Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV / Suomen neropatti (25 kpl)

Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Kyseisessä trophyssä siis pitäisi moninpelissä jokaisen neljän pelaajan vastata oikein jokaiseen kysymykseen yhdellä kieroksella.
Itse hankein trophyn niin että aktivoin kaikki neljä buzzeria ja otin kanavalinnasta helpoimman visan
ja sitten visassa siinä pisteiden keräys pelissä vastasin erikseen jokaisella buzzerilla oikean vaihtoehdon.
Kun olet sitten pelannut yhden kieroksen täysin oikein niin trophyn pitäisi ilmestyä heti kieroksen päätyttyä.
No siinäpä se olikin.... Itse käytin aina vaan kahta. Heti tuli kun neljää käytin. Kiitos tästä!
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Kaikki paitsi 1 Hidden Trophy on saatu. Eli toi Casting Agent puuttuu.
En nyt ole aivan varma mikä se oikeasi vaatii. Vaatiiko se sen että online-peli on täynnä?

Sitte puuttuuki enää muutama tavallinen.

5000pts oli helppo saada Piirretyt kategoriasta, koska kysymykset alkoivat toistaa nopeasti itseään ja kysymykset olivat yksinkertaisia.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Kaikki paitsi 1 Hidden Trophy on saatu. Eli toi Casting Agent puuttuu.
En nyt ole aivan varma mikä se oikeasi vaatii. Vaatiiko se sen että online-peli on täynnä?

Kaljuapina sanoi edellisessä viestissä, että "Pelaat jokaisella hahmolla yhden yksinpelin." :)
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Onko kenelläkään kokemuksia Buzzin pelaamisesta useammalla kielellä?

Olen pelaillut peliä sekä englanniksi että suomeksi, ja ilokseni huomasin että ainakaan soolopelien ja MyBuzz-pelien trophyt eivät tästä häiriinny, eli esim. 50 soolopelin trophyn sain n. 20 englanninkielisellä ja 30 suomenkielisellä pelillä.

Nyt kuitenkin tuli laskujeni mukaan 20 online-voittoa täyteen (11 suomeksi, 9 englanniksi), mutta trophyä ei näkynyt. Voisiko olla että nuo online-trophyt olisivat sitten kielestä kiinni, vai onko jotain muuta häikkää?


EDIT: Nyt tuli 20 voiton hopea kun voitin pari suomenkielistä peliä lisää. Ilmeisesti pari voittoa ei sitten ole jostain syystä kirjautuneet. Mutta tulipahan testattua että voittoja voi ottaa useammalla kielellä ja ne lasketaan yhteen trophyjä jaettaessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Nyt sitten mukavasti tasapainottui tuo edellisessä viestissä kirjoittamani parin nettivoiton "katoaminen".

Socialite Gold napsahti hetki sitten, vaikka pelejä on laskujeni mukaan 33. Voi olla pari enemmänkin, mutta ei siis lähelläkään viittäkymmentä.

Onko kenelläkään muulla käynyt yhtä hyvä säkä?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Onko kenelläkään muulla käynyt yhtä hyvä säkä?
On, muttei tuossa Trophyssa.

Itse en olisi millään saanut sitä "vastaa kolmeen kysymykseen oikein peräkkäin alle 0,5 sekunnissa", ellei yksi kaverini olisi sitä tehnyt vahingossa.

Menimme neljällä pelaajalla kun tämä kaverini vaan vetää, tietämättä edes mitä Trophyt on, kolme kysymystä oikein alle puolessa sekunissa ja kultainen Trophy ilmestyi ruutuun. Kiitin kaveriani ja se oli ihan hämillään :D
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

On, muttei tuossa Trophyssa.

Itse en olisi millään saanut sitä "vastaa kolmeen kysymykseen oikein peräkkäin alle 0,5 sekunnissa", ellei yksi kaverini olisi sitä tehnyt vahingossa.

Menimme neljällä pelaajalla kun tämä kaverini vaan vetää, tietämättä edes mitä Trophyt on, kolme kysymystä oikein alle puolessa sekunissa ja kultainen Trophy ilmestyi ruutuun. Kiitin kaveriani ja se oli ihan hämillään :D

Toi "salamareaktio"-trophy on kyllä ihan tuurista kiinni. Usean yrityksen jälkeen menin keittämään kahvia ja samalla painelin vasurilla buzzeria summamutikalla. Jossakin vaiheessa kuulu vaan kilhadus ja kultaa tuli. :p
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Pitääkö näitä trophyjä varten moninpelissä olla mukana kaikki 4 pelaajaa?
Tuo pronssinen torphy on saavutettu jo yli neljä kuukautta sitten ja tuntuu oudolta etteikö tässä ajassa olisi muka pelattu 15 peliä.
----------------------------------
Pronssi
----------------------------------
Socialite Bronze - Play 5 Multiplayer games - Bronze
-----------------------------------
Hopea
------------------------------------
Socialite - Play 20 multiplayer games
------------------------------------
Kulta
------------------------------------
Socialite - Play 50 multiplayer games


