Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ite olisin toivonu vaikka vietnamiin sijoittuvaa tästä, ei mtn mw2:sta..
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ite olisin toivonu vaikka vietnamiin sijoittuvaa tästä, ei mtn mw2:sta..

Tätähän minäkin olen jo toitottanut. Mutta kyllähän se joku päivä sieltä tippuu. En jaksa oikein uskoa että MW:kään innostaa pelaajia sitten kun osia on 3,4, tai 5... Tai isoja muutoksia osien välillä vaadittaisiin. :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pakko hankinta! MW oli jo niin täydellinen peli, jota jaksaa pelata kauan. Odotan samanlaista tästäkin.

Toivoisin, että mukana olisi enemmän aseita ja myös samat aseet mitä MW:ssa. Kenttien määrällä ei ole väliä, kunhan ei ole samankokoisia kuin WaW:issa.

E: Niin, ja perkeistä. Enemmän perkkejä ja Juggerit ja martyt pois.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pakko hankinta! MW oli jo niin täydellinen peli, jota jaksaa pelata kauan. Odotan samanlaista tästäkin.

Toivoisin, että mukana olisi enemmän aseita ja myös samat aseet mitä MW:ssa. Kenttien määrällä ei ole väliä, kunhan ei ole samankokoisia kuin WaW:issa.

E: Niin, ja perkeistä. Enemmän perkkejä ja Juggerit ja martyt pois.

Samat sanat :p Jotenkin tuntuu ehkä, et nuo CoD5:n nettipeli kentät, on huonompia kuin nelosen. Ja CoD5:n nettipelissä pitempään pelanneilla on selvä etulyönti asema, kun alussa on ihan surkeita aseita.:rolleyes: Thompsonissakin on ihan huono tähtäin, ja tehoton ku mikä :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eiku codin pitäis siirtyä ajassa taaksepäin muskettiajalle tai villiin länteen, siinä olis sitä jotain ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

saisivat peliin laittaa jonkun kunnon rankkisysteemin, et oikeesti erottuis pelaajien tasoerot, tai jtn....
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Uskon että Mv 2 on koknaan uusi ja eri peli ku aikasemmat. nää pelit tehty samal moottoril uus moottori varman tulos ja muut timantit hiotaa kiiltämää... mulla ois vaan yks toive tohon tulevaan codiin että nuubi tuubit ajoneuvot ja muut pelleily lisät poies
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Seuraavassa CoD:ssa pitäisi oikeasti olla KAIKKI!

Vois IW mielummin tehä pelistä RPG:n kun FPS:än! Meinaan realistiikkaahan kaikki haluaa!

Lisäyksiksi haluisin miekkoja ja kilpiä! Hevonen ei ois pahitteks. Kun tuo Extreme Conditioning on niin turha!

Ja antakaa mulle loputon määrä perunoita heiteltäväx 3x naattien sijaan!

Tällasena jengi oikeesti jaksais pelatakki sitä.

Nimeks vois laittaa: Call Of Duty : The Role Playing Gamefare!

Ja me halutaan lohikäärmeitä sun muita Final Fantasy vastuksia tähän peliin.

Potionit olis just !naps! tälle pelisarjalle!

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
(Aikaista sellaista, mutta en aattona jaksa tulla foorumeille paahtamaan!)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Seuraavassa CoD:ssa pitäisi oikeasti olla KAIKKI!

Vois IW mielummin tehä pelistä RPG:n kun FPS:än! Meinaan realistiikkaahan kaikki haluaa!

Lisäyksiksi haluisin miekkoja ja kilpiä! Hevonen ei ois pahitteks. Kun tuo Extreme Conditioning on niin turha!

Ja antakaa mulle loputon määrä perunoita heiteltäväx 3x naattien sijaan!

Tällasena jengi oikeesti jaksais pelatakki sitä.

Nimeks vois laittaa: Call Of Duty : The Role Playing Gamefare!

Ja me halutaan lohikäärmeitä sun muita Final Fantasy vastuksia tähän peliin.

Potionit olis just !naps! tälle pelisarjalle!

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
(Aikaista sellaista, mutta en aattona jaksa tulla foorumeille paahtamaan!)

Eikös tolle löydy jo oma Oblivion ketju?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

DMD taas valvonut koko yön + nauttinut hiukan alkoholia?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

- 2-4 pelaajan mahdollisuus osallistua nettimättelöihin samalta koneelta.

- Kunnon tee-se-itse-hahmonluontimahdollisuus.

- Lisää aseita, ajoneuvoja sekä tuhoutuvaa ympäristöä.

- Eri vuoden / vuorokaudenaikoihin sijoittuvia mappeja.

Nämä tulivat nyt ekana mieleen jotka takaisivat pelin päätymisen pelihyllyyni. Itse pelimoottoriin ei mielestäni juurikaan tarvitse koskea. Ehkä pientä pintahiomista niin hyvä tulee! :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

- 2-4 pelaajan mahdollisuus osallistua nettimättelöihin samalta koneelta.

