Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen tuli rätkittyä oikeastaan tokaa kertaa mut periaatteessa ekaa kertaa. Alko jo vähän pääsemään tähän hommaan sisään ja osissa kentistä oli edes vähän tuttuja paikkoja. Oikeastaan kaikista muista mapeista oon toistaseks tykäänny paitsi siitä aavikosta. Useasti tuli oltua tdm listoilla kakkosena ja kerran jopa ykkösenä mihin olen ihan tyytyväinen kun kuitenkin omasta mielestä oon aika hukassa tässä.

Tuli kuoltua monta kertaa kranaatti kädessä. Ei vaan tunnu menevän jakeluun että aika käy kun r2:n painaa pohjaan, tottunu liikaa joihinkin muihin peleihin. S/D oli tosi hauskaa myös siihen asti kun vastaan tuli jätkiä jotka hyökkäysvuorossakin vei meitä 100-0. ite en hirveesti HBS:ää nähny, muutaman kerran killcamissa se jollain oli. Sen predator missilen kanssa vai mikä se nyt oli oon totaalisen hukassa. Kartassa näkyy vaan harmaata ja jotain taloja eikä mitään hajua mihin sitä pitäs ohjata? 25 killstreak on kyllä aika älytön joten nukesta ei tartte olla huolissaan. Varsinkin kun itellä loppuu joka kertaa kudit kun killstreak lähestyy 10:ntä. Sit oli se dilemma edessä että lahtaako ittensä vai lähteäkö puukkohippasille. Ei oo vielä auennut se perk et saa poimittua vihujen paukkuja.

Jyvälle ei todellakaan kannata vihuja ottaa vaan lonkalta vaan jos ollaan kasvotusten. Henki lähtee niin nopeesti ettei ehdi tähtäämään 1vs1.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

niin aivan helvetinmoinen camping-joukkio on syntynyt... eipä juuri huvita pelata moninpeliäkään. Samoin naurettavaa, että millä tahansa aseella pääsee läpi harmaan kiven

itse ainakin eilen pelaillessa aluksi ihmettelin kun tuota camping porukkaa oli yllättävän vähän, sitten yhtäkkiä olinkin pelissä jossa jokainsen nurkan perukoilla tuntui olevan joku kyykyssä kyttäämässä, ei muuta kuin peliseuran vaihtoa siinä vaiheessa. muutamia kertoja kanssa hieman ihmettelin killcamia katsellessa että eipäs edellissä mw:ssä vastaavalla pyssyllä paksujen seinien läpi ammuttu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Varasiko porukka pelin ja saitteko Modern Warfare 2sen System Wallpaperin koodin mukana? Itse varasin Gamestopista ja sain koodin, joka nettisivun kautta muutettiin näljen koodin kolmen pituiseksi (esim. TTJH-53RR-EEHN). Koitin tuon Redeem code kautta laittaa, ei toimi. Onko jollakin apua tai kokemusta, miten tuon saa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kyllä tosiaan tuubit voi mennä kieltoon! ainakin 5 kentäs s&d:s olen kuollut alkutuubiin ensimmäisen 5 sekunnin aikana monen monituista kertaa. ja ei ne tuubit nyt ihan respaan siis tuu vaan siitä kun yrität vaikka afghanissa lähtee oikealle suojelee sitä oliko nyt A pommi niin siihen keskimäärin ainakin hc:ssa 5 tuubii lentää
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kyllä tosiaan tuubit voi mennä kieltoon! ainakin 5 kentäs s&d:s olen kuollut alkutuubiin ensimmäisen 5 sekunnin aikana monen monituista kertaa. ja ei ne tuubit nyt ihan respaan siis tuu vaan siitä kun yrität vaikka afghanissa lähtee oikealle suojelee sitä oliko nyt A pommi niin siihen keskimäärin ainakin hc:ssa 5 tuubii lentää

Mä kyllä ymmärrän että tuubilla saa pelit pilattua. Mut sit kuitenkin jos tietää ennakkoon et mihin se tod.näk. tulee niin sinne ei varmaan kannata juosta tatti pohjassa? Siihen se tuubittaminenkin perustuu että arvioi porukan juoksevan jonneki päin. Vastaavasti sun pitää arvioida mihin tuubi tupsahtanee. Sama hommahan on ihan käsikranujen kanssa ollu esim. wawissa joissain mapeissa et ne lentää heti rundin alussa saman tien ja kun sen tietää niin tietää myös ettei pidä mennä alle.

