tykästy. Mutta jos vain HC nappaa niin mikäs siinä.

Vastataanpa nyt kuitenkin sunnuntain ratoksi.

Jos jotkut pelaa normia niin se suotakoon heille.Sama niille jotka pelaa hc:ta.En ymmärrä tätä normin "tuputtamista".Esim meitä ei haittaa pätkän vertaa se että hcta pelaavia vihuja on vähemmän,koska pelaamme matseja silloin kun se meille sopii.

Vastataanpa nyt kuitenkin sunnuntain ratoksi.

Jos jotkut pelaa normia niin se suotakoon heille.Sama niille jotka pelaa hc:ta.En ymmärrä tätä normin "tuputtamista".Esim meitä ei haittaa pätkän vertaa se että hcta pelaavia vihuja on vähemmän,koska pelaamme matseja silloin kun se meille sopii.

Toki mekin pelataan kun meille sopii eli aina. Mutta siks yritän hiukan houkuttaa pelaan normia, koska sais sitten hiukan enemmän matsia suomiklaanien kaa. Mutta tehkää niin kuin lystäätte.

Mut jos me pelataan 1-2 matsia kuussa hcna,niin jos pelattas normina niin ei ainakaan yhtään enempää ME pelattas:D

Sanon vaan "Meltdown" haha :D

Hieno homma!!!!

DesoX:

Julkinen varoitus sinulle ja tiedoksi muillekin: Henkilökohtaista haistattelua tai nimittelyä ei katsella vahinkokertaa pidemmälle tällä foorumilla. Klaaratkaa erimielisyydet privateitse, pelikentillä tai muille foorumeilla. KonsoliFINin yhteisökeskusteluissa kuten muillakin alueilla pidetään kommentoinnit siistinä tai seuraava peruskäyttäytymisen oppitunti haetaan kahden viikon jäähykurssin kautta.

Terveisin,
KonsoliFINin ylläpito

Wp KFP, unl FEF. Kokkeilkaa edes sitä normia, kun ei siihen nyt ekalla kerralla tykästy. Mutta jos vain HC nappaa niin mikäs siinä.

HC on paljon mieluisampi mutta kyllä me noita CG:n matseja pelataan myös normilla jos sikseen tulee. Ei notia HC matseja oikein saa helpolla järkättyä.

Kiitoksia vaan meinkin puolesta. Oli tosi mukava matsi kyllä. Aika härski sniputtaja olet, kun tipautit mut 3 sec erän alettua Pipelinessa, haha!

Minkäslaisia aikatauluja Summer Ladderissa hääräävillä suomiklaaneilla pääosin on? Niinqu pelaamisaikojen ja päivien suhteen.

Voitaisiin pistää haastetta valumaan, kun ei ole oikein suomiklaaneja vastaan vähään aikaan pelattu. Me yleensä päästään siinä klo 20 kehiin, joskus voidaan alottaa vasta klo 22 noiden iltavuoroihin pakotettujen vuoksi. Ikävä kyllä yleensä vasta pelipäivänä tai sitä edeltävänä iltana tiedetään saadaanko porukkaa, kun sakkia on niin suppeasti, joten joistakin kahden viikon päähän sijoittuvista haasteista ei osata sanota juuta eikä jaata.

Ja viikonloppuisin on kanssa vähän hiljaista, monet meistä toimivat alkoholilla.

HCS&D käy jos ei normi S&D kiinnosta, meille ihan sama.

Ylös Bottom