Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War III [PS3]

Vastaus: God of War III [PS3]

Osaisko joku antaa vinkkiä kohtaan joka tulee kun labyrintistä on hypätty ketjun vartta alas ja sen jälkeen tulee se kolmipäinen mönkki ja aina kun yhden pään vetää pois tulee niitä keppi/miekka hemmoja. Vaikeustasona normal ja peli on jäänyt julkaisupäivästä asti tähän kohtaan jumiin. Oon varmaan 50 kertaa koittanu mutta en saa niitä hengiltä.

Ensiksi hakkat ja potkit niitä pikkukoiria sitä päin kunnes tulee QE jolloin saat yhden pään pois, sen jälkeen käytä rage of the spartans ja hakkaa sitä kuin viimeistä päivää (onko kyseinen juttu edes täynnä?) jotta saat sen toisen pää pois, viimeisen kohdalla spammaat perustaika iskua eli niitä sparttalaisia, olisi hyvä jos Blades of Exile olisi päivitetty täyteen ja taika mittari täynnä molemmilla tavoilla että max mittari ja max määrä manaa.

PS: pistä peliapu kyselyt sinne Peliapu paikkaan.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Ensiksi hakkat ja potkit niitä pikkukoiria sitä päin kunnes tulee QE jolloin saat yhden pään pois, sen jälkeen käytä rage of the spartans ja hakkaa sitä kuin viimeistä päivää (onko kyseinen juttu edes täynnä?) jotta saat sen toisen pää pois, viimeisen kohdalla spammaat perustaika iskua eli niitä sparttalaisia, olisi hyvä jos Blades of Exile olisi päivitetty täyteen ja taika mittari täynnä molemmilla tavoilla että max mittari ja max määrä manaa.

PS: pistä peliapu kyselyt sinne Peliapu paikkaan.

Pitääpä koittaa, kiitti:) Joo olis voinu laittaa muttei kukaan ollu tehny ketjua vielä God of warille enkä sit itekkä saanu aikaseks.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

hyppäämistähän voi reenata ihan tasasellakin maalla, et ei se mitään kuiluja vaadi. jos se siin tasasel sujuu normaalisti ja rotkoissa kusee, niin voi olla et pelaajalla ei vaan pää kestä:D

Ongelmahan ei esiinny tasaisella maalla, perus hyppiminen ei ole ongelma eikä mikään. Enhän mä tänne tulisi siitä puhumaankaan jos se olisi taidoista kiinni. Mitä järkeä siitä olisi valittaa? Ja silloin minä sanoisin jotain tälläistä: "Eikö sitä hyppyjärjestelmää voisi muuttaa paremmaksi, kun en osaa painaa X kahta kertaa ja pitää pohjassa *kuolaa*?"... Joopajoo...

Tarkoitukseni oli kysellä jos muut ovat huomanneet tätä ongelmaa ja jospa siihen olisi joku tapa korjata se, tai jospa pelintekijät olisivat vain uusineet tuota hyppimistä jotenkin oudolla tavalla?
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Tarkoitukseni oli kysellä jos muut ovat huomanneet tätä ongelmaa ja jospa siihen olisi joku tapa korjata se, tai jospa pelintekijät olisivat vain uusineet tuota hyppimistä jotenkin oudolla tavalla?

Mainitkaa kohta mikä nyt nostattaa harmaita hiuksia tuon hyppy tsydeemin kanssa.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Mainitkaa kohta mikä nyt nostattaa harmaita hiuksia tuon hyppy tsydeemin kanssa.

Sehän se siinä onkin, hyppely aina sillointällöin pysähtyy kuin seinään ja Kratos putoaa kuiluun. Se ei ole tietty kohta, vaan aina välillä tapahtuva ilmiö. Ja tämä tapahtuu aina niissä kohdissa missä on korkeampi putous. Ei koskaan maan kamaralla vaikka kuinka hyppisi ja liitelisi. Aina kun menen kielekeen yli.

Mutta ainakaan minä en keksi tälle mitään kunnollista selitysta muutakuin jokin bugi...

Mutta eipä siitä nyt sen enempää, peli on loistava virheidenkin kanssa. :)
 
Vastaus: God of War III [PS3]

L1+O ja lyhyitä comboja, mieluiten [][]^ (neliö, neliö, kolmio) ja jos mahdollista iske ne ulos ja käytä myös jouskaria.

tuolla L1+O repimisellä ja lyhyillä comboilla se lopulta meni kunha ymmärsi rauhottua ja keskittyä. oli vaan ensimmänen kohta jota sai useaan kertaan tahkota.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Sehän se siinä onkin, hyppely aina sillointällöin pysähtyy kuin seinään ja Kratos putoaa kuiluun. Se ei ole tietty kohta, vaan aina välillä tapahtuva ilmiö. Ja tämä tapahtuu aina niissä kohdissa missä on korkeampi putous. Ei koskaan maan kamaralla vaikka kuinka hyppisi ja liitelisi. Aina kun menen kielekeen yli.

