Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

iPhone / iPod Touch / iPad - pelit ja pelaaminen

Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Incredible! Sais tulla Broken Swordit ja kaikki muutkin seikkailupelit vielä. Ohjaukset sopii tuollaisiin touchilla kuin nyrkki silmään.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Mitenkä tuo Monkey Island toimii? Tartteeko tarkkaa näytönhiplausta? Jos, niin miten onnistuu? Vaikeaa vai tuleeko huteja?
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Ootteko löytäny uusia hyviä pelejä mitkä ois ilmasii?
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Gamescomissa pisti silmään Konamin osastolla pieni yksityiskohta heidän osastonsa nurkassa.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Olen yrittänyt tehdä Accounttia Itunes storeen, mutta homma menee reisille siinä vaiheessa kun saan sähköpostiini vahvistus viestin. Painan viestissä tullutta linkkiä jonka pitäis tuo accountti vahvistaa, mutta sitä se ei kuitenkaan tee. Mistä tämä voisi johtua. En oikeastaan muutakaan paikkaa keksinyt tälle joten kysytään täältä. :eek:
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Olen yrittänyt tehdä Accounttia Itunes storeen, mutta homma menee reisille siinä vaiheessa kun saan sähköpostiini vahvistus viestin. Painan viestissä tullutta linkkiä jonka pitäis tuo accountti vahvistaa, mutta sitä se ei kuitenkaan tee. Mistä tämä voisi johtua. En oikeastaan muutakaan paikkaa keksinyt tälle joten kysytään täältä. :eek:

Täällä on paljon keskustelua iPhonesta ja siihen liittyvistä ongelmista. Itse olen tuon sivuston havainnut erittäin hyödylliseksi.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Eikö täällä ole tosiaan uutisoitu, että Grand Theft Auto: Chinatown Wars ilmestyy iPhonelle ja iPod Touchille! PSP:n parempi grafiikka + DS:n kosketusnäyttöominaisuudet = Paras versio pelistä? Kyllä, jos kontrollit saadaan toimimaan. Odotellaan, peli ilmestyy vielä tänä vuonna. :)
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Eikö täällä ole tosiaan uutisoitu, että Grand Theft Auto: Chinatown Wars ilmestyy iPhonelle ja iPod Touchille! PSP:n parempi grafiikka + DS:n kosketusnäyttöominaisuudet = Paras versio pelistä? Kyllä, jos kontrollit saadaan toimimaan. Odotellaan, peli ilmestyy vielä tänä vuonna. :)

DS versio löytyy, mutta jäänyt todella vähäiselle käytölle. Pitänee tuo ehdottomasti ostaa, varsinkin jos hinta on siinä normaalissa 8-10€ tienoilla.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Jaahas, huomasin että Ipod nanossani on pelejä. Kaksi minuuttia pelasin joka peliä. Ei kiinnosta enää 5110-matopelin tapaan :)
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Ei suoranainen peli iPhonelle, mutta aika hauska silti: Penn & Tellerin korttitemppusovellus. Tosin tuo ei välttämättä päädy koskaan App Storeen, sillä Apple nihkeilee sovellusten kanssa, jotka ...

<spoilaa tempun jujun>
... feikkaavat iPhonen perustoimintoja kuten tekstiviestin lähettämistä.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Käykäähän sijoittamassa vajaan kaljatuopin verran rahaa nyt alennuksessa olevaan Monkey Islandiin. Loistopeli edulliseen hintaan! :)
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Täällä suht uusi iPhone S:n omistaja. Pieni probleema täällä, joten laitan kyssärin tännekin (laitoin saman myös Hopeiseen Omenaan). Kaikki vinkit otetaan vastaan...

Sain juuri uuden iPhone S -puhelimen (32 gb - uusin firmis 3.1.2 ladattu), johon olen nyt yrittänyt perehtyä parin päivän aikana (aiemmista iPhone-malleista ei varsinaista kokemusta).

Eka oli ongelmia pelilatausten kanssa (App Store), jotka eivät suostuneet toimimaan iPhonessa. Noh, tein läppärin (Macbook) iTunesin kautta "restore" ja laitoin pelit uudestaan puhelimeen ym, ja sen jälkeen ne toimivat. En tiedä mikä oli vikana siinä..

Noh, seuraava ongelma on se, että kun yritin ottaa muutaman levyn iTunesista (iPhonen kautta siis), niin jokainen biisi ikäänkuin näyttää latautuvan (palkki menee loppuun), mutta sitten palkin loppumisen jälkeen tulee ilmoitus "download error. tap to retry." (mulla on läppärissä kielenä englanti, joten sitä kautta kai myös iPhonessa - eli en tiedä mikä vastaava ilmoitus on suomeksi - "latausvirhe" tms?). Levyt kyllä latautuvat sitten ok läppärin (ja iTunesin) kautta, mutta eivät suoraan iPhonesin kautta..