Sit on asia erikseen jos se about saman tien tärähtää otsaan mut sellasta ei vissiin ole ilmennyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Saa nähdä tuleeko sen verran raju palauteryöppy IW:lle tuosta, että pistävät helttipatchin kehii, tai aseista tehoja pois..

Ei kiitos
Sen jälkeen pelit syöpääntyvät nuubituubista rajatta.

Killzonessa otettiin ainoasta kunnon aseesta [Haulikko] tehot pois ja sen jälkeen peli muuttui puhtaaksi GL-karkeloksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

jaa FAMAS muka ylitehokas? huoh itte ammuin SD:ssä burstin keskivartaloon, kaikki osu mut vihollinen jäi henkiin. Tää tapahtu 2 kertaa ja hermot meni..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä kyllä ymmärrän että tuubilla saa pelit pilattua. Mut sit kuitenkin jos tietää ennakkoon et mihin se tod.näk. tulee niin sinne ei varmaan kannata juosta tatti pohjassa? Siihen se tuubittaminenkin perustuu että arvioi porukan juoksevan jonneki päin. Vastaavasti sun pitää arvioida mihin tuubi tupsahtanee. Sama hommahan on ihan käsikranujen kanssa ollu esim. wawissa joissain mapeissa et ne lentää heti rundin alussa saman tien ja kun sen tietää niin tietää myös ettei pidä mennä alle.

Sit on asia erikseen jos se about saman tien tärähtää otsaan mut sellasta ei vissiin ole ilmennyt.

Tottakai ne voi tuolla tavalla väistää, mutta tuollainen odottelu/suojautuminen alkuun on turhauttavaa. Wawiin ymmärsivät tämän korjata, toivottavasti myös tähän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minusta yksi hyvä juttu mp:ssä on että saa todella palon xp:tä tapoista. Killin xp:t, Headshot xp:t, Long shot xp:t, ja jos saattaa tulla samalla jotain achievementtejäkin, esim sain kerran kaikki noi edeltävät, ja samalla tuli se "60 kills with x perk" 2 kertaa. :)

niin ja SP:stä vielä sen verran, että se on todella sekava. Kolmas kenttä (lentokenttä) tulee ihan yllätyksenä, ja sen jälkeen päässä pyöri pikkasen että miksi joku maa lähettää jonkun undercoveriin sinne jos tietää että se ryhmä tekee mitä tekee ;)... Weird
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusi peli, samat "ylivoimaiset" aseet. Jooh, ne on hyviä kauas, mutta sen takia kannattaakin mennä lähelle. Ei se bursti esim. umppia (tai mitä tahansa full autoa) tai haulikoita voita lähitilanteessa, ellei kyseisten aseiden käyttäjät ole sitten huonoja.
Mulla ei ainakaan oo ollu tappaa Famasilla 1burst/tappo sen vaikeempi läheltä kuin kaukaa. Eikä tunnu muillakaan joita vastaan on pelannu olevan vaikeeta Famasilla läheltä. Ja varsinki kun burstit lähtee niin tiheesti on helpo laitta 3vs1 lähitilantees muut alas Famasilla ja nauttia UAVista seuraaval rundil ihan ilman steady aimiakin. UMPssä on recoil sen verta et se ei pitkällä matkalla enää niin tarkka ja M4 nyt on iha lussu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vähän ristiriitaiset tunnelmat täällä päin. Välillä peli tuntuu todella mukavalta, mutta yksi asia pilaa melkein kaiken. Vihaan sitä, että pelissä kuolee niin helpolla. Tämä muistuttaa tosiaankin sitä COD4 HC:ta. En ikinä siihen koskenut juuri sen takia, koska vihaan kämppimistä. Cod4:ssa hauskinta oli mennä reippaasti avoimilla alueilla ja väistellä luoteja.

