Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

pre-order code ei toimi. vinkkejä? :D tai onko mahdollisesti muilla jättäny toimimatta?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Meikäläisellä on ongelmia tän MW2 nettipelin kanssa:mad: En pääse lainkaan partyihin, eikä kukaan pääse minun. Mikäköhän auttais tähän? MW kans ei ollu mitää ongelmii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En tiedä pitäiskö itkea vai nauraa.
Voisko näille henkselinpaukuttaja S&D-Jeesuksille laittaa oma alueensa.

Minä kun luulin että tämä on mw2 ketju ja täällä saa puhua pelistä, mutta ei sitten ja toi sun kommenttis sitten vasta erittäin hyödyllinen olikin. (niikuin tämäkin) jatkakaa->

^ Siellä on jtn häikkää partyjen kanssa, itekkään en ole päässyt kenenkään. :(

Edit: kertokaas nyt missä vaiheessa eka trophy napsahtaa tilille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Miksi mun viestit poistuu???!! Kysyin, että mikä on pre-order code...

Vähän oudolta haisee toi CDON. Kaveri joka tilasi samaan aikaan mun kanssa (3kk sit) sai kyllä pelin, mutta XBOKSille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Minäkään en saa trophyja, ja sieltä Trophy Collection kohdasta ei edes löydy MW2:sta.. Mikähän tähän mahtaa auttaa? En siis näe edes mitä pitää tehä minkäkin trophyn kohdalla..:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Minäkään en saa trophyja, ja sieltä Trophy Collection kohdasta ei edes löydy MW2:sta.. Mikähän tähän mahtaa auttaa? En siis näe edes mitä pitää tehä minkäkin trophyn kohdalla..:mad:

Ite sain trophyt näkyviin asentamalla päivityksen uudestaan mutta siitä huolimatta en ole vieläkään yhtään saanut. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onko muilla ongelmia inviten kanssa?! Tulee ERROR. Ja jotain että this game is no more available.

Kerran onnistunu tänää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

ne joil o ongelmia trophyje kans ni koittakaa pelata offlines ja kattokaa tuleeko niit
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jotenkin must tuntuu et täs pelis on huonommat grafiikat ja huonompi ulkoasu kuin cod4:sessa. Näyttää vähän samalta kuin cod5. Ainakin omaa pelinälkää toi pikkasen vie. Mut muuten on tosi hyvä peli ja aseet on mahtavia.
Killsteakit on jänniä, mut se harmittaa et care package-killstreakista saa liian usein niitä huippu streakkeja. Care package arpoo ne varmaan lähes tasaisesti, koska mul tulee UAVtä yhtä usein ku AC-130tä ja muita semmosia. Mä luulin alkuun et siit tulee aina vaan jotain UAVtä ja muita pikku juttuja. Sit jos on hyvä tuuri vois tulla isompaa strek rewardia. Tän jutun takia sitä care package-streakkia kannattaa pitää päällä, ellei koe itse sitä streakkia nuubiksi.
Pitkästä aikaa tuli peli joka saa minut lopettamaan cod4 pelailun. Nii ja mut voi lisätä frendiks PSN:ssä. Ja kaikki joilla on Rikkaruoho kaverina voi poistaa sen, koska en pelaa sil enää. Eli lisätkääpäs tämmöinen ku PSN ID: Sniizu kaveriksi. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mistäköhän muodosta saa oikeasti eniten XP:tä? Tuntuu, että SD:stä mut kyl tosta TDM:stäkin ihan hyvin saa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ite sain trophyt näkyviin asentamalla päivityksen uudestaan mutta siitä huolimatta en ole vieläkään yhtään saanut. :confused:
Ei se päivityksestä ole kiinni vaan aivan aluksi kun sääditte kuvan suurutta ja kirkautta viimeiseksi tulee kysely "skip" jutuista. Siinä tulee ensin valita "No" ja sen jälkeen "Yes". Näin Trophyt tulee käyttöön.
PS. Eli jos painoitte Yes, ask me later niin ei ole trophyä. Itse poistin ensi kättelyssä tallennuksen ja sen jälkeen tein toisella tavalla, niin trophyt pysyy listalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ihan hauskaa netissä vääntää, kun saa sen partyn suomalaisia jotenkin kasaan. On ollut taas kuningas idea järjestää invit XMB viestien kautta :mad: Sen verta hidasta puuhaa, etenkin kun ei porukat tosiaan tahdo päässä toisten inveihin. Sen tietyn porukan kesken tuntuu invit toimivan. Ainakin hetken toimi kunnes alkoi käymään niin että enää ei päässyt kenenkään inviin :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei se päivityksestä ole kiinni vaan aivan aluksi kun sääditte kuvan suurutta ja kirkautta viimeiseksi tulee kysely "skip" jutuista. Siinä tulee ensin valita "No" ja sen jälkeen "Yes". Näin Trophyt tulee käyttöön.
PS. Eli jos painoitte Yes, ask me later niin ei ole trophyä. Itse poistin ensi kättelyssä tallennuksen ja sen jälkeen tein toisella tavalla, niin trophyt pysyy listalla.

