Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Timppa

Active Member
Eli nyt on ensi keväänä siis tulossa uusi F1-peli.

uutisen mukaan siitä pelistä on tulossa SIMULAATIO :)

http://www.f1fanatic.co.uk/2008/05/16/codemasters-2009-f1-game-wish-list/
johan tätä peliä onkin odotettu koneen julkaisusta lähtien, harmi vaan, kun pelin tullessa on väärä mestari... :D
seuraava uutinen ilahduttaa ainakin minua suuresti:
Challenge mode. While were nicking ideas from the past, lets merge F1 history with Gran Turismos Challenge mode. A sub-game could re-create famous moments from F1s past - you could be Nigel Mansell chasing down Nelson Piquet at Silverstone in 1987, or Kimi Raikkonen racing from 17th to first at Suzuka in 2005, or Juan Manuel Fangio reeling in the Ferraris of Mike Hawthorn and Peter Collins at the Nürburgring in 1957. Complete the challenges to unlock bonus tracks or cars.

tästä sitten, jos saisimme eritättäin toimivan pelin, niin mulla menee heti ostoon, jos olisi realistiset säännöt, eikä niitä 5sekunnin hidastuksia! turva-auto, varikon läpiajo rangaistus ja jos moottori hajoaa, niin tulee siitäkin rangaistu.
Itse toivon, että pelistä tulee täydellinen :)
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Eli nyt on ensi keväänä siis tulossa uusi F1-peli.

uutisen mukaan siitä pelistä on tulossa SIMULAATIO :)

http://www.f1fanatic.co.uk/2008/05/16/codemasters-2009-f1-game-wish-list/
johan tätä peliä onkin odotettu koneen julkaisusta lähtien, harmi vaan, kun pelin tullessa on väärä mestari... :D
seuraava uutinen ilahduttaa ainakin minua suuresti:
Challenge mode. While were nicking ideas from the past, lets merge F1 history with Gran Turismos Challenge mode. A sub-game could re-create famous moments from F1s past - you could be Nigel Mansell chasing down Nelson Piquet at Silverstone in 1987, or Kimi Raikkonen racing from 17th to first at Suzuka in 2005, or Juan Manuel Fangio reeling in the Ferraris of Mike Hawthorn and Peter Collins at the Nürburgring in 1957. Complete the challenges to unlock bonus tracks or cars.

tästä sitten, jos saisimme eritättäin toimivan pelin, niin mulla menee heti ostoon, jos olisi realistiset säännöt, eikä niitä 5sekunnin hidastuksia! turva-auto, varikon läpiajo rangaistus ja jos moottori hajoaa, niin tulee siitäkin rangaistu.
Itse toivon, että pelistä tulee täydellinen :)

tuliskin se uusi toimiva formula peli ostin ps3en just tuon f1 championship editionin takia,sitä ennen olin pelannut aktiivisesti 97 formulaa.
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Toivotaan simulaatiota. Mutta simulaatio ja codemasters (eikös ne sen tee?) ei jotenkin vaan sovi yhteen...
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Tätä tosiaan odotetaan. Voin jo kuvitella, kun 22 konsolifinin jäsentä odottaa ruuduissa, että valot sammuvat ja ensimmäiseen mutkaan mennään kovaa, mutta herrasmiesmäisesti.... ensimmäiset viisi kuljettajaa selviävät naarmuitta, muut ovat nurmikolla :D

Nojoo, toivottavasti tosiaan panostavat kunnolla eivätkä kiirellä vain pukkaa ulos, kun deadline tulee tai jotain. Toivottavasti tulee toimiva nettipeli, hyvän yksinpelin lisäksi.
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Jostain syystä repesin tälle kommentille, kun noi tuolla linkin takana kertoo mitä haluaa nähdä tulevassa pelissä.

"...sudden groudhogs at montreal and dogs at istanbul map pack."

Tätä peliä odottelen mielenkiinnolla. F1CE:n jälkeen ei F1-peliä ole tullutkaan, koska alkoivat lisenssien kanssa säätämään. Vähän aikaa oli kuluttajillakin miettimistä, että mistäs rööristä sitä peliä pukkaa. En pidä lainkaan siitä, että julkaisijana toimii Codemasters. Kyseinen firma meni ja ryssi pari peliä (Dirt ja Grid) pahemman kerran. Colin Mcrae Rally ja ToCa olivat aivan loistavia pelejä. Toivoa sopii, että tästä tosiaan tulee simulaatio. Mielellään kunnon hardcoresimulaatio, sellanen että padilla ei pystys ajamaan kovaa.

No joo, ehkä toivon jo liikoja. Kuhan saavat tän pelin ulos niin minä ja muut sarjalaiset on tyytyväisiä.
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Voihan se olla, että Codemasters ei pysty tekemään, kuin yhden simulaatiopelin ja se olisi tällä kertaa tämä Formula 1 peli :rolleyes:
Mutta tosiaan, jos peliin tulee toimiva yksinpeli sekä lagaamaton nettipeli... Mulla on ainakin suuret odotukset tämän pelin osalta.

