Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

iPhone / iPod Touch / iPad - pelit ja pelaaminen

Prisoner

Active Member
iTunesin juuri avautuneessa App Storessa näyttää olevan todella iso määrä pelejä. iPhonesta ja iPod touchista saattaakin tulla vakavasti otettava pelialusta. Millonkas Konsolifin avaa AppleFIN osion?

Ennen kuin se ihme tapahtuu, vois vaikka tähän ketjuun laittaa kokemuksia noista uusista App Storen peleistä...
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Super Monkey Ball on must have. Epävirallisia teitä olen jo jonkin aikaa lataillut softaa iTouchiin ja osa peleistä käyttää tuota kallistuksentunnistusta. Esim. tämä klassinen kuulapeli, jos yritetään saada kuula sokkelon läpi maaliin kallistelemalla lautaa. Latasin vain kuuden kentän trialin, ja jo siinä ajassa vakuutuin toimivuudesta. Vois varmaan sen kokoversion ostaa. Hintakaan ei tainnut paha olla.

Mitäs muista kiinnostavia pelejä SMB:n lisäksi on? Olen vähän pihalla tarjonnasta.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Testasin tänään Jirbo Arcaden. Siinä on kaksi peruspeliä: muistipeli ja sellainen spede-tyyppinen muistinäpyttely. Oikein hauskat pelit ja voisin kuvitella että perheen pienimmät olisi tyytyväisiä takapenkillä tuon seurassa.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Monkey ball on kyllä helmi! Samoin iTunesin kaukosäätö-softa, vaikkei peli olekaan. :) Muistanko väärin, vai oliko Sporesta tulossa jotain iPhonelle / iPod Touchille? Hahmonteko-softa tai jotain?

E: Ja nämä ostetut softat/pelit toimivat myös iPhonessa, jos sellaisen päätän hankkia? Ilmeisesti iTunes Store-tunnusten kautta tsekkaa, onko kertaalleen jo maksettu?
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Monkey ball on kyllä helmi! Samoin iTunesin kaukosäätö-softa, vaikkei peli olekaan. :) Muistanko väärin, vai oliko Sporesta tulossa jotain iPhonelle / iPod Touchille? Hahmonteko-softa tai jotain?

E: Ja nämä ostetut softat/pelit toimivat myös iPhonessa, jos sellaisen päätän hankkia? Ilmeisesti iTunes Store-tunnusten kautta tsekkaa, onko kertaalleen jo maksettu?

Poimittu IGN:n arvostelusta

"Gameplay:Exceedingly frustrating controls capsize the game."

Eikös kontrollit ole pelissä aika olennainen osa, kuulostaa kaukana helmestä

Linkki arvosteluun:http://wireless.ign.com/articles/888/888684p1.html
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Monkey Ballin kontrollit oli todellakin liian karseat. Lisäksi itselläni peli bugittaa ja kaataa koko vehkeen aina silloin tällöin jos valitsee quick play:n.

Bomberman olisi muuten helkkarin hyvä, mutta tulee ihan liikaa tolla touchinäytöllä käveltyä väärään paikkaan.

Texas hold'em oli tiukka, noitakin tuolla on paljon niin taisi olla se Applen tekemä, tai mikä siellä ensimmäisten joukossa oli.

Speedtester oli hauska eikä maksanut kun alle euron ja oli jonku suomalaisen tekemä jopa.

Aurora Feint (pitää ihan boldata) on ehdottomasti testaamisen arvoinen, etenkin kun on ilmainen. Puzzlepeli jossa mukana RPG-elementtejä.

Alkaa runsaudenpula vaivaamaan tuota storea, kun yli 1000 peliä näyttää jo olevan ja suurin osa on tietenkin kauheaa jöötiä.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Sain juuri pari päivää sitten "vähän" myöhästyneen synttärilahjan eli uusimman (4th generation) iPod nanon 16 gigasena.

Ostin siihen heti tuon kuulopuheiden perusteella parhaan pelin eli Monopolyn.

Pikaisen tutustelun jälkeen tuntui ihan asialliselta ja helppomalta kuin alkuperäinen lautapeliversio.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Itse olen ihan koukussa Fieldrunners:iin. Jos Tower Defence tyyliset pelit kolahtaa niin kannattaa ehdottomasti tsekata. fieldrunners.com
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Hei onko kellään tietoa miks tuo iPhonen Monopoly ei toimi?
Koitin ostaa mutta herjaa "Ei toimi tässä iPhonessa" tai jotain sellaista, kuitenkin yhteensopivuusongelmista valittaa. Miksi hemmetissä näin? :eek:
Auttakaa!.. :(
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Miten tuo Ipod touch muuten ns. "jailbreikataan", en edes oikein tiedä että mitä se tarkoittaa mutta olen ymmärtänyt että kun sen olet tehnyt toimivat ipod touchissasi myös näiden ulkopuolisten kehittäjien pelit. Ja meneekö siinä takuu jos näin tekee?
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Miten tuo Ipod touch muuten ns. "jailbreikataan", en edes oikein tiedä että mitä se tarkoittaa mutta olen ymmärtänyt että kun sen olet tehnyt toimivat ipod touchissasi myös näiden ulkopuolisten kehittäjien pelit. Ja meneekö siinä takuu jos näin tekee?

Youtubesta löytyy videoita, jos haluaa jailbreakata, mutta takuuhan siinä menee. Tosin nykyään melkein kaikki pelit löytyvät Appstoresta, joten itse en suosittele jailbreakkausta. Peleistä sen verran, että itse suosittelen lataamaan PenguinLiten ja TapDefensen.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Youtubesta löytyy videoita, jos haluaa jailbreakata, mutta takuuhan siinä menee. Tosin nykyään melkein kaikki pelit löytyvät Appstoresta, joten itse en suosittele jailbreakkausta. Peleistä sen verran, että itse suosittelen lataamaan PenguinLiten ja TapDefensen.

Selevä, kiitos tästä.
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

Youtubesta löytyy videoita, jos haluaa jailbreakata, mutta takuuhan siinä menee. Tosin nykyään melkein kaikki pelit löytyvät Appstoresta, joten itse en suosittele jailbreakkausta. Peleistä sen verran, että itse suosittelen lataamaan PenguinLiten ja TapDefensen.

Jailbreakauksen saa myös iTunesin kautta "pois päältä", eli laitteen saa nollattua. Tsädäm, takuut voimassa taas! ;)
 
Vastaus: iPhonen / iPod touchin pelit

itse pääasiassa ilmaista krääsää tilannut iphoneen, pari rahallista ostosta mitä tulee mieleen on crash team racing ja zeldan ocarina huilu:) on nuo luurit nykyään jänniä vempeleitä.
 
Ylös Bottom