Mutta ainakaan minä en keksi tälle mitään kunnollista selitysta muutakuin jokin bugi...

Mutta eipä siitä nyt sen enempää, peli on loistava virheidenkin kanssa. :)

Pelin nyt kertaalleen läpi pelanneena, niin täytyy sanoa, että en ite törmännyt tuohon bugiin onneksi kertaakaan. Tuli vaan mieleen, että onko sulla käytössa kuinkakin uusi ohjain? Josko olis X:n nappulassa huono kontakti kulumisen takia tai jotain? Mulla ainoot bugailut pelin kanssa on ollut jo toi mainittu musiikkien sekoilu ajoittain paikkaa vaihtaessa, sekä välillä on ollu ongelmia arkkujen ja tallennuspisteiden kanssa, kun ei tunnu Kratos saavan juonesta kiinni, vaikka olisi kuinka lähellä arkkua/tallennuspistettä. Ei tuota ole kuitenkaan häiritsevissä määrin tapahtunut, mutta lähinnä tuo kai todistaa sen, ettei mikään ole täydellistä, edes God of War. :)
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Ei tuo ongelma hyppyjen kanssa ole ohjaimesta kiinni, pelissä se vika on. Onneksi rotkoon putoaminen ei yleensä isommin haittaa. Pahimmassa kohdassa taisin joutua yhden noin reilun minuutin mittaisen taistelun ottamaan pariin kertaan uusiksi. Yleensä checkpoint on älytty laittaa juuri ennen hyppykohtaa.

Tosi outoa kädetystä silti suunnittelijoilta ja hämmästyttää että tuollaista voi päästä lopulliseen tuotteeseen asti.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Outoa että kaikki valittaa tuosta hyppyongelmasta. Itselläni ohjaus toimi moitteetta
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Sehän se siinä onkin, hyppely aina sillointällöin pysähtyy kuin seinään ja Kratos putoaa kuiluun. Se ei ole tietty kohta, vaan aina välillä tapahtuva ilmiö. Ja tämä tapahtuu aina niissä kohdissa missä on korkeampi putous. Ei koskaan maan kamaralla vaikka kuinka hyppisi ja liitelisi. Aina kun menen kielekeen yli.

Mutta ainakaan minä en keksi tälle mitään kunnollista selitysta muutakuin jokin bugi...

Saman olen huomannut. Lyhyiden tuplahyppyjen kanssa ei suuremmin ole ongelmaa, kun vain osaa ajoittaa painallukset nopeasti peräkkäin. Sen sijaan pitkissä liitelyissä ne siivet saattaa vain yksinkertaisesti hävitä ja sitten mennään lujaa alas. Ei auta, vaikka kuinka runnoo nappia pohjaan (ja ohjain on melko uusi).

Mutta kuten sanottu, eipä tuo kauheasti kismitä, kun checkpointit on yleensä hyvin sijoiteltu.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Mulla oli alussa onkelmia tuon hyppimisen kans, mutta kun tekee tuplahypyn ja jättää napin toisella painalluksella pohjaan niin ei oo sen jälkeen ollu hätäpäivää. Tuo Harpyilla liikkuminen on sitten toinen juttu, onneks niitä nyt ei oo kovinkaan monessa kohtaa (ainakaan vielä) tarvittu, voi olla että en vaan osaa.

Kaikenkaikkiaan tämä on paras peli mitä olen koskaan pelannut, tunnelma on niin loistava ja taisteluissa meininkiä riittää. Puzzletkin on mun makuun vähintäänkin hyviä, osa nerokkaita.. Graffoja ja ääniä ei voine liikaa kehuakkaan.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Onko muuten kenenkään muun mielestä pelin yksi vaikeimmista kohdista heti alussa? Eli kun taistellaan sitä vesihevosta vastaan. Ainakin itsestäni tuntuu siltä nyt, kun toista kertaa on pelaamassa läpi. Ensimmäisellä pelikerrallakin taisin siitä vaivoin selviytyä. Ja tuo hyppiminen tosiaan ei ole aivan kohdillaan. Ihmeellisesti sitä on pitänyt muuttaa huonommaksi aikaisempiin God of Wareihin nähden.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Jees, nyt on jo jonkin verran peliä takana ja vois taas päivitellä tuntemuksia. :p

