Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko sulla jotain lähdettä/todistetta tuohon?
Koska kaikissa kaupoissa sanotaan takuuksi 1 vuosi.
Mutta en halua tehdä valintaa multiplatform pelien perusteella ja yhtään tosi kiinnostavaa yksinoikeus peliä ei näytä olevan vielä.
Itellä on molemmat ja vaikka olen pitkäaikainen xbox pelaaja niin en näe yhtään syytä omistaa xbox onea (omakin on myytävänä, tai sitten menee näemmä pojan käyttöön)En tiedä onko tätä jo kysytty, mutta kumpaa konsolia pidätte parempana? PS4 vai Xone? Mulla on PS4, mutta jostain syystä alkanu himottaa tuo Xone valtavasti. Ei oikein kehtais ostaa molempia konsoleita hyllyyn. Toisaalta se vois olla se järkevin vaihtoehto. Mutta kokemuksia otetaan vastaan.![]()
Kuka mitenkin näkee, jos kahdesta saa valita niin tarkempi voittaa, itse erotan hyvin vielä 900p vs 1080p, jälkimmäinen on 1:1 telkun reso ja on terävä, 900p sumeampi ja enemmän aliasointia sisältävä.. ei sillä etteikö jo 720p:llä saisi hyvälaatuista grafiikkaa (vrt vaikka elokuva 720p laatuisena) mutta harvassa pelissä antialiasoinnin laatu riittää tuohon joten usein tuo resoluutio joten grafiikan laatu on suoraan koneen väännöstä kiinni.Onko Xone sitten niin selvästi huonompi grafiikoiltaan, kun ps4:nen? Nimittäin minun kokemukset grafiikoista perustuu pelkästään videoihin..
Ja 20e lautaustekan kanssa ei ole koskaan vielä loppunut akku.
Mutta siis väitän itse, että parempaa konsolia ei tällä hetkellä ole. Pelintekijät oppivat tuntemaan mikkisoftan raudan niin saavat tehoissa huomattavasti kiinni. Jostain muistaakseni luin, että ongelma ei ole raudan tehottomuus vaan sen hankaluus. Siinä siis sony onnistui paremmin, että ilmeisesti kuunteli pelinkehittäjiä.
Tässä skenaariossa et ota laisinkaan huomioon sitä vaihtoehtoa, että myös Sonyn puolella mennään eteenpäin raudan huomioimisessa. Tehoero voi päinvastoin vielä kasvaa näiden väliltä. Speksit ovat vahvasti pleikkarin puolella nyt ja tulevaisuudessa.
Tässä skenaariossa et ota laisinkaan huomioon sitä vaihtoehtoa, että myös Sonyn puolella mennään eteenpäin raudan huomioimisessa. Tehoero voi päinvastoin vielä kasvaa näiden välillä. Speksit ovat vahvasti pleikkarin puolella nyt ja tulevaisuudessa.
Tässä nimenomaan oli se, että PS3 oli erittäin paljon hankalempi ohjelmoida, joten pelit oli laadukkaampia boxilla, jonka vuoksi myös varmasti oli vaikutusta kilpapelaamiseen. Nyttenhän PS4 on sekä tehokkaampi, että helpompi ohjelmoida, joten asetelmat voi muuttua. Se voi myös muuttaa kilpapelaamisen ajansaatossa.Ja eikös ps3 ollut tehokkaampi kuin xbox360? Ja silti esim kilpapelaamisessa x360 oli ehdoton ykkönen.
Tässä skenaariossa et ota laisinkaan huomioon sitä vaihtoehtoa, että myös Sonyn puolella mennään eteenpäin raudan huomioimisessa. Tehoero voi päinvastoin vielä kasvaa näiden välillä. Speksit ovat vahvasti pleikkarin puolella nyt ja tulevaisuudessa.
Tässä nimenomaan oli se, että PS3 oli erittäin paljon hankalempi ohjelmoida, joten pelit oli laadukkaampia boxilla, jonka vuoksi myös varmasti oli vaikutusta kilpapelaamiseen. Nyttenhän PS4 on sekä tehokkaampi, että helpompi ohjelmoida, joten asetelmat voi muuttua. Se voi myös muuttaa kilpapelaamisen ajansaatossa.
Tähän päälle takinkääntökuviot Onen kanssa...noh sehän sopii vaan firman kuvioon. Kukaanhan ei oikeasti yllättynyt kun One ei ymmärrä suomenkieltä taikka valitsemalla Suomen lokaatioksi ei voi konsua käskyttää enkuksi.
http://xboxonedaily.com/2014/07/maj...e-set-as-default-console-for-all-tournaments/
Tuossa siitä kilpapelaamisesta.