Codemasters:n foorumilta
I thought it might be good to start a blog showing what we are doing dev wise. We've been getting great access to everything F1 and have now made many, many visits to meet with the F1 teams, drivers, engineers, test drivers and see races, test sessions etc etc., which would be good to relay to you all.
Kuulostaa todella siltä, että tähän peliin panostetaan todella paljon, mikäpäs siinä :cool:
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Hmm...viimeisin Formula-peli jota olen pelannut on 2003, joten nyt voisi olla hyvä aika sitten tämän ilmestyessä ostaa uusi. Toivottavasti saavat kunnon Formula-tunnelman aikaan ja tietysti mahdollisimman realistisena. Odotan innolla miten tämän kehittyminen jatkuu.
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Eikös joku firma ostanut oikeudet Hamilton nimen käyttöön eli odotettavissa on joku "F1 Hamilton GP 2009". jos en väärin muista niin firma oli EA mutta voi toki olla Codemasters.

Edit: tuli luettua myös linkki, codemasters jos asialla niin samaa arcadea tod. näk. tulossa mitä Colin Mcrae Rallyt oli. En sano että että huonoa olisi odotettavissa mutta turha odottaa mitään simulaatiota. Tuskin menee ostoon vaikka jokainen formula kisa on tullut katsottua suorana vuodesta 1993 (pari kisaa jäi väliin armeijan takia). Varmasti paras formula peli on ollut ja tulee olemaan edelleen GP2 PC:lle. Sen ajan laitteistolla aivan huima suoritus Microproselta. Ensimmäinen autopeli missä oli oikeasti fysiikka mallinnus. Turha mainita että GP2:sta on tullut taottua "riittävästi"....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Kyllähän tämä tulee ostettua jos...

A) Peli ei ole arcadapelleilyä tyyliin Need for Speed

B) Pelin ajomallinnus ei ole yhtä p*rseestä kuin Codemasterin muissa autopeleissä (DiRT ja GRID)

C) Peli tukee Logitechin DFP - rattia ja polkimia
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Ois kyllä nättii jos sais 20 pelaajan moninpelin ja kunnon ura modin, siin ne tärkeimmät... :D
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Kyllähän tämä tulee ostettua jos...

A) Peli ei ole arcadapelleilyä tyyliin Need for Speed

B) Pelin ajomallinnus ei ole yhtä p*rseestä kuin Codemasterin muissa autopeleissä (DiRT ja GRID)

C) Peli tukee Logitechin DFP - rattia ja polkimia

A+B) toivottavasti Formula 1 sanelee pelintekijöille hieman sääntöjä, tyyliin: Jos teette pelin, ette tee mitään arcadea ja autot pitää hajota niin kuin kuuluisi, ei silleen, että jos törmäät oikeaan takarenkaaseen, niin törmätyksi tulevan autosta ei lähde vasen eturengas :rolleyes:

Itse toivon manuaaillähtöä, että jos startissa pistät hanan pohjaan ennen vihreitä valoja, niin otat silloin varaslähdön ja kärsit seuraamukset.
Kuten oon sanonu, sanon tän teille vielä kerran: Odotukseni ovat jo korkeammalla kuin pilvet (tykkään tippua lujaa ja korkealta nääs :D)
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

Täytyy sanoa, että tuo "cater for both crowds" pelottaa aika paljon, kun ottaa huomioon viimeisimmät CM:n julkaisut. Ainahan voi toivoa RBR:n kaltaista jymy-ylläriä...
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

AutoGaming-sivustolle on ilmestynyt laser-scan (low-res) kuvia Spa-Francorchampsin radasta, jotka ajetaan EGO-enginelle luomaan pelaajille realistisen näköiset ja oloiset rata-olosuhteet.
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

AutoGaming-sivustolle on ilmestynyt laser-scan (low-res) kuvia Spa-Francorchampsin radasta, jotka ajetaan EGO-enginelle luomaan pelaajille realistisen näköiset ja oloiset rata-olosuhteet.

Näyttää erittäin hienolta... ja Vihreältä :D Eiköhän sieltä erittäin hieno ja onnistunut (toivottavasti) peli ole tulossa :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2009 [PS3 Hype]

MCV UK haastatteli Codemastersin Jeremy Wigmorea (UK General Manager) ja Alex Bertietä (Marketing VP) ja haastattelussa ohimennen toki sivuttiin tulevaa F1-peliäkin.

And of course there is Formula One. What can you tell us about it?

Our game is an opportunity to bring F1 back on multiple platforms to a broader marketplace.
Our vision for F1 is about making it exciting again as a video game property.
We cant talk about how we will do that yet, but we have big plans that will not just be one huge game later this year, but a phased approach over a number of years.
Theres a great alignment of ethos there that a UK studio is working on the game of a sport whose current champ is a young ambitious British driver.
 
Harmi =(

Hitsi peli tulee vasta lokakuussa.
Ihan hanurista kun se sillon tulee. Vois tulla samaan aikaan kun F1-kausi alkaa. =(
Tai muutamaa viikoa myöhemmin.
Vielä hyvää siinä on se että se tulee tänä vuonna ees.
 
Ylös Bottom