Vastaus: Halo 3: ODST [Hype]
Halo 3:n pelimoottoriin on tehty joitakin muutoksia ODST:tä varten (vaikka kyseessä onkin laajennus), joten yhdelle levylle olisi joutunut laittamaan käytännössä kaksi pelimoottoria. Vastaavasti 24 moninpelikarttaa vie Halo 3:n kohdalla aika paljon tilaa, kun katsoo noiden kenttäpakettien kokojakin. Kolmantena pointtina on nostettava esille tuo "Game ID", eli jokaisella levyllä voi ilmeisesti olla vain yksi Game ID, joka määrittelee peliin liitettävät saavutukset. ODST-osalla ja Mythicillä on omat saavutukset, joista jälkimmäiset liittyvät Halo 3:een.
Olisihan tuo voitu kenties kovalla hinkkaamisella ja pakkaamisella pistää yhdelle levylle, mutta pienellä tiimillä tuohon urakkaan ei haluttu lähteä.
Halo 2:n kampanjan moitteet ymmärrän, kun se oli sellainen puolivillainen sillisalaatti. Halo 3:n vastaava on kuitenkin mielestäni varsin toimiva paketti, vaikka joitakin erheitä siihen kuuluukin. ODST:tä kehittävät nimenomaan nämä pitkän linjan bungielaiset, jotka ovat vieneet asioita monessa suhteessa ensimmäiseen Haloon päin. En tiedä, kuinka syvälle nämä linjaukset on viety, mutta ODST:ssä nähdään ensimmäistä kertaa satunnaiskohtaamisia, kun Covenant pudottaa joukkojaan randomilla öiseen New Mombasasaan.
Kahelle levylle... not nice.
Tuskin toi ODST nyt niin paljoa tilaa levyltä vie, ettei sais neparia mukaan survottua.
Jaa-a.. ei voi muuta kuin itkeä ilman seurausta.
Toivottavasti campaign on jostain kotoisin.. toivoin joskus Halo kolmosesta stealthisempaa menoa missioneissa, mutta tässä tulee ihan upouusi Halo. Kolmosen piti olla viimeinen, mutta Bungie yrittää vissiin leikkiä Kojimaa.. en tiä.
22.9.09
Halo 3:n pelimoottoriin on tehty joitakin muutoksia ODST:tä varten (vaikka kyseessä onkin laajennus), joten yhdelle levylle olisi joutunut laittamaan käytännössä kaksi pelimoottoria. Vastaavasti 24 moninpelikarttaa vie Halo 3:n kohdalla aika paljon tilaa, kun katsoo noiden kenttäpakettien kokojakin. Kolmantena pointtina on nostettava esille tuo "Game ID", eli jokaisella levyllä voi ilmeisesti olla vain yksi Game ID, joka määrittelee peliin liitettävät saavutukset. ODST-osalla ja Mythicillä on omat saavutukset, joista jälkimmäiset liittyvät Halo 3:een.
Olisihan tuo voitu kenties kovalla hinkkaamisella ja pakkaamisella pistää yhdelle levylle, mutta pienellä tiimillä tuohon urakkaan ei haluttu lähteä.
Berserker sanoi:Juu, olisi kiva jos Bungie tekisi vihdoin Halo 1:sen veroista campaignia, Halo 2 ja 3 tuntuivat jotenkin tylsemmälle ja moni asia otti takapakkia. Olisi hienoa jos tästä julkaistaisi demo tai jotain, että voisi nähdä minkälaisia nämä uudistukset ovat ja miltä uudet aseet tuntuu jaaa miten paljon panoksia pelaajalle annetaan (toivottavasti tarpeeksi että ei tarvii käyttää niitä alien leluja).
Halo 2:n kampanjan moitteet ymmärrän, kun se oli sellainen puolivillainen sillisalaatti. Halo 3:n vastaava on kuitenkin mielestäni varsin toimiva paketti, vaikka joitakin erheitä siihen kuuluukin. ODST:tä kehittävät nimenomaan nämä pitkän linjan bungielaiset, jotka ovat vieneet asioita monessa suhteessa ensimmäiseen Haloon päin. En tiedä, kuinka syvälle nämä linjaukset on viety, mutta ODST:ssä nähdään ensimmäistä kertaa satunnaiskohtaamisia, kun Covenant pudottaa joukkojaan randomilla öiseen New Mombasasaan.