Nyt surkeakin pelaaja pystyy tiputtamaan kenet vain millä aseella tahansa ja miltä etäisyydeltä tahansa.:(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mietteitä:

- Yksinpeli on juuri sellainen hieno scriptattu putki kuin olin odottanutkin joten ei valittamista sen puoleen.

- Moninpeli kaikkien alku ongelmien jälkeen täyttä rautaa. Kentät sopivan monitasoisia joten S&D matseissa saa olla todella tarkkana, sillä koskaan ei tiedä tuleeko se luoti ylhäältä vai kulman takaa. Isojakin mappeja löytyy. Core pelimuodoissa ei stopping powerkaan ole enää välttämätön kiitos nostetun damagen ja juggernautin poistamisen. Killstreakit todella hienoja, mutta ei ylivoimaisia. Stingerillä on pudonnut kaikki romu taivaalta tähän asti. Aseita piisaa ja attachmentteja sitäkin enemmän.

Yhteenvedettynä: Eeppinen mättö joka on juuri sitä mitä ei liian hypen pauloissa ollut pelaaja saattoi odottaakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tietenkään vedä mutu tuntumalta Berdu, Famas on nyt ainakin hyvinkin tehokas mistä etäisyydeltä vaan. En silti sano, että se bannittaisiin, healtteja tulee vain lisää, joten ei tule niitä yksittäisiä burstitappoja jatkuvasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puhutte famisista överpöverinä minä puhun AK-47 tänään pääsin kerran kokeilemaan ku oli omalla puolella lvl 70 kaveri joka kuoli viereen. Äijällä oli Ak-47 silenced jonka nostin tarkka ja tehokas ase! 1 kuti päähän ni kaveri kuoli ja lähietäisyydeltä 2 rintaan niin kaveri kuoli, tolla rätkytettiin 41 killstreak!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

överpöver se ja se... RPD FTW :p

pannaas ny oikei jotai mietteitäki pelistä:
(tarina vähän venähti, koittakaa kestää)

Single:
"juonesta" ei oikeen voi puhua, tais käsikirjottajilla olla pienenpieni mielikuvituksen käyttöoikeus! sinällään oli muutama ihan mielenkiintonen/yllättävä "käänne" juonessa, en ny niitä ala kirjaileen, pelakkaa läpi ja kokekaa kaikki ITSE ;)
Veteranillahan tuo tuli iskettyä läpi ja kyl siinä taas muutamaan kertaan hermot meni totaalisesti! pari kertaa ei voinu ku juosta ja toivoo parasta, ku ampumalla ei vaan tuntunu selviivän (jos pysähty, kuoli.....hölmööööö). perinteistä putkijuoksuu hyvinkin pitkälti tietyiltä osin, mutta jonkinlainen pelaajan vapauskin löytyy, IMO

MP:
pelattu lähinnä normii; TDM, DOM & CTF.
hyvä asia, et saatu healtteja alemmas. alkaa meininki oleen sitä Normin ja HooCeen välimaastoo, josta setä JoPPekin eniten diggaa. vielku sais sen minimapin siit yläkulmasta huitin********, ni alkais olee peli oikeesti uomissaan!
romua (hekot, lennokit ja kaikki muut hilavitkuttimet) taivaalla ihan kiitettävästi. välillä häirittee, ku vihuilla tyyliin 2-4 lentävää härpäkettä taivaalla, mut täähän on Moternii sotaa: nykyää sotia millää ukoilla voiteta, koneet hoitaa....
ainii: snipujen tehoista puhuttu. mun mielestä niis mitää vikaa oo, yhestä putoo ukko ku ukko jos rintaan/päähän napautat.
BTW: pelin aseet o helvetin rumia :D

konkluuson: peliltä en oikeestaan mitään odottanut. tän pohjalta voin sanoo, et onnistunut tekele (tähän asti)...sit ku porukka oppii mapit kunnolla, ni jännä nähä millaseks meininki oikeesti menee.

