Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko joku jo tänään päässyt kokeilemaan että toimiikohan invitet jo :eek: vai onko päivitystä vielä saatu aikaan.. ite en oo nyt kotona enkä pääse kokeilemaan.. :) olis ihan kiva tietää toimisko ne jo että pääsis klaanin kans pelailemaan :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

NTutkailin tuossa sitten sitä uusintakameraa ja vaikuttaa että mun telkassa on aikamoinen input lagi.
Ei killcamista voi päätellä onko töllössä input lagia vai ei. Jos näyttää, että tilanne menee eri ajassa killcamissa kuin miltä se susta itsestä pelatessa tuntui, serveri lagaa. Eli omasta mielestäs ammuit vihua aika paljon, mutta killcamissa katselet tapon aikana vielä muualle ---> laginen servu.

Samsungin joissain töllöissä on silti aika järkyttävä input lagi, jota saa pienennettyä game modella. Kannattaa kuitenkin ensin varmistaa onko juuri sinun sampassa tätä lagia vai ei.

EDIT: Jontsa invit toimii ilmeisesti niin, että kun joku kutsuu sut, kirjaudut ensin PSN:stä ulos, sitten kirjaudut takaisin sisään ja vasta sen jälkeen hyväksyt kutsun. Näin olen lukenut tänään ja jengi on sanonut, että kikka toimii, mutta en ole itse silti päässyt kokeilemaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko joku jo tänään päässyt kokeilemaan että toimiikohan invitet jo :eek: vai onko päivitystä vielä saatu aikaan..
Invite-päivitys tulee aikaisintaan perjantaina, joten siihen asti on tuurikauppaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noniin, peli tuli postiin maanantaina, ja tässä ovat 10h peliajan jälkeiset tunnelmat:

+ Yksinpeli paljon parempi kuin CoD4:n. (minun mielestäni)
+ Graafisesti ihan hienoa katseltavaa (ei silti mikään killzone.)
+ Co-op missionit ovat todella hauskoja kaverin kanssa!
+ Pelaaminen on upeeta isolla näytöllä ja surround-systemillä.

- Nettipelin ongelmat esim. Party-invitet.
- Ja pelinhaku. Maanantaina illalla yritin etsiä peliä, ja kesti 10min ennenkuin löysin pelin. En tiedä onko muilla samaa ongelmaa, mutta minulla lukee tälläi siellä ylhäällä: x% Searching for best games/good games 2-5/25. Sitten kun se on valmis tulee: Searching for games with under 100ms (pingi kai). Sit peli ei löydä mitään servereitä, ja pitää etsiä uusia. Tiistaina toimi vähän paremmin, mutta välillä oli sama ongelma. Onko minun NAT jutuissa jotain vikaa vai mikä siinä on? Kiitos jo etukäteen.
- Vaikeimmalla tasolla (singleplayer) pelaaminen on vähän liian vaikeeta, niinkuin edeltävissä viesteissä sanotaan.
- Nettipelissä raivostuttaa jos kuolee monta kertaa putkeen (tämä on tietysti minun mielipide, ei päde kaikille :D)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko kukaan päässyt lataamaan 1.02 päivitystä joka korjaisi trophy-ongelmat? joidenkin lähteiden mukaan se pitäisi olla saatavilla jo..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noniin, peli tuli postiin maanantaina, ja tässä ovat 10h peliajan jälkeiset tunnelmat:

- Ja pelinhaku. Maanantaina illalla yritin etsiä peliä, ja kesti 10min ennenkuin löysin pelin.

Johtunee siitä, että peli julkaistiin virallisesti vasta eilen, joten suurin osa pelaajista sai pelinsä vasta Tiistaina käteen :) Eilisen ja tämänaamuisen testauksen perusteella tuntui peli löytyvän ja alkavan korkeintaan minuutti Find game -napin painamisen jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Johtunee siitä, että peli julkaistiin virallisesti vasta eilen, joten suurin osa pelaajista sai pelinsä vasta Tiistaina käteen :) Eilisen ja tämänaamuisen testauksen perusteella tuntui peli löytyvän ja alkavan korkeintaan minuutti Find game -napin painamisen jälkeen.
Joo, anteeksi. Nettipeli ei ollut edes onlinessä, siis ei ollu päällä koko systeemi koska peliä ei oltu julkastu :D Eilen siis oli ne kyseiset ongelmat, iltapäivällä toimi huonosti, illalla paremmin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Laita PS3:n käyttämä IP-osoite reitittimesi DMZ alueelle, niin ei tarvitse porttiohjauksista huolehtia. Toinen vaihtoehto on aktivoida reitittimellä UPnP tuki, jolloin porttiohjaukset hoituvat automaattisesti. Pääosa verkkopeleistä käyttää samoja PSN-portteja, jotka on lueteltu mm. Verkko-FAQ:ssa. Porttilistaus löytyy ainakin täältä: PortForward.com - Free Help Setting up Your Router or Firewall

