Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)
Wet ja Wanted pelit molemmat tilasin uutena ja Wet näytti uudelta mutta Wantedin kotelo ei uutta ole nähnyt. Mutta edullista sinänsä nuo 3 peliä alta 30€ kuluineen ehkäpä hyviä tarjouksia tulee hyödynnettyä jatkossakin!
Uusi on jos se on muoveissa. Ei vähempää eikä enempää mun määritelmä uudelle.

Se ainakin viimeksi kusi gstationilla.
Jaa-a. Taas parit pelit tilaamassa ja aika mielenkiintoista on kun uuden saa halvemmalla gs:lta kuin käytetyn. Vanhaa sieltä taas tulee vaikka uuden ostaa ja saa entisöidä kotelon itse miten pystyy.
Tossa oli jopa siellä Gears of Warin limited edition ~5£, miten moukarilla hakattu se peltikotelo mahtaa ollakaan? Oli onneks loppunut jo ettei tarvinnut tilata...

Miten noita ihmeempiä editioneita uskaltaa tilatakaan käytettyinä? Vois olla paikallaan jotkut selosteet, kuitenkin puuttuu jotain jne.
mm. FFXIII ~29e, Dragon Age Origins ~18€, Darksiders ja Bayonetta ~21€.
Tarjous-ketjusta thehutin surkeat tarjoukset. Välillä oli jopa parit hyvät tarjouspäivät mut nyt on menty vaan perus pullalinjalla, aina samaa tuubaa ja Bayonettaa jo varmaan muutamat kuukauden tohon hintaan kaupattu, yksi monena esimerkeistä vaan. Oon pelejä ostaessani nyt katellut hintoja ja on aika ilkeesti jäljessä hutti tällä hetkellä, veryvery disapointted.
Onko muuten millon viimeksi amazonilla ollut jotain tarjouksia, siis ihan omasta takaa?
Ja kun sieltä ei enää viitsi tilata mitään kun jokaisella, yksityisellä/amazonilla on postarit 4£, mutta jollain pari taalaa vain, niin mikä tossa on jujuna? Keneltä sieltä kandee metsästää pelejä jotka toimittaa halvemmalla?
Joskus kun psp:lle tilailin tuolta pelejä, nii ei tuntunut neljä taalaa missään. Oli niin pirun halpoja pelit tyyliin pari taalaa, mut boxille ei oo tullut enää tilailtua mitään tuolta.