Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Moninpeleihin ei ole nykyiselläänkään asiaa ilman viimeisimpiä päivityksiä, joten tuo ei sinällään muuta asioita kuin korkeintaan siten, että PS4:llä pelin käynnistyksen yhteydessä tuleva päivityksen lataus hoituu taustalla.
Nykyisellään PlayStation Plus -jäsenien Automatic Update -toiminto määritellään käyttäjän toimesta johonkin kahden tunnin aikahaarukkaan - esim. klo 04-06 meikulla - jolloin konsoli ensimmäisen tilaisuuden tullen herää standby-tilasta, ja aloittaa automaattitoiminnot. Toisaalta frekvenssiin ei voi itse vaikuttaa, vaan tuo tapahtuu aina kerran vuorokaudessa. Jos PS4:llä ei voisi muka edes säätää tuota ajoitusta, koskahan se päivitykset sitten noutaisi? Voi olla, että tuossa on FAQin osalta pieni väärinkäsitys, ja itse luulen homman toimivan jatkossakin PS3:n tyylillä.Eli, käyttäjä ei pysty säätämään koska päivityksiä haetaan ja kun päivityksiä haetaan, se vaikuttaa pelaamaasi moninpeliin. Jotkut muutaman kilon tiedostot tietenkään ole ongelmia, mutta monasti ne päivitykset on paljon isompia. Toivottavasti tuo oli tuolla vain selitetty väärin.
Moninpeleihin ei ole nykyiselläänkään asiaa ilman viimeisimpiä päivityksiä, joten tuo ei sinällään muuta asioita kuin korkeintaan siten, että PS4:llä pelin käynnistyksen yhteydessä tuleva päivityksen lataus hoituu taustalla.
Tulkitsin asian hieman toisin, eli samalla tunnuksella voi kirjautua kahdella eri konsolilla, ja sillä ei-primäärikonsolilla voi pelata moninpelejäkin, kunhan se pelin ostanut tunnus on kirjautunut PSN:ään myös sillä konsolilla sillä hetkellä, kun peliä pelataan. Ja kunhan tuotteen ostanut tunnus on kirjautuneena, kaikki sen ei-primäärikonsolin muutkin tunnukset voivat tuotetta käyttää. Primäärivehkeellä muut tunnukset voivat käyttää matskuja, vaikkei se ostaja olisi kirjautuneena.Kun neljää kohtaa riittävästi tankkasi kerta toisensa jälkeen, homma menee niin että konsolilla ei voi pelata moninpelejä jollei sitä konsolia ole merkattu PS+ tilin primary konsoliksi. Eli moninpelit on sidottu yhteen laitteeseen eikä tunnukseen kuten Xbox Onessa.