Minusta nuo sohvatrophyjen vaatimukset on aika tyhmästi suunniteltu.
Eli esim kultaisen trophyn saa vain pelaamalla 40 peliä kuinka huonosti tahansa, mutta tuohon toiseen kultaiseen vaaditaan 50 VOITTOA!
Pronssi
----------------------------------
Sofa Subjugator - Win 5 Sofa vs Sofa games - Bronze
Sofa Surfer Bronze - Play 1 Sofa vs Sofa game - Bronze
------------------------------------
Hopea
------------------------------------
Sofa Subjugator - Win 20 Sofa vs Sofa games
Sofa Surfer - Play 15 Sofa vs Sofa games
------------------------------------
Kulta
------------------------------------
Sofa Subjugator - Win 50 sofa vs sofa games
Sofa Surfer - Play 40 Sofa vs Sofa games
-------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Mites nuo yksinpeli-Trophyt. Mitä pelimoodia täytyy pelata? Olen pelannut about 35 MyBuzz-kisaa yksin ja lisäksi muita kanavia vaikka kuinka, enkä ole saanut edes "Pelaa 20 yksinpeliä" -Trophyä...
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Mites nuo yksinpeli-Trophyt. Mitä pelimoodia täytyy pelata? Olen pelannut about 35 MyBuzz-kisaa yksin ja lisäksi muita kanavia vaikka kuinka, enkä ole saanut edes "Pelaa 20 yksinpeliä" -Trophyä...
Just to confirm: olethan varmasti pelannut ne n. 35 peliä Trophy-päivityksen jälkeen? Päivittämättömällä pelillä pelattuja kilpailuja ei kai lasketa.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Just to confirm: olethan varmasti pelannut ne n. 35 peliä Trophy-päivityksen jälkeen? Päivittämättömällä pelillä pelattuja kilpailuja ei kai lasketa.

Kyllä, 100% varmuudella. Pelasin tässä muutaman päivän sisällä muutaman kymmenen MyBuzzia ja sain lopulta "Pelaa 50 MyBuzzia"-Trophyn.

Nyt tuli "Pelaa 20 peliä yksin"-Trophy. Olen tässä paukutellut viimeiset pelit vain "Kaikki kanavat"-osastoa. Ehkä sitten sitä täytyy pelata?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Nyt tuli "Pelaa 20 peliä yksin"-Trophy. Olen tässä paukutellut viimeiset pelit vain "Kaikki kanavat"-osastoa. Ehkä sitten sitä täytyy pelata?

Ne yksinpeli-trophyt tulevat kaikista muista yksinpeleistä paitsi MyBuzzeista. Eli "kaikki kanavat" tai joku tietty aihealue.

MyBuzzeistahan saa toki ne omat trophynsa, 50 pelistä muistaakseni tulee kultaa.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Ne yksinpeli-trophyt tulevat kaikista muista yksinpeleistä paitsi MyBuzzeista. Eli "kaikki kanavat" tai joku tietty aihealue.

MyBuzzeistahan saa toki ne omat trophynsa, 50 pelistä muistaakseni tulee kultaa.

OK, kiitos. Olin kyllä pelannut reilusti enemmän kuin 20 normipeliä kun tuo "20 pelin" Trophy tuli, mutta ei auta ihmettelyt. Ehkä se 50 tulee sitten joskus. :)
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25 kpl)

Eikö otsikkoa voi muuttaa, jos kerran Suomen neropatti sisältää samat trophyt?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25 kpl)

Pitääkö noita visoja tehdä todella 20 kappaletta että saa ton trophyn vai riittääkö siihen se että tekee 3 visaa joista tulee yhteensä yli 20 kysymystä? Kertokaa joku ketä sen trophyn on hankkinut, että miten on? :)
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25 kpl)

Pitääkö noita visoja tehdä todella 20 kappaletta että saa ton trophyn vai riittääkö siihen se että tekee 3 visaa joista tulee yhteensä yli 20 kysymystä? Kertokaa joku ketä sen trophyn on hankkinut, että miten on? :)

20 eri visaa. Itse tein noin 5 julkista ja loput 15 omaan käyttöön. Eli eivät sisällä mitään järkevää; vain kirjaimia random järjestyksessä :)
 
Ylös Bottom