Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Mä oon jotenkin koko ajan suhtautunut vähän tohon PS4:n loppuunmyyntiin epäilyksellä. Siis etten ihan oikeasti voisi joulukuun alussa kävellä edes yhteen kauppaan pk-seudulla ja poimia konsolia mukaan? No, muistissa on kun jotkut innokkaat lähtivät Helsinki-Vantaan Sony storeen ostamaan PS2:sta, mutta jotenkin vaan jäänyt sellainen kuva konsolijulkaisuista, että ennakkovarausbuumista huolimatta aina joku kappale uutuuskonsolia on lähi-Stockan hyllyssä komeillut julkaisun aikaan. No, katsellaan, ehkä sitten niitä on oikeasti varattu niin maan perkeleesti. Taisihan PS3:kin olla ainakin Jenkeissä kiven alla, samalla kun Nintendo printtasi rahaa Wiillä alusta asti
Siellä mistä minä olen kotoisin opetetaan, että kaksoispiste luo sitovuuden esim. väittämän ja sitä seuraavien argumenttien välille, kuten esim. hämmennystä aiheuttaneessa viestissäni.
Wii Sportseja myydään edelleen, joten selvästi sarjaan on yhä kiinnostusta.
Kuinka oleellisia konsoleita ja pelejä alelaareista konsolisukupolven ehtoopuolella ostavat ihmiset ovat tällä hetkellä Wii U:n kannalta? Ainahan näitä henkilöitä on piisannut ja piisaa, etenkin casual-pelaajille ja lapsiperheille ei ole niin sama onko tekniikka uusinta uutta. Mutta näitä konsolin elinkaaren loppupuolen Wii Sports -ostajia ei kannattane sekoittaa heihin, jotka ostivat konsolin ja Wii Sportsin vuonna 2006, vai kannattaako? Samaa massaa, joiden käyttäytymisen upouutta konsolia kohtaan pitäisi noudattaa samoja säännönalaisuuksia?
No jos mustaa huumoria kaipaa, niin Wii U:n kannalta koko melkein-kuopatun konsolin alelaarista ostavat henkilöt saattavat jo hyvin piankin olla olleellinen ostajaryhmä
Ei tietenkään pelkkä sarjan nimi riitä laadun takeeksi
No ei, mutta katso nyt Zelda-pelien keskiarvoja Metacriticissä, niin kyllähän se jotain kertoo.
itse luottaisin enemmän uuden Wii Sportsin kuin uuden Metroidin tai Zeldan laatuun.
Ok, no voihan Nintendo kusta johtosarjansakin pahasti, on ihan totta että Other M ja Skyward Sword oli mun mielestä edeltäjiänsä (Metroideissa vertailu kyllä vähän epäreilua koska erilainen lähestyminen) heikompia.
Meikäläinen (ja vissiin vähän xeviouskin viestistään päätellen) vaan näkee Wii Sports -sarjan enemmänkin salamana, joka iski, villitsi, ja sitten...jotain. Ennen kuin saamme nähdä mahdollista jatkoa on mahdotonta sanoa mihin sarja etenee, mutta jos nyt olis ihan pakko veikata niin mun on vaikea nähdä sarjan jatkuvan konsolisukupolvesta toiseen rakastettuna sarjana, jonka historiaa juhlistetaan 25v päästäkin.