- Kunnon tee-se-itse-hahmonluontimahdollisuus.

- Lisää aseita, ajoneuvoja sekä tuhoutuvaa ympäristöä.

- Eri vuoden / vuorokaudenaikoihin sijoittuvia mappeja.

Nämä tulivat nyt ekana mieleen jotka takaisivat pelin päätymisen pelihyllyyni. Itse pelimoottoriin ei mielestäni juurikaan tarvitse koskea. Ehkä pientä pintahiomista niin hyvä tulee! :)

Ihan hyviä ideoita, tosin noita pitäisi rajata servuilla aika paljon.

Ajoneuvot eivät valitettavasti kuulu CoDiin, ne voisi jättää pois. Lisää aseita saisi toki tulla, monta helmeä jäi ekasta uupumaan.

Tärkeimpinä uudistuksina nostaisin juurikin tuon oman hahmon kustomoinnin ja vuoden- ja kellonajan vaihtelut.
Hahmon kustomoinnissa tulee vastaan vain tunnistettavuus-ongelma, eli asun pohja pitäisi pysyä samana mutta muuten voisi muokata suht vapaasti
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toivon todella, että tulisi split screen (yksin- ja moninpeliin) sekä COOP, lisää aseita ja kuten joku jossakin viestissään mainitsi; aseiden ulkoinen kustomointi (voisi maalata itse ja laittaa tarroja jne jolloin saisi täysin oman näköisensä aseen). Enkä oikein ymmärrä, miksi jo CoD4:ssä ei ollut kunnon "Halomaisia" tilastoja, joista näkee kunkin aseen saatujen tappojen määrä ym. Olisi oikein mukava, jos tällaisia tilastoja löytyisi MW2:sta, kukapa ei pitäisi omien tilastojensa tarkkailemisesta ;)

Joka tapauksessa, uskon, että IW hoitaa hommansa kunnialla ja luo jälleen kerran vahvan ehdokkaan Game Of The Yeariksi :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toivon todella, että tulisi split screen (yksin- ja moninpeliin) sekä COOP, lisää aseita ja kuten joku jossakin viestissään mainitsi; aseiden ulkoinen kustomointi (voisi maalata itse ja laittaa tarroja jne jolloin saisi täysin oman näköisensä aseen). Enkä oikein ymmärrä, miksi jo CoD4:ssä ei ollut kunnon "Halomaisia" tilastoja, joista näkee kunkin aseen saatujen tappojen määrä ym. Olisi oikein mukava, jos tällaisia tilastoja löytyisi MW2:sta, kukapa ei pitäisi omien tilastojensa tarkkailemisesta ;)

Joka tapauksessa, uskon, että IW hoitaa hommansa kunnialla ja luo jälleen kerran vahvan ehdokkaan Game Of The Yeariksi :)
Jos noi tilastot on niin täreitä ni rekkaa tonne codin sivulle sielt näät aseittes tapot tarkkuuden ja näät että amuitko vasempaan etusormeen vai päähän vai oikean jalan isovarpaaseen
jos joku ny sai selvää ni hyvä
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Samanlainen Rankki systeemi kuin Resistance 2,että näkee joka aseesta tarkat tiedot monta on tappanut jne.Oman ukon muokkaus mukaan,ajoneuvot pois,aseitten muokkaus paremmaks kun CoD4 ja Wawissa.Joitan perkkejä pois.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Seuraavassa CoD:ssa pitäisi oikeasti olla KAIKKI!

Vois IW mielummin tehä pelistä RPG:n kun FPS:än! Meinaan realistiikkaahan kaikki haluaa!

Lisäyksiksi haluisin miekkoja ja kilpiä! Hevonen ei ois pahitteks. Kun tuo Extreme Conditioning on niin turha!

Ja antakaa mulle loputon määrä perunoita heiteltäväx 3x naattien sijaan!

Tällasena jengi oikeesti jaksais pelatakki sitä.

Nimeks vois laittaa: Call Of Duty : The Role Playing Gamefare!

Ja me halutaan lohikäärmeitä sun muita Final Fantasy vastuksia tähän peliin.

Potionit olis just !naps! tälle pelisarjalle!

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
(Aikaista sellaista, mutta en aattona jaksa tulla foorumeille paahtamaan!)

Mitä lohikäärmeitä tähän peliin ja RPG:ks. :eek: Joo ei kiitos mitä jos pysyttäis vaan siinä FPS linjalla. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mitä lohikäärmeitä tähän peliin ja RPG:ks. :eek: Joo ei kiitos mitä jos pysyttäis vaan siinä FPS linjalla. :D

nojoo, vois kai sitä.

Mut hepan mä haluun pitää! :3

(Huomasin tossa et näillä sivuilla sataa "lunta" (vähän) mutta kuitenkin.
 
Ylös Bottom