Ei toiminut tämäkään itsellä, nyt olen jo 5 kertaa tallennukset poistanut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

SD:stä saa eniten expaa selkeesti, jos osaa pelata.

Grafiikat ei ole CoD4 tasoa, jotenkin ei oo niin tarkka toi kuva tai värimaailma ei osu jotenkin. Joku kysyi miksi SD:stä pitäisi saada eniten pisteitä, siksi, että se on selkeesti haastavin mode ja siinä tulee paljon vähemmän tappoja kuin missään muussa.

Kyllä respamuodotkin menee, mutta alkaa hermo välillä mennä siihen, että ensin kämpitään ne kopterit ja sitten viedään peli kotiin. Aina voi toki laittaa samalla mitalla takaisin ja helppoohan se on sitten, toki lippurusheissa kertyy tappoja mukavasti myös. Prestigeen tuskin tulee mentyä ellei saa jotain todella hienoamageeta. Varmaan respaa hakattava sinne 70 levulle asti.

:)

Edit: Invit ei toimi kellään ja luulen, että minulla on oikeus sanoa oma mielipiteeni saamatta järkyttävää paskakasaa niskaan. Mulla ei oo vaan hypelasit päässä, joten ei tää nyt ainakaan CoD4:sta 100x paremmalta tunnu niin kuin monet ovat sanoneet.

:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei toiminut tämäkään itsellä, nyt olen jo 5 kertaa tallennukset poistanut.
Ensimmäinen kerta, kun käynnistetään pelin ja start jälkeen:

- kirkkauden valitseminen
- kuvaruudun vaaka valiseminen
- kuvaruudun pysty valitseminen
- kysely Skip movies tms.
- Valitset No (Eikä Yes, ask me later)
- Sitten valitse Yes.

Itse ainakin tein noin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yksinpelin pituudesta.


Tiedot maailmalta kertovat jopa alle 5 tunnin läpipeluusta. Saa nähdä minne keskiarvo osunee. Taitaa olla kovin lyhytkestoinen hupi kuitenkin täyden hinnan peliksi.

Mulla kesti sen reilu 4 tuntia Regular vaikeus tasolla. Mutta ota huomioon että on myös toi spec ops jossa menee varmaan useempi tunti päästä kaikki tehtävät läpi, ja onlinen että kyllä se on akalailla sen rahan väärtti potentiaalisessa peli ajassa (10prestige+kaikki challenget+trophyt) Trouphystä en oo nähny muuten vilaustakaan edes sitä listaa omalla käyttäjälkä ja kun vertaa jonkun kaa itellä on viiva (-) ja kavereilla 0% ja jollai joku 43% :confused: .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ensimmäinen kerta, kun käynnistetään pelin ja start jälkeen:

- kirkkauden valitseminen
- kuvaruudun vaaka valiseminen
- kuvaruudun pysty valitseminen
- kysely Skip movies tms.
- Valitset No (Eikä Yes, ask me later)
- Sitten valitse Yes.

Itse ainakin tein noin.

Tein juuri äsken näin. Olen myös koittanut erilaisiakin taktiikoita eikä mikää toimi. Pas*a peli.
 
Ylös Bottom