Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]
Muutenkin tuon publahero-kommentin voisi jättää näissä keskusteluissa väliin
Jep, mun mielestä on kohtalaisen pepusta, kuinka monet CoD-pelaajat puhuu siihen tyyliin, että "publapelaajat" on niiden alapuolella. Aikojen alusta asti kaikkia FPS-pelejä on pelattu publilla, vaikka on mätetty myös matseja. Publilla tulee usein vastaan klaanittomia pelaajia, jotka on parempia kuin suurin osa klaanipelaajista. "Me ollaan
privapelaajia, tehdään
omat säännöt ja pelataan
pro-ukkeleiden kanssa
klaanimatseja."
Jos rankedin pelihaku toimisi kuin Halossa, eli niin että vihut löytyy oman ränkin mukaan ja jos häviää, level tippuu, alkaisi "publapelaaminenkin" olla silmät avaavaa näille klaanipelaajille (myös Uncharted2 nettipeli toimii näin, onneksi!). Yhtäkkiä tuleekin skillin tarkkaan määritetty katto vastaan. Aina nousee tiettyyn leveliin pelaamalla hyvin ja sitten vastaan alkaa tullakin liian kovia mörssäreitä ---> eikun uusi levelin kasvatus käyntiin.
Tai tietysti vielä parempi, jos ei olisi ollenkaan matchmakingiä, vaan pelattaisiin avoimilla vapaasti nimettävillä huoneilla maakohtaisissa auloissa. Kummasti kaikki suomalaiset oli aivan älyttömän pro-tasoa Socom2:ssa tämän ansiosta. Pelaa parempia vastaan ---> kehity, ja näin kun ketju jatkui tarpeeksi pitkään,
koko Suomi oli totaalisen "Socom-Pro".
Itse pelistä... Toivon pienempää autoaimia kuin CoD4:ssä ja silti yhtä paljon luotia kestäviä ukkoja. Ei tällaisessa pelissä ole järkeä, jos on hirveä autoaim ja sen lisäksi ukot kuolee nopeasti. Videoista vaan näyttää että autoaimia on aika paljon ja vihut kuolee jopa nopeammin kuin CoD4:ssä... Tänään pääsee varmaan kuitenkin pelaamaan, joten avoimin mielin lähdetään liikkeelle ja otetaan vastaan se, mitä peli tarjoaa, vasta kun asiat huomaa itse pelatessa, eikä videoilta. Näin saattaa jopa saada hyvän pelin käsiin, vaikka epäillyttää etukäteen. Tekken 6: BR kanssa kävi juuri niin, että peli onkin paljon parempi kuin miltä se näytti videoissa.
No, saa nähdä mikä pelimuoto tulee hallitsemaan ja kuinka hyvää kenttäsuunnittelu on, jne.