SpecOps:
en oo viä kokeillu, mut ilmeisesti hyvää vaihteluu tohon MP-jauhantaan?!?

piizOUT...
EDIT: aika turhaa kuraahan sitä taas vaihteeks tuli kirjailtuu, IMO....nooh, eipä oo eka/vika kerta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puhutte famisista överpöverinä minä puhun AK-47 tänään pääsin kerran kokeilemaan ku oli omalla puolella lvl 70 kaveri joka kuoli viereen. Äijällä oli Ak-47 silenced jonka nostin tarkka ja tehokas ase! 1 kuti päähän ni kaveri kuoli ja lähietäisyydeltä 2 rintaan niin kaveri kuoli, tolla rätkytettiin 41 killstreak!

Aivan, ja tän viikon lopun jäkeen saattaa jo AK olla useemmalla kaverilla saas nähä millanen vitsaus siitä tulee :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tulipa ostettua tämä kun menivät mokomat IW:llä tekemään PC-versiosta täysin pelikelvottoman (lue: 1:1 konsoliporttaus :p). Singleplayeri tuli juostua läpi, ihan kelpo settiä joskin aika lyhyt. Moninpeli on ihan hauskaa viihdettä muutamaa seikkaa lukuunottamatta:

1) Miten voi olla, että vieläkin painellaan pelaajien hostaamilla servuilla missä pingit huitoo varmaan +200ms tienoilla ja hostin lähtiessä "host migration" vai mikä onkaan kusee noin 50% ajasta. Noh, konsoliversioon odotin dedikoituja servuja vielä vähemmän kuin PC versioon joten eipäs valiteta sen enempää :rolleyes:

2) Matsinhakuun jotain rotia. Itse pelannut tänään 50:50 ajasta jenkkien ja venäläisten kanssa ja tämä kohtaan 1 yhdistettynä tarkottaa melkosta lagia. Socomissa oli hienot lobbysysteemit jo 2003, uskomatonta että sellasia ei saada nykyaikasiin konsolipeleihin. Partyllä saa sentään pelattua kavereiden kanssa mutta olis siisitä saada kunnon suomiyhteisöt tähänkin ettei jokasta tarvii lisätä kaverilistalle ja koittaa saada samaan partyyn.

3) Autoaim. Kummallista että tämäkin on pitänyt tunkea pakolliseksi ominaisuudeksi. Olisi edes mahdollisuus pistää pois päältä mutta ei. KasuaaliKallet kiittävät jälleen. Ei siinä että itse olisin hyvä. Ei, olen melko tuuba tässä mutta ärsyttävä ominaisuus tuo silti vaikkei se mitään superliimaa olekkaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

- Yksinpeli on juuri sellainen hieno scriptattu putki kuin olin odottanutkin joten ei valittamista sen puoleen.

Ihan vain mielenkiinnosta.. Tarkoittaako lause "hieno scriptattu putki", että käsikirjoitus on hyvä? Jotenkin olen meinaan kuullut juuri päinvastaista..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uskomattoman kova peli. Spec-ops yllätti erittäin positiivisesti, sitä pelattu kaikista kauiten, kaverin kanssa väännetty kaikki vapaa-aika tuota ja paria tehtävää vaille läpi. :D Yksinpeli on ollut odotetun hyvä, muttei yllättänyt mitenkään positiivisesti. Vähemmän semmoisia elämää suurempia tehtäviä kuin MW1:ssä. Liikaa perusräiskintää ehkä ollut tähän asti.

Moninpelihän on hyvä myöskin. Yksi asia vaan sylettää, välillä jopa pilaa peli-iloa itselläni aika pahasti. Nimittäin nuo kopterit ja harrietit jotka voi "tilata" kill streakin tuloksena. Ovat vaan niin naurettavan ylivoimaisia ja kestävät kauan. Mitään asiaa ulkotilaan kun nuo pörrää siellä. V1ttumaisia!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan vain mielenkiinnosta.. Tarkoittaako lause "hieno scriptattu putki", että käsikirjoitus on hyvä? Jotenkin olen meinaan kuullut juuri päinvastaista..

Siinä on yksittäisiä hienoja kohtauksia, mutta ei se mikään tarinaltaan kummoinen ole. Nautin kampanjan läpäisemisestä ja varsinkin loppukohtaus jätti mukavan tunteen. Yksinkertaisesti siis se oli hauskaa pelattavaa.
 
Ylös Bottom