Olisiko mitään vinkkiä missä ongelma mahtaa olla? iTunes-maailma ei mikään super-tuttu noin muutenkaan (aika pitkälti vielä "CD-miehiä", vaikka Macin tuotteita suosinkin), saati sitten iPhone & iTunes..

Mulla tosiaan pitäisi olla iTunes tunnukset, tilit ja Visa-nrot ok.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Eka oli ongelmia pelilatausten kanssa (App Store), jotka eivät suostuneet toimimaan iPhonessa. Noh, tein läppärin (Macbook) iTunesin kautta "restore" ja laitoin pelit uudestaan puhelimeen ym, ja sen jälkeen ne toimivat. En tiedä mikä oli vikana siinä..
Todennäköisesti sama mystinen aktivointiongelma kuin minulla ja muutamalla muullakin. Se onneksi tapahtuu vain sen yhden kerran, ja sitten kun iLaite on taas paritellut iTunesin kanssa, loppuu nuo aktivointimurheet pysyvästi.

Noh, seuraava ongelma on se, että kun yritin ottaa muutaman levyn iTunesista (iPhonen kautta siis), niin jokainen biisi ikäänkuin näyttää latautuvan (palkki menee loppuun), mutta sitten palkin loppumisen jälkeen tulee ilmoitus "download error. tap to retry."
Tuo on tunnettu ongelma, mutta valitettavasti siihen ei ole vielä mitään kunnon korjausta. Eli pahimmillaan joudut latailemaan tietokoneen kautta siihen asti, että Applelta tulee uusi firmispäivitys, jossa tuo bugi on korjattu.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Kiitokset taas TT-2k, onko jotain mihin et tiedä mitään vastausta? ;)

Todennäköisesti sama mystinen aktivointiongelma kuin minulla ja muutamalla muullakin. Se onneksi tapahtuu vain sen yhden kerran, ja sitten kun iLaite on taas paritellut iTunesin kanssa, loppuu nuo aktivointimurheet pysyvästi.

Noh joo, siltä vaikuttaa että pelien latailut tuon ekan kerran "säädön" jälkeen toimivat, joten mystinen probleema toivottavasti poistui. Heti se kyllä haiskahti siltä, että joku "softa-pohjainen" häikkä tuo olisi (mutta mistäs näistä tietysti tietää).

Tuo on tunnettu ongelma, mutta valitettavasti siihen ei ole vielä mitään kunnon korjausta. Eli pahimmillaan joudut latailemaan tietokoneen kautta siihen asti, että Applelta tulee uusi firmispäivitys, jossa tuo bugi on korjattu.

Joo, noh nyt kun googlasin "download error. tap to retry", niin jotain ketjuja löytyi. Ainut huono puoli tosin on, että tällä kertaa mistään ei löydy vastausta tai ratkaisua ongelmaan. Kaikki yhtä kuutamolla.

Macbookin (ja iTunesin) kautta latailut kyllä pitäisi toimia, joten homman saa sinänsä toimimaan, mutta kyllä tuo kunnon bugilta vaikuttaa (ja tietenkin mulla). Liekö sitten Apple tietoinen ongelmasta ja korjausta olisi tulossa?
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Kiitokset taas TT-2k, onko jotain mihin et tiedä mitään vastausta? ;)
On, hyvinkin paljon. Ihan liikaakin. En esim. tiedä, miten tästä foorumista saisi maailman parhaan ja sitä kautta hyväpalkkaisen päivätyön. :)

Liekö sitten Apple tietoinen ongelmasta ja korjausta olisi tulossa?
Ongelman yleisyydestä päätellen varmasti ovat tietoisia. Mitään tietoa päivityksestä ei kuitenkaan ole.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Terve.

Pelaan iPhonella paljon ja tässä olisi listaa itseltä löytyvistä peleistä joihin kannattaa tutustua. Paljon on tullut kokeiltua huonojakin pelejä ja softia mutta nämä edustavat itselleni terävintä kärkeä. Osa on ilmaisia, osa on maksullisia. Lähes kaikista löytyy ilmaiset Lite-versiot mutta itse on testailun jälkeen tullut yleensä ostettua myös kokonaiset pelit. Kun hinnat liikkuvat puolesta eurosta noin kolmeen, ei tässä kuitenkaan isoista investoinneista ole kyse... Ja aivan tolkuton määrä näistä peleistä on suomalaisten tekemiä!