Oon nyt siellä sen labyrinttihökkelin "sydämessä" ja pitää näistä puzzleista sanoo, että en oo varmaan ikinä nähny näin eeppisiä ja hienosti suunniteltuja "aivopähkinöitä"! :D Se kohta, missä piti saada se vesi valuun niihin astioihin ym. optisten illuusioiden avulla oli jotain joka oikeesti jätti leuan lattiaan vähäks aikaa. Aseet on kans nautinnollisia käyttää (varsinkin nemesis whip ;) ) ja taistelu sujuu nätisti. Ehdottomasti nyt ainakin alkuvuoden paras peli tähän asti. :)
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Pelin nyt kertaalleen läpi pelanneena, niin täytyy sanoa, että en ite törmännyt tuohon bugiin onneksi kertaakaan. Tuli vaan mieleen, että onko sulla käytössa kuinkakin uusi ohjain? Josko olis X:n nappulassa huono kontakti kulumisen takia tai jotain? Mulla ainoot bugailut pelin kanssa on ollut jo toi mainittu musiikkien sekoilu ajoittain paikkaa vaihtaessa, sekä välillä on ollu ongelmia arkkujen ja tallennuspisteiden kanssa, kun ei tunnu Kratos saavan juonesta kiinni, vaikka olisi kuinka lähellä arkkua/tallennuspistettä. Ei tuota ole kuitenkaan häiritsevissä määrin tapahtunut, mutta lähinnä tuo kai todistaa sen, ettei mikään ole täydellistä, edes God of War. :)

Hyvä idea oli. Mutta ei ollut ohjaimessa... On tapahtunu kummallakin ohjaimella (vaihtelen ohjaimia aina kun akku loppuu toisesta), ja pidän ohjaimet ja pelit priimakunnossa. :)

Ja olet väärässä! God of War 1 oli TÄYDELLINEN! XD

Tai no, ainakin se tuntui siltä kun pelasin sitä... Siinä pelissä ei ollut MIKÄÄN vialla. Täydellinen peli jossa kaikki kohdat olivat hiottu tappiin. Pelattavuus oli aivan täydellinen, aina kun kuoli se oli pelaajan vika, ei koskaan siitä kiinni että pelissä oli bugi tai jotain...

Mutta varmasti juuri tästä syystä, pienet säröt näkyvät pelissä kirkkaasti. Koska odottaa aina sitä parhautta.

Onko muuten kenenkään muun mielestä pelin yksi vaikeimmista kohdista heti alussa? Eli kun taistellaan sitä vesihevosta vastaan. Ainakin itsestäni tuntuu siltä nyt, kun toista kertaa on pelaamassa läpi. Ensimmäisellä pelikerrallakin taisin siitä vaivoin selviytyä. Ja tuo hyppiminen tosiaan ei ole aivan kohdillaan. Ihmeellisesti sitä on pitänyt muuttaa huonommaksi aikaisempiin God of Wareihin nähden.

Hmm, mun mielestä pelin vaikein vihollinen oli eräs koira erään todella piiiiiitkän tiputuksen jälkeen (loppupuolella peliä). ;)

Siihen jäin hetkeks jumiin, mutta se johtu osittain varmasti siitä että verensokerit oli alhaalla kun en ollut syönyt mitään!

Se merihevonen on kyllä aika hankalahko. Mutta siinä pitää vaan tehdä lyhyitä comboja, ja sit jos meinaa ehtiä väistää niin magiaa peliin silloin ja saat pari iskua perille samalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God of War III [PS3]

Peliin on julkaistu v1.01-päivitys, jonka pitäisi korjata "langattoman ohjaimen ongelmia", eli olisikohan tuohon parjattuun tuplahyppyyn tullut fiilausta ja höyläystä.
Although there hasn’t been many reported problems with God of War III, a patch has been released. Update 1.01 was just released moments ago, weighing in at 5377KB. The update fixes wireless controller issues many users were having.

Lähde: PlayStation Lifestyle
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Aiemmin mainitsemani teaser-sivusto www.spartansstandtall.com on hieman muuttunut viime näkemästä. Mitään mullistavaa ei vielä ole paljastunut, vain sade on yltynyt.

Ja tuo oikeassa ylänurkassa oleva juttu on täyttynyt lisää punaisella värillä. Voisikohan olla että mitä enemmän platinum pystejä pelistä on hankittu niin sitä enemmän sivusto paljastuu, koska platinum pystistähän tuon kyseisen sivun linkki löytyy.
 
Ylös Bottom