Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War III [PS3]

Vastaus: God of War III [PS3]

Jotain fixiä? Patch ei ainakaan auttanut.
Tarkista audioulostulon asetukset. Se että ääniä ei kuulu lainkaan, viittaa siihen, että peli puskee ulos ääniä formaatissa, jota vahvistin tms. ei tue. Optisella kaapelilla mm. mitään 7.1-ääniä taikka HD-ääniä ei kannata valita, koska niitä ei optisella saa kuulumaan, ei sitten millään.
 
Tarkista audioulostulon asetukset. Se että ääniä ei kuulu lainkaan, viittaa siihen, että peli puskee ulos ääniä formaatissa, jota vahvistin tms. ei tue. Optisella kaapelilla mm. mitään 7.1-ääniä taikka HD-ääniä ei kannata valita, koska niitä ei optisella saa kuulumaan, ei sitten millään.

On oikeat asetukset pelissä sekä konsolissa, pitää vaan käynnistää kaiuttimet uudestaan jotta ymmärtävät vaihtaa Dolbyn DTSään.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Tuli tämäkin pelattua noin viikko sitten. Pakko myöntää, että oli kyllä ehkä vaikein normal-taso ikinä (etenkin kun olin vain saanut yhden health upgraden).
Hienoa muuten että tähän on lisätty nuo behind the scenes videot. Täytynee koettaa noita challengejakin joskus.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Tuli tämäkin pelattua noin viikko sitten. Pakko myöntää, että oli kyllä ehkä vaikein normal-taso ikinä (etenkin kun olin vain saanut yhden health upgraden).

Hmm. Itse muistelen että GoW 3 oli perustrilogiasta lopulta helpoin - mutta tietysti ainakin itse kolusin ja keräilin lähes kaiken mikä tietysti tärkeää että saa oikeat asiat upgradattua.
 
Vastaus: God of War III [PS3]

Hmm. Itse muistelen että GoW 3 oli perustrilogiasta lopulta helpoin - mutta tietysti ainakin itse kolusin ja keräilin lähes kaiken mikä tietysti tärkeää että saa oikeat asiat upgradattua.

Heikoin ja helpoin. Kolmannessa osassa aseet tuntuivat aina parin levelin liian vahvoilta vihollisiin verrattuna, muistaakseni myös useissa revikoissakin suositeltiin vaikeustason nostamista. Samankaltaista haasteen makua ei ollut lainkaan mitä etenkin ensimmäisen osa tarjosi, jonka johdosta ainakin itselle jäi jokseenkin lattea maku suuhun.
 
Olen täysin jumissa siinä missä pitää painaa ohjaimesta neliöitä ympyrää ne tulee niin nopeesti videolla se menee aika helposti mitenhän ne sen siinä oikein tekee että osaavat.
 
Ylös Bottom