• Peggle - maailman paras kasuaalipeli, pachinkopallon pomputtelua ja erikoisvoimia
• PewPew - geometry wars -klooni parhaasta päästä ja online highscoreilla
• Minigore - selviytymisräiskintä söpöillä karvapallerohirviöillä
• iDracula - selviytymisräiskintä vähemmän söpöillä hirviöillä
• Zenonia - seikkailupeli vanhojen Zeldojen tyyliin. Valikot vähän turhan pienet mutta laajuutta riittää.
• Space Deadbeef - sivuttain scrollaava kevyt bullet hell jossa visuaalinen ilme on paljon velkaa Ikarugalle.
• Edge - pyörittele kolmiulotteinen pikseli maaliin
• Zen Bound - aivojen lepuuttelupeli jossa puuveistoksia kieritellään narun sisään
• Fuzzle - puzzlemeininkiä hyvin toteutettuna, samaväriset pallot riviin
• Trism - ei hypensä arvoinen puzzlepeli mutta kevyttä pikkuhupia jos kyllästyy Fuzzleen
• Crayon Physics Deluxe - toimii iPhonella todella hyvin vaikka aluksi epäilytti kuinka isoilla nakkisormilla pystyy noin pieneen ruutuun piirtelemään
• Rolando - LocoRoco -ripoffi graffojen puolesta mutta hyvin viihdyttävää pallon pyörittelyä upeilla valikoilla
• Soosiz - super mario galaxystä pöllittyjä ideoita hyvin toteutetussa sivuttain scrollaavassa tasoloikassa
• Meteor Blitz - meteorien räjäyttelyä avaruudessa
• FlightControl - ole lennonjohtajana ja ohjaa niin paljon koneita kiitoradoille kuin ehdit ennen törmäystä
• Toki Tori - WiiWarestakin tuttu puzzleri upeilla graffoilla
• 2XL SX (Lite) - BMX-prätkäralli, tsekkaa ainakin ilmainen lite
• DizzyBee - mukava kallisteltava puzzleri myös vähän pienemmille
• MazeFinger+ - supernopeaa labyrinttipiirtelyä
• Real Racing GTI - laitteen komein autopeli, myös lite kantsii tsekata
• Stick-Fu - ainakin ilmainen lite versio kantsii kokeilla. Kevyttä tikku-ukko kungfua.
• Unreal Trial - trialmopoilua sivusta päin kuvattuna. Se perus flash-peli jossa kuljettajan painoa on esteiden ja ilmalentojen aikana siirreltävä ettei kalauttaisi päätään katuun.

Testailkaapa nuo aluksi jos on sattuneet menemään ohi huomaamatta. Valtaosa noista ei ole koskaan päätynyt suosituimpien pelien listalle, mutta siellä nyt on muutenkin yleensä aikamuista roskaa. Vaikka tän listan pelit ostaisi kaikki kokonaisina versioina ei taitaisi hinnaksi tulla kuin korkeintaan yhden muiden konsolien pelin hinta. Halpaa on huvittelu sen jälkeen kun itse laite on taskussa...
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Itse olen jäänyt koukkuun sellaseen strategia peliin kun luxtouch. Koukuttava. Siinä on maailman kartta joka on jaettu osiin ja osat on jaettu eri joukkueille. Sit joka kierroksel saa lisää joukkoja mitä lisätään itse hallittuun paikkaan. Sit yritetään vallata lisää alueita. En osaa kauheen hyvin selittää mut kannattaa kokeilla. Peli on ilmainen.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Itse olen jäänyt koukkuun sellaseen strategia peliin kun luxtouch. Koukuttava. Siinä on maailman kartta joka on jaettu osiin ja osat on jaettu eri joukkueille. Sit joka kierroksel saa lisää joukkoja mitä lisätään itse hallittuun paikkaan. Sit yritetään vallata lisää alueita. En osaa kauheen hyvin selittää mut kannattaa kokeilla. Peli on ilmainen.

Lyhyt tiivistelmä: Risk.

Eli siis täysi ripoffi klassisesta lautapelistä. Ihan ok versiona tosin ja ilmaisuuskaan ei tietenkään ole paha juttu.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin pelit

Ongelman yleisyydestä päätellen varmasti ovat tietoisia. Mitään tietoa päivityksestä ei kuitenkaan ole.

Noh nyt sitten iTunesin lataukset (suoraan iPhoneen) alkoivat yhtäkkiä toimia. Mulla oli pitkään yksi levy "odottamassa" maksettuna (aina herjasi "Latausongelmaa") ja kun eilen taas kokeilin, niin lähtikin lataamaan. Useampi levy sen jälkeen ladattu ja tuntuisi toimivan ok.

Mikä lie väliaikainen ongelma.. Toivotaan, että nyt poistui.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom