Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen yrittänyt tehdä Accounttia Itunes storeen, mutta homma menee reisille siinä vaiheessa kun saan sähköpostiini vahvistus viestin. Painan viestissä tullutta linkkiä jonka pitäis tuo accountti vahvistaa, mutta sitä se ei kuitenkaan tee. Mistä tämä voisi johtua. En oikeastaan muutakaan paikkaa keksinyt tälle joten kysytään täältä.![]()
Eikö täällä ole tosiaan uutisoitu, että Grand Theft Auto: Chinatown Wars ilmestyy iPhonelle ja iPod Touchille! PSP:n parempi grafiikka + DS:n kosketusnäyttöominaisuudet = Paras versio pelistä? Kyllä, jos kontrollit saadaan toimimaan. Odotellaan, peli ilmestyy vielä tänä vuonna.![]()
Todennäköisesti sama mystinen aktivointiongelma kuin minulla ja muutamalla muullakin. Se onneksi tapahtuu vain sen yhden kerran, ja sitten kun iLaite on taas paritellut iTunesin kanssa, loppuu nuo aktivointimurheet pysyvästi.Eka oli ongelmia pelilatausten kanssa (App Store), jotka eivät suostuneet toimimaan iPhonessa. Noh, tein läppärin (Macbook) iTunesin kautta "restore" ja laitoin pelit uudestaan puhelimeen ym, ja sen jälkeen ne toimivat. En tiedä mikä oli vikana siinä..
Tuo on tunnettu ongelma, mutta valitettavasti siihen ei ole vielä mitään kunnon korjausta. Eli pahimmillaan joudut latailemaan tietokoneen kautta siihen asti, että Applelta tulee uusi firmispäivitys, jossa tuo bugi on korjattu.Noh, seuraava ongelma on se, että kun yritin ottaa muutaman levyn iTunesista (iPhonen kautta siis), niin jokainen biisi ikäänkuin näyttää latautuvan (palkki menee loppuun), mutta sitten palkin loppumisen jälkeen tulee ilmoitus "download error. tap to retry."
Todennäköisesti sama mystinen aktivointiongelma kuin minulla ja muutamalla muullakin. Se onneksi tapahtuu vain sen yhden kerran, ja sitten kun iLaite on taas paritellut iTunesin kanssa, loppuu nuo aktivointimurheet pysyvästi.
Tuo on tunnettu ongelma, mutta valitettavasti siihen ei ole vielä mitään kunnon korjausta. Eli pahimmillaan joudut latailemaan tietokoneen kautta siihen asti, että Applelta tulee uusi firmispäivitys, jossa tuo bugi on korjattu.
On, hyvinkin paljon. Ihan liikaakin. En esim. tiedä, miten tästä foorumista saisi maailman parhaan ja sitä kautta hyväpalkkaisen päivätyön.Kiitokset taas TT-2k, onko jotain mihin et tiedä mitään vastausta?![]()
Ongelman yleisyydestä päätellen varmasti ovat tietoisia. Mitään tietoa päivityksestä ei kuitenkaan ole.Liekö sitten Apple tietoinen ongelmasta ja korjausta olisi tulossa?
Itse olen jäänyt koukkuun sellaseen strategia peliin kun luxtouch. Koukuttava. Siinä on maailman kartta joka on jaettu osiin ja osat on jaettu eri joukkueille. Sit joka kierroksel saa lisää joukkoja mitä lisätään itse hallittuun paikkaan. Sit yritetään vallata lisää alueita. En osaa kauheen hyvin selittää mut kannattaa kokeilla. Peli on ilmainen.
Ongelman yleisyydestä päätellen varmasti ovat tietoisia. Mitään tietoa päivityksestä ei kuitenkaan ole.