Ja PS3 laitetaan tuolle DMZ-alueelle miten?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

invitet toimi hienosti eilen illal, itse olin onlinessa koko ajan ja kaksi kaveria jotka kutsuin kävi offlines niin toimi. ainoastaan mun kutsumana.

aamupäivällä pelailin ihan normaalisti kunnes tuli "sinut on kirjattu ulos playstation-verkosta". nyt en pääse enää onlineen päätunnuksilla, pikkusiskon ja kakkostunnuksilla menee kyllä, mitäs hevon pimppiä on vialla?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miten ihmeessä tuon Cold Blooded perkin saa advancediks? Pitääkö siinä tuhota niitä laatikoita mitkä droppaa kun muilla on killstreakkeja? Ne ei tuhoudu vaikka ampuis kokoajan niitä....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla oli ihan samoja ongelmia aikaisemmin. Koko ajan heitti ulos PSN:stä. Olisko taas jotain huoltoa meneillään? No anyways, taas hyvä hetki palata yksinpelin pariin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko kukaan päässyt lataamaan 1.02 päivitystä joka korjaisi trophy-ongelmat? joidenkin lähteiden mukaan se pitäisi olla saatavilla jo..

Eipä tuo mitään päivitystä tännekään antanut kun pelin käynnistin. Tosiaan aika outoa, kun monesta paikasta lukenut, että pitäisi olla jo jaossa. Kenelläkään tarkempaa tietoa/ratkaisua?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onko spec ops - mode jokin jaetun ruudun kaksinpeli, kampanja tai netissä muita vastaan? Jäi vähän epäselväksi... :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onko spec ops - mode jokin jaetun ruudun kaksinpeli, kampanja tai netissä muita vastaan? Jäi vähän epäselväksi... :confused:

Siinä tehdään jotain pieniä tehtäviä (tyyliin Cod4:n Mile High Club) jaetulla ruudulla tai netissä.

E: Niin siis siinä ollaan samalla puolella...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ainoa asia mikä nakertaa tällä hetkellä, on nuo killstreak härpäkkeet SnD:ssä.. Niitä saa imo aivan liian helposti. :/ Muuten kyllä peli rokkaa kokonaisuutena. :)
Pelin suolahan on privamätöt, niitä odotellessa.. :rolleyes: Prestiget taitaa jäädä meikäläiseltä toistaseks ainakin pelaamatta, tai ainakin siihen asti kunnes saadaan selville että saako niistä mitään oikeasti hyödyllistä shittiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Laitan ite pelin tänään tilaukseen. Ykköstä pelasin PC:llä, joten menee kyllä aikaa totutellessa. :D

Mutta, muttaaah... Onks kukaan kokeillu tuota HC:tä? Onko ihan samanlaista laaki ja vainaa -meininkiä ja miten muuten on eroja normiin peliin? Onko HUDeja ym. härpäkkeitä ruudussa? Saako killstreak rewardeja vaikeammin jne.?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelaajalehden uutinen:

Call of Duty: Modern Warfare 2 julkaistiin eilen. Pelistä odotellaan vuoden kovinta myyntitykkiä ja koko peliala on pari edellistä päivää puhunut pelistä.

Täysin ongelmitta ei julkaisu kuitenkaan ole sujunut. Raporttien mukaan PlayStation 3 -version kanssa on ilmennyt odottamattomia ongelmia, jotka estävät Trophyjen saamisen pelissä. Ongelmat johtuvat peliin jo aiemmin julkaistusta 1.01-päivityksestä. Ongelmat tullaan korjaamaan uudella, 1.02-päivityksellä. PS3attitude-sivuston mukaan Trophy-ongelmat ratkaiseva 1.02-päivitys on jo saatavilla.

PS3-versiossa on ilmennyt myös Party-ongelmia. Nämä ongelmat tullaan Infinity Wardin Robert Bowlingin mukaan korjaamaan tänä perjantaina.

Eilen trophyja tuli siihen asti kunnes ryhtyi pelaamaan Special Ops -yhteistyömuotoa. Siellä eikä tänään myöskään enään yksinpelin puolella tippunut trophyja vaikka läpi mentiin. Toivottavasti tuleva päivitys 1.02 osaa antaa nämä jälkikäteistoimituksena.
 
Ylös Bottom